SEO

Preprocesory CSS - czym i po co są?

Preprocesory CSS - czym i po co są?

Jak wiadomo CSS – czyli arkusze stylów kaskadowych, są jednym z podstawowych języków programowania dla front-end-developerów. Językiem tym można wskazać przeglądarkom jak ma prezentować się wizualna część witryny. To co kied... więcej »
Mierzenie skuteczności kampanii wideo

Mierzenie skuteczności kampanii wideo

Jak wiadomo content marketing to ogromne przedsięwzięcie, które nie jedna firma dokładnie planuje aby zarezerwowane na nią środki móc odpowiednio z zyskiem odebrać. Jak ma się w tej kwestii sprawa kampanii wideo? Nie inaczej, trze... więcej »
Poprawne wdrożenie paginacji stron

Poprawne wdrożenie paginacji stron

Jak wiadomo wiele sklepów internetowych posiadających duży asortyment związany z liczbą produktów stosuje paginację stron. Nie da się ukryć, iż prawidłowa paginacja ma o tyle istotne znaczenie, że od tego zależy to jak jest widocz... więcej »
Fragmenty rozszerzone, które warto użyć na swojej stronie

Fragmenty rozszerzone, które warto użyć na swojej stronie

Zapewne wielu z Was prowadząc serwisy internetowe co dnia zadaje sobie pytanie, jakby tu jeszcze wpłynąć na pozytywny wizerunek strony klienta w wyszukiwarce i jak uzyskać odpowiedni zwrot z poniesionych wydatków na promocję w pos... więcej »
Co zrobić jak pozycje nie pną się w górę?

Co zrobić jak pozycje nie pną się w górę?

Zapewne wielu z was prowadząc pozycjonowanie dochodzi do etapu, w którym natrafiają coś jakby na kamień w ziemi, którego nijak nie da się wykopać i dokopać niżej. Podobnież bywa z pozycjonowaniem, trafia się na swojego rodzaju zap... więcej »
5 powodów, dla których warto współpracować z SEO writerami

5 powodów, dla których warto współpracować z SEO writerami

Jak wiadomo tworzenie treści na stronach jest kluczową sprawą dla kwestii późniejszej pozycji danej witryny w indeksie Google. Tak się składa, że powiedzenie „content is King” nadal pozostaje ponadczasowe, ponieważ tre... więcej »
Wskaźniki wydajnościowe ważne dla Google

Wskaźniki wydajnościowe ważne dla Google

Jak wiadomo pozycjonowanie w dobie pędzącej technologii kładącej nacisk na szybki rozwój rozwiązań mobilnych niewątpliwie stawiać zaczyna na coraz większą rolę dostosowania witryn pod te właśnie wymagania. Nie da się ukryć, iż wie... więcej »
Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych ma ogromne znaczenie we współczesnych technologiach związanych z tworzeniem wizerunku marki, równie – jak się okazuje – ogromne znaczenie posiada badanie użyteczności tychże st... więcej »
5 przydatnych narzędzi do optymalizacji treści pod SEO

5 przydatnych narzędzi do optymalizacji treści pod SEO

Zapewne wielu z Was prowadzi własne strony internetowe i każdego dnia zadaje sobie pytanie co też mogliby zrobić więcej odnośnie kwestii jej promocji w internecie. Nie da się ukryć, iż pozycjonowanie i optymalizacja to drogie usłu... więcej »
Jak poradzić sobie z filtrem strony ?

Jak poradzić sobie z filtrem strony ?

Jak wiadomo pozycjonowanie stron i optymalizacja, to dwa zajęcia, które mogą znacząco wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarce, niemniej jednak działania, które są przedsiębrane w celu podniesienia pozycji strony często gęsto mogą... więcej »
4 sposoby na

4 sposoby na

Jak wiadomo pozycjonowanie w dzisiejszych czasach to już wyzwanie dla nie jednej firmy, która się tym profesjonalnie zajmuje. Pozycji w indeksie na topie jest niestety tylko 10, konkurencji ciągle przybywa, a zmiany w algorytmie i... więcej »
Posty 3D na Facebook

Posty 3D na Facebook

Jak wiadomo Facebook to sieć społecznościowa, która stała się tak popularna, że ktoś kto prowadzi własną działalność gospodarczą albo jest znaną osobą i nie posiada konta uważany jest za mało „na czasie”. Nie da się uk... więcej »
Jak zdobyć wyższe pozycje w Google w 2018 roku

Jak zdobyć wyższe pozycje w Google w 2018 roku

Jak wiadomo każdy kto choć tylko trochę orientuje się w kwestii marketingu internetowego jest w stanie powiedzieć, iż pozycjonowanie jest jednym z kluczowych zajęć, które w gąszczu technik i możliwości promocji witryn w internecie... więcej »
Banner Adwords - podstawowe dane

