Prowadząc firmę, zapewne codziennie spotykasz się z tym samym problemem: w jaki sposób poinformować otoczenie o produktach lub usługach, które oferujesz? Oczywiście masz do wyboru wiele form reklamy, ale każda z nich wiąże się z jakimiś kosztami. To prowokuje kolejne pytanie: ile muszę przeznaczyć na reklamę, aby osiągnąć maksymalną stopę zwrotu przy minimalnym koszcie? Odpowiedź brzmi: niewiele! Już za kilkaset złotych miesięcznie możesz zamówić skuteczne pozycjonowanie stron.
Co to oznacza w praktyce? Wyobraź sobie, że prowadzisz firmę zajmującą się produkcją sprężyn. Firma nieźle sobie radzi na rynku, ale posiada wciąż niewykorzystane moce przerobowe. Powstaje pytanie: jak zwiększyć ruch na stronie a w konsekwencji sprzedaż? Odpowiedzią jest reklama! Dysponując budżetem na poziomie kilkuset złotych miesięcznie, najbardziej sensowne wydaje się być pozycjonowanie strony w Google! Dlaczego? Ponieważ nie płacisz za kliknięcia w link ani wyświetlenia. W ramach ustalonej opłaty abonamentowej masz zagwarantowaną obecność w pierwszej 10 wyników Google. Tutaj pojawia się kolejne pytanie: w jaki sposób dobrać słowa kluczowe? Z odsieczą przychodzi profesjonalna firma zajmująca się pozycjonowaniem, której zadaniem jest zbadać Twoje potrzeby, ustalić odpowiedni budżet, a następnie pomóc w doborze słów kluczowych.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)