Banner Adwords - podstawowe dane

Jak wiadomo powiedzenie mówi: reklama dźwignią handlu, dlatego też i w sieci internet sporym zainteresowaniem cieszą się reklamy w postaci bannerów wyświetlanych w sieci AdWords. W niniejszym opracowaniu postaramy się pokrótce nap... więcej »
Kanony jakościowe copywritingu

Kanony jakościowe copywritingu

Nie da się ukryć, iż sztuka pisania dobrych artykułów tematycznych i ogólnie copywritingu i content writingu nie zawsze każdemu dobrze wychodzi, można by sobie zanucić pod nosemzmieniony tekst piosenki znanego polskiego aktora Stu... więcej »
Wielojęzykowe SEO

Wielojęzykowe SEO

Jak wiadomo pozycjonowanie i ogólnie rzecz biorąc SEO nie odnosi się tylko do stron w jednym języku. Często bywa tak, że trzeba jest zająć się stronami, które posiadają kilka wersji językowych i jednocześnie pozycjonować je pod wy... więcej »
Odpowiednia strategia działań SEM

Odpowiednia strategia działań SEM

Zapewne wielu z Was każdego dnia zadaje sobie pytanie jak tu jeszcze udoskonalić swoje działania związane z promocją witryn w internecie, wielu z Was zapewne posiada już dobre pozycjonowanie, przykłada się również do tego aby dzia... więcej »
4 SEO „bajery”, które poruszą twoich klientów

4 SEO „bajery”, które poruszą twoich klientów

Jak wiadomo każdego roku każdy rozsądny użytkownik i posiadać internetu stara się szukać czegoś nowego aby zaskoczyć swoich odbiorców jeśli chodzi o treści jakość ich przekazu. Co za tym idzie warto jest mając serwisy internetowe ... więcej »
4 drogi w jakich Google pokazuje wyniki zapytań

4 drogi w jakich Google pokazuje wyniki zapytań

Jak wiadomo dla Google nigdy nie będzie za mało jeśli chodzi o kwestie innowacji i zmian w algorytmie swojej wyszukiwarki. Można by rzec, iż sama wyszukiwarka ma obsesję na punkcie dokonywania zmian w jej kodzie. Mało kto zdaje so... więcej »
6 technik Black Hat SEO, które rozjadą Twoje SEO

6 technik Black Hat SEO, które rozjadą Twoje SEO

Nie jest tajemnicą, że wśród technik mogących znacząco podnieść pozycję strony w wynikach wyszukiwarki jest między innymi linkowanie, które w rzeczy samej stanowi jeden z najistotniejszych elementów mających wpływ na pozycjonowani... więcej »
4 proste drogi na lepsze SEO w Google

4 proste drogi na lepsze SEO w Google

Jak wiadomo pozycjonowanie i optymalizacja to zajęcia, które są bardzo zaawansowanymi czynnościami podejmowanymi codziennie przez wielu specjalistów w tej dziedzinie. Nie da się też ukryć, że ogromna jest konkurencja i tym bardzie... więcej »
Google SEO Guide - kolejna odsłona

Google SEO Guide - kolejna odsłona

Jak wiadomo cały czas aktualizowany jest algorytm Google, dzięki któremu jakość wyszukiwania jest coraz lepszej jakości oraz podawane dane bardziej trafne. Niewątpliwie twórcy witryn powinni być na bieżąco z wytycznymi Google dla ... więcej »
Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo autorów tekstów uruchamia swoje komputery i dzielnie pisze różnego rodzaju prace autorskie, które prędzej czy później znajdą się opublikowane na różnego rodzaju portalach. Teoretycznie rzecz biorąc... więcej »
Heat maps, czyli mapy ciepła kliknięć?

Heat maps, czyli mapy ciepła kliknięć?

Jak wiadomo strona internetowa powinna być dopracowana do tego stopnia, aby spełniała wszystkie kryteria związane z powszechnie przyjętymi kanonami użyteczności oraz jej kod powinien odpowiadać wytycznym Google dla webmasterów. Do... więcej »
Przydatne social media narzędzia marketingowe

Przydatne social media narzędzia marketingowe

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo informacji przewija się przez różne serwisy informacyjne. Ów multum informacji generuje swojego rodzaju zamieszanie, które powoduje, że tylko dokładna kategoryzacja i filtracja danych na etapie doz... więcej »
Adwords Google - mini przewodnik

Adwords Google - mini przewodnik

Jak większość z Was zapewne już wie, Google to przodująca na rynkach światowych wyszukiwarka internetowa, która pozwala na odnalezienie mnóstwa informacji w sposób szybki i przejrzysty. Jak również wiadomo są też dodatkowe usługi,... więcej »
Jak wycenić pozycjonowanie?

Jak wycenić pozycjonowanie?

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie powoli staje się usługą, na którą długofalowo i na większe frazy będzie stać coraz mniej osób, które posiadają skromne nakłady na reklamę w sieci. To co było kiedyś związane z pozycjonowaniem i ... więcej »
Odpowiednie opracowanie strategii SEO

Odpowiednie opracowanie strategii SEO

Nie da się ukryć, że strategia działania w każdej dziedzinie praktycznego i taktycznego działania odgrywa ogromną rolę, nie jest zatem inaczej i z kwestią działań zwanych marketingiem internetowym, którego składową stanowi jako kl... więcej »
5 istotnych czynników wpływających na SEO lokalne

5 istotnych czynników wpływających na SEO lokalne

Każdego dnia mnóstwo osób przeszukuje zasoby Google w celu znalezienia odpowiednich wynikow dla siebie. Wśród gąszcza miliardów zapytań dziennie znajdują się też te, które nie zajmują większej trudności w pozycjonowaniu, z racji i... więcej »
Optymalizacja kampanii PPC w kilku prostych krokach

Optymalizacja kampanii PPC w kilku prostych krokach

Kampanie reklamowe w sieci cieszą się coraz większą konkurencyjnością w stosunku do tradycyjnych reklam wyświetlanych w TV i radio, a to dlatego, że Internet jak wiadomo stał się bardzo popularny i nie da się ukryć, coraz więcej m... więcej »
Jak pisać dobre teksty pod SEO?

Jak pisać dobre teksty pod SEO?

Sporo osób zajmująca się pisaniem tekstów branżowych niekoniecznie odnajduje się w roli jednocześnie copywriterów i na odwrót, bo jak wiadomo nie każdy copywriter – o zgrozo! - jest ekspertem w dziedzinie, w której przyszło ... więcej »
Nieklasyczne metody pozyskiwania linków

Nieklasyczne metody pozyskiwania linków

Jak wiadomo wszystko co się "kręci" wokół SEO i SEM docelowo jest związane z promocją stron internetowych, którycj być albo nie być w internecie oraz ich sukces zależy właśnie między innymi od doskonałej widoczności w naturalnych ... więcej »
Czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży?

Czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży?

Nie da się ukryć, że współczesny internet pozwala na przeprowadzenie wielu rodzajów kampanii reklamowych w sieci w sposób tak profesjonalny jak do tej pory wydawać by się mogło dokonywano na łamach gazet, telewizji i radio. Ów med... więcej »
Jak przyspieszyć ładowanie się stron opartych na WordPress

Jak przyspieszyć ładowanie się stron opartych na WordPress

Jak wiadomo prędkość ładowania się stron to jeden z kluczowych czynników branych pod uwagę podczas rankingu oceniającego pozycję w wyszukiwarce, podobnież również jak skrupulatnie sprawdzany jest ten czynnik przez roboty Google, p... więcej »
Współpraca z mikroinfluencerami - jak powinna wyglądać

Współpraca z mikroinfluencerami - jak powinna wyglądać

W XXI wieku coraz częściej można się spotkać z tendencjami, które wskazują na to, że telewizja i radio zacznie być za jakiś czas przeżytkiem na rzecz najnowszej formy komunikacji jaką jest oczywiście Internet. Jak się okazuje duża... więcej »
Specjalizacje w copywrite'ingu

Specjalizacje w copywrite'ingu

Każdego dnia miliony osób sięgają po świeże treści w Internecie, jak wiadomo im treści konkretniejsze i dokładniejsze tym lepiej dla autora oraz czytelników, którzy na pewno będą chętniej sięgać po te same źródła. Jak wiadomo równ... więcej »
5 dodatków do Chrome, które ułatwią Ci SEO

5 dodatków do Chrome, które ułatwią Ci SEO

Rynek przeglądarek internetowych jest dość rozbudowany, chociaż jak wiadomo w zasadzie liderów jest kilka, prócz Firefox i Opery oraz starego Explorera z Microsoft, nieplasowanym liderem od 2010 roku jest przeglądarka Google Chrom... więcej »
9 sposobów na podniesienie wyników Twojej strony w Google

9 sposobów na podniesienie wyników Twojej strony w Google

Aktualnie jak wiadomo branża SEO/SEM znajduje się chyba na czołowych pozycjach jeśli chodzi o zajęcia związane z egzystencją w Internecie. więcej »
Zagrożenia związane ze zlecaniem SEO

Zagrożenia związane ze zlecaniem SEO

Jak wiadomo mnóstwo firma zleca na zewnątrz różnego rodzaju usługi, a między innymi te związane z bytnością danej domeny w internecie, czyli związane z szeroko pojętym SEM, w którego skład wchodzi SEO i pozycjonowanie. Jak się oka... więcej »
Dlaczego SEO potrzebuje tyle treści?

Dlaczego SEO potrzebuje tyle treści?

Jak wiadomo SEO i content marketing to dwie odrębne sprawy, które w rzeczy samej na sukces marketingowy obie składają się w całość, można by rzec, iż idą łeb w łeb, tak aby pociągnąć daną stronę na wyżyny jakościowe jeśli chodzi o... więcej »
Wykorzystanie Photoshop w SEO

Wykorzystanie Photoshop w SEO

Jak wiadomo Photoshop to jeden z najbardziej znanych programów graficznych do tworzenia i modyfikowania grafiki rastrowej. Jak się okazuje również i ten program może być bardzo przydatny w pracy osób z branży SEO, oczywiście nie d... więcej »
Podstawowe Case Study o pozycjonowaniu

Podstawowe Case Study o pozycjonowaniu

Jeśli jesteś laikiem i nie wiele wiesz o pozycjonowaniu, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie, postaramy Ci się w nim nieco powiedzieć o podstawowych zasadach, scenariuszach działania, które możesz natrafić podczas działań SEO. Nie... więcej »
Link Building dla strony

Link Building dla strony

Jak wiadomo dla każdego właściciela strony bardzo ważną kwestią jest budowanie pozycji strony i jej wysokość w wynikach naturalnych, jak i też sponsorowanych. więcej »
Top 5 wtyczek do Chrome służących analizie stron www

Top 5 wtyczek do Chrome służących analizie stron www

Jeśli pracujesz w branży SEO/SEM zapewne korzystasz z przeglądarki Google Chrome, a dlaczego? Dlatego ponieważ posiada ona chyba największą możliwość integracji ze środowiskiem oprogramowania serwowanego przez giganta z Kalifornii... więcej »
Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Temat może wydawać się być błahy jednak jak się okazuje wcale tak nie jest zważywszy na fakt tego, że każdy copywriter, którzy pisze artykuły tematyczne jest w rzeczy samej osobą naprawdę potrzebną na rynku, niewątpliwie każda wię... więcej »
Jak sprawdzić jakość prac firmy, która pozycjonuje naszą stronę www?

Jak sprawdzić jakość prac firmy, która pozycjonuje naszą stronę www?

Jak mówi polskie przysłowie „Pańskie oko konia tuczy” i wedle tego powiedzenia również i właściciele swoich biznesów powinni zadbać o sprawdzanie jakości wykonywanych na ich rzecz prac, które zlecają firmie zewnętrznej... więcej »
Jak opisywać produkty w sklepach internetowych, aby były skuteczne?

Jak opisywać produkty w sklepach internetowych, aby były skuteczne?

Jak wiadomo każda osoba chciałaby mając sklep internetowy czerpać z niego najwięcej korzyści jak tylko się da. Teoretycznie nic prostszego, trzeba opracować dobrą strategię marketingową, czyli mieć dobry produkt, dobrze się rozrek... więcej »
Ile słów kluczowych pozycjonować?

Ile słów kluczowych pozycjonować?

Jak wiadomo na ogólny sukces związany z promocją strony i zabiegami zwanymi SEM jednym z najistotniejszych czynników jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, które pozwolą nam na prowadzenie działań w sposób odpowiedni i jak wi... więcej »
Top 5 narzędzie dla sporządzania audytów SEO www

Top 5 narzędzie dla sporządzania audytów SEO www

Każdego dnia setki tysięcy jeśli nie miliony specjalistów z dziedziny marketingu internetowego analizuje różnego rodzaju zagadnienia związane z postępem w dziedzinie marketingu i wdraża w swoich projektach co rusz nowe rozwiązani... więcej »
Pozycjonowanie wizerunkowe?

Pozycjonowanie wizerunkowe?

Wiele osób wychodzi z założenia, że każde działanie marketingowe i PR niosą ze sobą dużo korzyści, ale czy aby na pewno? Jak się okazuje nie zawsze, niestety przyjęło się w niektórych środowiskach osób twierdzić, że w zasadzie ws... więcej »
Wykorzystanie narzędzi dla webmasterów - MINI KURS

Wykorzystanie narzędzi dla webmasterów - MINI KURS

Jak wiadomo czerpanie wiedzy z zakresu SEO i SEM to ogromna przyjemność, ale i wyzwanie, wyzwanie, które warto podjąć jeśli chce się osiągnąć naprawdę wysokie pozycje w wyszukiwarce dla witryn swoich oraz swoich klientów. więcej »
Analiza linków przychodzących do naszej strony WWW

Analiza linków przychodzących do naszej strony WWW

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób zajmujących się zawodowo pozycjonowaniem zasiada przed monitorami swojego komputera dokonywać żmudnych i czasochłonnych analiz i przeglądu linków przychodzących do stron internetowych. więcej »
Optymalizacja grafik pod SEO – powtórka przed wielkim update algorytmu pod kątem FIRST-INDEX

Optymalizacja grafik pod SEO – powtórka przed wielkim update algorytmu pod kątem FIRST-INDEX

Jak wiadomo temat był już przez nas poruszany, ale w trakcie zbliżania się do wielkiego (zapowiadanego przez giganta z Kalifornii) update'u algorytmu pod kątem rozwiązań first-index, waryto jest znów przypomnieć kwestię jakości pu... więcej »
Audyt SEO  - najczęściej wykrywane błędy

Audyt SEO - najczęściej wykrywane błędy

Czym jest audyt, chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, podobnież jak i podstawowa sprawa dotycząca zagadnień SEO nie powinna naszym stałym czytelnikom sprawiać problemów, a jak ma się kwestia z kwestią audytów SEO? więcej »
Jak powinien wyglądać raport SEO?

Jak powinien wyglądać raport SEO?

Niewątpliwie jeśli czytasz ten artykuł to jesteś pozycjonerem albo konsumentem usług SEO, które świadczy na Twoją rzecz jakaś firma. Zapewne zdajesz sobie sprawę, że pozycjonowanie i optymalizacja stron w dzisiejszych czasach to n... więcej »
Jak sprawdzić linki prowadzące do stron

Jak sprawdzić linki prowadzące do stron

Niewątpliwie w pozycjonowaniu stron bardzo istotne znaczenie posiadają linki prowadzące do naszej strony i może nie tyle ilość, tylko jakość, co też wiele osób niestety nie jest świadoma rozumieć stąd też bezpardonowo stosują różn... więcej »
Black Hat Seo – czyli, jak nie pozycjonować aby dostać bana od Google

Black Hat Seo – czyli, jak nie pozycjonować aby dostać bana od Google

Tak się składa, że pozycjonowanie to jedno z najbardziej interesujących tematów związanych z promocją witryn w Internecie. Przyjęło się twierdzić, że kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje, a już na pewno może się to tyczyć f... więcej »
Międzynarodowe SEO - jak robić, a jak nie robić

Międzynarodowe SEO - jak robić, a jak nie robić

Jak wiadomo pozycjonowanie samo w sobie jest bardzo pasjonującym zajęciem i wielu osobom, które się nim zajmują zawodowo, oprócz profitów przynosi również satysfakcję z osiąganych wyników. więcej »
Jak chronić swoje zaplecze

Jak chronić swoje zaplecze

Jak wiadomo zaplecze dla każdego pozycjonera odgrywa kluczową rolę w jego „być albo nie być” w biznesie SEO, ponieważ pozwala generować moc docelowo kierowaną na pozycjonowane strony i zapewne także takowe zaplecze rów... więcej »
Dlaczego błędy 404 są tak ważne i jak je naprawić?

Dlaczego błędy 404 są tak ważne i jak je naprawić?

Błędy trafiają się wszystkim i praktycznie w każdej dziedzinie życia, niewątpliwie jednak warto jest unikać błędów, a jak się już przytrafią to działać w miarę szybko, aby móc je naprawić tudzież zniwelować skutki, które ze sobą n... więcej »
Najważniejsze czynniki rankingowe podczas pozycjonowania

Najważniejsze czynniki rankingowe podczas pozycjonowania

Jak wiadomo Search Engine Land na bieżąco śledzi rynek SEO i SEM oraz aktualizuje swoje dzielne przedsięwzięcie jakim jest potocznie nazwana tablica z elementami najważniejszymi w branży SEO. Elementy te zostały standardowo podzie... więcej »
Budowanie zaplecza pozycjonerskiego, nieco praktyki

Budowanie zaplecza pozycjonerskiego, nieco praktyki

Mnóstwo osób pasjonuje się kwestią promowania usług przez internet i w gąszczu możliwości składających się łącznie na usługę SEM jest również pozycjonowanie, które ostatnimi czasu stało się coraz „trudniejszym kawałkiem chle... więcej »
Google Optimize – czym jest i do czego służy

Google Optimize – czym jest i do czego służy

Jak wiadomo odpowiednio prowadzona kampania marketingowa ma na celu pozyskanie odpowiedniego współczynnika zwrotu kosztów, nie zawsze jednak przynosi ona odpowiednie efekty nawet jeśli prowadzone działania podlegają ciągłej optyma... więcej »
Budowanie 'zaplecza' linkowego przy użyciu infografiki

Budowanie 'zaplecza' linkowego przy użyciu infografiki

Może temat artykułu brzmi dość dziwnie i zaraz ktoś sobie pomyśli: „wow, jakaś super metoda na budowanie zaplecza?! Nie możliwe, to musi być z pogranicza black SEO!”, a jednak... więcej »
Doorway pages i zmiany w algorytmie Google

Doorway pages i zmiany w algorytmie Google

Jak wiadomo w 2015 roku już raz Google poczyniło zmiany w algorytmie mające na celu zmniejszenie ilości tak zwanych Doorway Pages w SERP'ach, jednakże czy ten proceder się zmniejszył, aż tak bardzo, to ciężko nam to oceniać, na pe... więcej »
Jakimi narzędziami sprawdzić szybkość ładowania się strony?

Jakimi narzędziami sprawdzić szybkość ładowania się strony?

Można by zacząć ten artykuł od stwierdzenia „szewc bez butów chodzi”, no tak, w rzeczy samej, wielu z nas pozycjonerów, specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i tworzenia stron, a tym bardziej z wielu innyc... więcej »
Dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony

Dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony

Jak wiadomo pozycjonowanie strony www to standard, od którego pewnie przez najbliższe kilka / kilkanaście lat jeszcze się nie ucieknie. więcej »
E-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

E-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

Tak się składa, że w XXI wieku mnóstwo rzeczy sprzedaje się już przez internet, przodującymi serwisami w sprzedaży na rynku są Allegro, E-bay oraz inne mniejsze krajowe serwisy aukcyjne, ale jak wiadomo są jeszcze osoby, które pro... więcej »
Pliki PDF, ich indeksacja i pozycjonowanie

Pliki PDF, ich indeksacja i pozycjonowanie

W dzisiejszym świecie, gdzie informacji jest coraz więcej i mądre przekazywanie wskazówek w dobrej formie jest w cenie, dużo osób stosuje skrócone opracowania, a te większe wymagające bardziej zaangażowanego wczytania się w treść ... więcej »
Wpisy gościnne – Google znów ostrzega...

Wpisy gościnne – Google znów ostrzega...

Tak, znów się pewnie zacznie, kolejne zmiany w algorytmie Google? więcej »
Pozycjonowanie filmów w YouTube

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Niewątpliwie wiele osób z Was przegląda codziennie jakieś materiały na YouTube, wielu z Was na pewno też prowadzi jakiś swój kanał, tak aby przekazać światu swoją wiedzę, którą chcecie się podzielić z innymi. więcej »
Jak sprawdzić, czy strona ma nałożony filtr w Google?

Jak sprawdzić, czy strona ma nałożony filtr w Google?

Za każdym razem kiedy następuje aktualizacja algorytmu Google pytanie to nurtuje wielu ekspertów SEO, którzy zapewne martwią się o strony swoich klientów. więcej »
Moc linka, czyli Link Juice

Moc linka, czyli Link Juice

Jaka jest wartość linka przekazywanego ze strony linkującej do docelowej? Tak, właśnie o tym zamierzamy dziś pisać. Niewątpliwie każdy pozycjoner zdaje sobie sprawę, że liczba i jakość linków prowadzących do naszej strony interne... więcej »
Google ostrzega przed... agresywnym linkowaniem

Google ostrzega przed... agresywnym linkowaniem

No tak, można by powiedzieć, że znów coś nowego się w algorytmie dzieje... Otóż nie, tym razem jeszcze kolejnych zmian nie było, wszak całkiem niedawno małe „trzepanie” algorytmem nowszej wersji Pingwina już mamy za so... więcej »
Rodzaje pozyskiwanych linków oraz ich wpływ na pozycjonowanie

Rodzaje pozyskiwanych linków oraz ich wpływ na pozycjonowanie

Jak wiadomo istnieją dwie zasadnicze opcje jeśli chodzi o podążanie robota wyszukiwarek za linkiem, jest to link dofollow - każący botowi podażać za linkiem, jak i nofollow, który mówi robotowi wyszukiwarki, aby nie podążał za nim... więcej »
Kanibalizacja słów kluczowych – co to jest?

Kanibalizacja słów kluczowych – co to jest?

Kanibalizacja to zjawisko, z którego możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Działa jednak niekorzystnie dla Twojej witryny. Dlaczego? więcej »
Słowa kluczowe – ile należy wybrać, aby pozycjonować stronę?

Słowa kluczowe – ile należy wybrać, aby pozycjonować stronę?

Pierwszym etapem pozycjonowania strony internetowej jest dobór słów kluczowych. Wybierając je, należy zwracać uwagę przede wszystkim na branżę, w której działamy, a także sprawdzić, jakie zapytania wpisują użytkownicy w wyszukiwar... więcej »
Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobline

Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobline

Praktycznie większość użytkowników Internetu przegląda strony internetowe na smartfonach. Dlatego też, warto tak budowa witryny, aby były one zoptymalizowane pod kątem smartfonów. Warto zapoznać się z poradami, które dotyczą tego ... więcej »
Audyt witryny pod kątem SEO

Audyt witryny pod kątem SEO

Aby strona internetowa mogła zaistnieć w sieci należy podjąć odpowiednie działania SEO. Pozwoli to na odpowiednie wypromowanie witryny. Możliwości promocji jest bardzo dużo. Ich wybór zależy od postawionych celów. więcej »
Wyszukiwanie głosowe – co to oznacza dla działań SEO?

Wyszukiwanie głosowe – co to oznacza dla działań SEO?

W związku z tym, że więcej niż połowa wyszukiwani w Google odbywa się na urządzeniach mobilnych, wyszukiwarka coraz bardziej rozwija narzędzia związane z takimi urządzeniami. Jednym z nich jest wyszukiwanie głosowe. więcej »
Przerwa w działaniu witryny – co zrobić, aby nie stracić pozycji w Google?

Przerwa w działaniu witryny – co zrobić, aby nie stracić pozycji w Google?

Przebudowa witryny, wprowadzanie poprawek, zmiany w asortymencie sklepu – powodów przerwy w działaniu strony internetowej może być wiele. więcej »
Jak wybrać dobrą agencję SEO?

Jak wybrać dobrą agencję SEO?

Dobry SEOwiec według Google to taki, który jest w stanie wynieść witrynę na wyżyny jej możliwości. Pomoże poprzez swoje magiczne działania uzyskać stronie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak możemy rozpoznać profesjonalną ... więcej »
Dlaczego inni nie linkują do mojej strony www?

Dlaczego inni nie linkują do mojej strony www?

Zapewne wielu z was prowadząc bloga lub swoją stronę domową niejednokrotnie zastanawia się, dlaczego inni nie udostępniają naszej strony, na której publikujemy tyle naszej radosnej i wartościowej treści. więcej »
Mobile-first index jeszcze w tym roku?

Mobile-first index jeszcze w tym roku?

Jak wiadomo w październiku tamtego roku na spotkaniu z Garym Illyes od wyszukiwarki Google zaproponowano swojego rodzaju rewolucyjne rozwiązanie, które miało być wdrożone z nowym rokiem. więcej »
Ile słów kluczowych można reklamować dla swojego serwisu?

Ile słów kluczowych można reklamować dla swojego serwisu?

Zagadnienie pozycjonowania stron www jest bardzo obszerne i jak się okazuje w praktyce coraz trudniejsze, wymagające sporego zaangażowania czasowego i nakład środków pieniężnych, aby utrzymać solidne zaplecza tematyczne. Co za tym... więcej »
Po co firmie pozycjonującej dane dostępowe do konta FTP?

Po co firmie pozycjonującej dane dostępowe do konta FTP?

Wiele firm, które proszą o zajmowanie się ich stronami www zarówno od strony SEO – pozycjonowania, jak i w szerszym zakresie odnośnie marketingu internetowego (zwanego SEM), proszone są przez firmy wykonujące dla nich te usł... więcej »
Pozycjonowanie – najczęstsze błędy agencji SEO

Pozycjonowanie – najczęstsze błędy agencji SEO

Właściwe wykonanie pozycjonowania ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania strony w wyszukiwarce Google. Jeżeli już na początkowym etapie popełnimy błędy, to mogą nas one słono kosztować w przyszłości. Przede wszystki... więcej »
Nowa era pozycjonowania stron internetowych

Nowa era pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie strony internetowej jest niezwykle ważne. Wynika to zapewne z przekonań, które wykształciły się na przestrzeni wielu lat funkcjonowania tego typu usług na rynku. więcej »
Co to jest SERP?

Co to jest SERP?

SERP to w największym skrócie zwrot wskazujący na wy-listowane wyniki wyszukanych stron www. Skrót pochodzi od angielskich słów Search Engine Results Position. Najbardziej znana wyszukiwarka na świecie wskazuje dwa rodzaje takich ... więcej »
Wpływ mediów społecznościowych na pozycjonowanie.

Wpływ mediów społecznościowych na pozycjonowanie.

Social media, bo taką nazwę w oryginale noszą media społecznosciowe to ostatnimi czasy coraz częściej stosowana forma komunikacji z klientami, stosowana nawet przez największe firmy na całym świecie. I nie ma czemu się dziwić, spo... więcej »
ABC pozycjonowania. Co to są linki dofollow i nofollow?

ABC pozycjonowania. Co to są linki dofollow i nofollow?

Osoby interesujące się pozycjonowaniem doskonale wiedzą, że polega ono nie tylko na tworzeniu treści z frazami kluczowymi, ale również na link building. Dla przypomnienia - jest to tzw. pozyskiwanie linków, czyli umieszczanie link... więcej »
Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blogi, czyli internetowe pamiętniki, powstały w latach 90. ubiegłego wieku i na początku kojarzone były wyłącznie z amatorami. Ich teksty miały zwykle charakter osobisty, a samo prowadzenie bloga traktowane było hobbystycznie. Dop... więcej »
Nazwa domeny ma znaczenie!

Nazwa domeny ma znaczenie!

Zakup i rejestracja domeny jest pierwszym krokiem na drodze do posiadania własnej strony internetowej. Każda domena składa się z nazwy i końcówki, które razem tworzą unikalny adres witryny oraz działającej pod nią poczty elektroni... więcej »
Karuzela w Google? Żart, czy nowy element podawania treści w wyszukiwarce?

Karuzela w Google? Żart, czy nowy element podawania treści w wyszukiwarce?

Google po raz kolejny zaskakuje nas i dodaje kolejną formę wyświetlania treści na www. Do tej pory oprócz wyników organicznych (tak zwanego top10,20,30...top100 itd.) i linków sponsorowanych, wyników z wizytówkami Maps Google i gr... więcej »
Czy certyfikaty SSL mają wpływ na pozycjonowanie?

Czy certyfikaty SSL mają wpływ na pozycjonowanie?

Certyfikaty SSL coraz częściej znaleźć można w ofertach firm hostingowych. Zakupienie takiego certyfikatu wiąże się z dodatkowym kosztem, jednak na jego poniesienie decyduje się już znaczna część właścicieli stron internetowych. więcej »
Czego nie wolno robić przy pozycjonowaniu strony w Google?

Czego nie wolno robić przy pozycjonowaniu strony w Google?

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką, gdyż korzysta z niej 98% internautów. Z tego względu właśnie pod nią wykonuje się najczęściej optymalizację stron www. Aby była ona skuteczna, niezbędna jest znajomość algorytmów Google,... więcej »
Większość ruchu w internecie generują... boty

Większość ruchu w internecie generują... boty

Okazuje się, że ludzie odpowiadają obecnie za 38,5% ruchu w sieci. Jak to możliwe? więcej »
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Bardzo często podczas krótkiej rozmowy odnośnie reklamy internetowej otrzymujemy od klientów pytanie : "ile kosztuje pozycjonowanie"? więcej »
10 grzechów głownych w pozycjonowaniu

10 grzechów głownych w pozycjonowaniu

Notoryczne zmiany algorytmów w Google sprawiają, że pozycjonowanie stron jest coraz trudniejsze. Warto jednak pamiętać, że często to sami webmasterzy swoimi zabiegami "pozycjonującymi" pogarszają swoje pozycje w wyszukiwarce. Czy ... więcej »
Jak pozycjonować stonę w Google?

Jak pozycjonować stonę w Google?

Często zadawanym pytaniem jest : jak właściwie pozycjonować stronę? Pozycjonowanie jest procesem dość złożonym... więcej »
Ranking wyszukiwarek - gdzie warto pozycjonować?

Ranking wyszukiwarek - gdzie warto pozycjonować?

Na rynku wyszukiwarek mamy kilku znanych graczy, którzy oferują swoje mechanizmy wyszukiwawcze w celu ułatwienia nam przeglądania i przeszukiwania internetu. Są to : Google, Bing /dawny MSN/, Yahoo, AskJeeves.Powstaje więc pytanie... więcej »
Czy istnieje w ogóle coś takiego jak pozycjonowanie z gwarancją?

Czy istnieje w ogóle coś takiego jak pozycjonowanie z gwarancją?

Po statystykach odwiedzalności naszej strony widać, że klienci coraz częściej szukając firmy zajmującej się pozycjonowaniem oczekują "gwarancji" pozycji. Firmy SEO prześcigają się w zapewnieniach o udzielanej gwarancji. Jednak czy... więcej »
Metody pozycjonowania stron internetowych

Metody pozycjonowania stron internetowych

Obecnie jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej jest pozycjonowanie. Najłatwiej więc jest zaistnieć w wirtualnym świecie osiągając możliwie najwyższą pozycję w wyszukiwarce, ponieważ to właśnie tam najczęściej potenc... więcej »
Dlaczego pozycje w Google ciągle się zmieniają?

Dlaczego pozycje w Google ciągle się zmieniają?

Prowadząc własną stronę internetową, zauważyliście na pewno nie raz, że odpytując Google o tą samą frazę kilka razy w ciągu dnia, bywa tak, że otrzymujecie zupełnie różne pozycje. więcej »
Google a komunikaty :  Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze lub Ta witryna mogła paść ofiarą ataku hakerów

Google a komunikaty : Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze lub Ta witryna mogła paść ofiarą ataku hakerów

Czy znalazłeś w Google przy adresie swojej strony komunikat "Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze " lub "Ta witryna mogła paść ofiarą ataku hakerów"? więcej »
Sprawdzanie ruchu na stronie – narzędzia, które warto znać

Sprawdzanie ruchu na stronie – narzędzia, które warto znać

Dziś, gdy większość naszego życia zawodowego toczy się w sieci, chcemy dokładnie wiedzieć ile dziennie osób odwiedza naszą witrynę. I dotyczy to także stron prowadzonych przez konkurencję. Jak uzyskać takie informacje? więcej »
Landing Pages - co to jest i jak działa?

Landing Pages - co to jest i jak działa?

W dobie urządzeń mobilnych, kiedy to mnóstwo osób szuka informacji o interesujących ich treściach np na smartfonach, Google stara się wymuszać dostosowanie witryn do urządzeń mobilnych tak, aby informacje w nich zawarte wczytywane... więcej »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor