Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron internetowych

Co robimy?

Jako agencja SEO oferujemy najefektywniejszą formę reklamy internetowej - usługę pozycjonowania. W dobie, gdy liczba zapytań użytkowników w wyszukiwarce Google jest liczona w trylionach, nie wystarczy już tylko mieć sklep internetowy, czy stronę-wizytówkę. Aby skutecznie docierać do klientów, trzeba jeszcze aktywnie promować witrynę. My zwiększamy widoczność firm w internecie, oferując pozycjonowanie.

Mamy ponad 20 lat doświadczenia i ponad 700 zadowolonych klientów. Dotychczas wypozycjonowaliśmy ponad 10000 słów i fraz kluczowych na rynki PL, DACH, UK. Przez lata działalności otrzymaliśmy liczne wyróżnienia, w tym od magazynu MARKETER+ czy Oferteo dla Najlepszej Agencji Interaktywnej.

 

Pozycjonowanie zaczyna się od AUDYTU

Błędy na stronie internetowej – bądź teksty, które nie są dostatecznie nasycone frazami kluczowymi – mogą spowodować, że Twoja strona zginie w natłoku innych witryn. Właśnie dlatego pozycjonowanie musi zostać poprzedzone audytem. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatny audyt, dzięki któremu dowiesz się, co trzeba poprawić na Twojej stronie, aby była ona bardziej widoczna w internecie.

 

Zamawiam kontakt i bezpłatny audyt strony

 

Pozycjonowanie stron internetowych – nasza oferta

Proponujemy kompleksową usługę pozycjonowania strony internetowej. Wykonujemy wszystkie niezbędne działania SEO, dzięki którym Twoja domena może wzmocnić swoją pozycję w wynikach Google.

 

 

1. Profesjonalny audyt SEO

Sprawdzamy aktualną widoczność strony w Google. Przyglądamy się witrynie od strony technicznej, aby móc ocenić, czy i jakie zmiany należy wprowadzić.

2. Link building

Pozyskujemy wartościowe linki prowadzące do Twojej strony. Dbamy o pozytywny "szum" wokół Twojej firmy i oferowanych przez nią produktów lub usług.

3. Content marketing

Zadbamy o widoczność Twojej firmy w Google poprzez przygotowanie wartościowych materiałów i ich publikację w zewnętrznych serwisach.

4. Opracowanie strategii SEO

Typujemy frazy kluczowe, na które zwiększymy widoczność Twojej strony lub sklepu internetowego w Google i opracowujemy plan działań.

5. Copywriting SEO

Przygotowujemy lub poprawiamy (nasycamy frazami kluczowymi) treści dla Twojej domeny. Zadbamy też o linkowanie wewnętrzne.

6. Monitoring efektów

Regularnie sprawdzamy, czy nasze działania przynoszą zamierzone rezultaty. Dzielimy się danymi z klientami – opracowujemy dla nich przejrzyste raporty.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Proponujemy dwa modele rozliczenia: 1) za efekt 2) pakietowy z gwarancją ruchu (abonamentowy). Który będzie dla Ciebie korzystniejszy?

 

Pozycjonowanie z gwarancją płatności wyłącznie za efekt!

W tym modelu zapłacisz dopiero wówczas, gdy Twoja witryna (strona, sklep internetowy) pojawi się w TOP 10 na ustalone słowa kluczowe. Cena uzależniona jest od zajmowanej przez domenę pozycji,a płatność jest proporcjonalna do stopnia osiągniętych wyników. Co to oznacza w praktyce? Załóżmy dla przykładu, że zlecasz pozycjonowanie 2 słów kluczowych, które zostały wycenione następująco : 

 

  1. "pozycjonowanie strony w Google" : za pozycje top 1-3 : 99 PLN netto / m-c;  top 4-5 : 66 PLN netto / m-c;  top 6-10 : 33 PLN netto / m-c
  2. "pozycjonowanie sklepu internetowego w Google" : za pozycje top 1-3 : 99 PLN netto / m-c;  top 4-5 : 66 PLN netto / m-c;  top 6-10 : 33 PLN netto / m-c

 

Teraz te podane stawki miesięczne, dzielimy na 30 dni w miesiącu dla obliczenia stawki dziennej za daną frazę / pozycję, otrzymujemy więc :

 

  1. "pozycjonowanie strony w Google" : top 1-3 : 3,3 PLN netto / dzień;  top 4-5 : 2,3 PLN netto / dzień;  top 6-10 : 1,3 PLN netto dzień
  2. "pozycjonowanie sklepu internetowego w Google" : top 1-3 : 3,3 PLN netto / dzień;  top 4-5 : 2,3 PLN netto / dzień;  top 6-10 : 1,3 PLN netto dzień

 

Załóżmy teraz, że w ciągu miesiąca, Twoja strona :

 

a) dla frazy pozcjonowanie strony w Google - była przez 10 dni na pozycjach 1-3, kolejne 10 dni na pozycjach 4-5, oraz kolejne 10 dni na pozycjach 6-10

 

naliczymy więc : 10 x 3,30 netto + 10 x 2,30 netto + 10 x 1,30 netto = 33 + 23 + 13 = 69 PLN netto / m-c za tą fraze

 

b) dla frazy pozycjonowanie sklepu internetowego w Google - była przez 10 na pozycjach 4-5, oraz kolejne 10 dni na pozycjach 6-10, a kolejne 10 dni była poza TOP10

 

naliczymy więc : 10 x 2,30 netto + 10 x 1,30 netto + 10 x 0 zł netto  = 23 + 13 = 36 PLN netto / m-c za tą fraze

 

Łącznie faktura zostanie wystawiona więc na kwotę : 105 PLN netto.

W skład usługi wchodzi optymalizacja strony pod ustalone słowa kluczowe, codzienne raportowanie pozycji (panel raportujący), dedykowany opiekun SEO.

 

Pozycjonowanie z gwarancją miesięcznego ruchu na stronie!

Opłata ma charakter zryczałtowanego miesięcznego abonamentu za rozbudowany pakiet usług. Poznaj dostępne pakiety pozycjonowania.

 

 

Srebrny

  • Pozycjonowanie do 15 podstawowych fraz
  • Pełna optymalizacja strony internetowej
  • Codzienne raportowanie pozycji na adres mailowy
  • Stały dostęp do panelu raportującego pozycje
  • Copywriting – wsparcie w zakresie modyfikacji tekstów na stronie
  • Link Building – budowa odpowiedniego profilu podlinkowania domeny
  • Monitoring wirusowy
  • Pogotowie webmasterskie – drobne modyfikacje na stronie na życzenie klienta (1 roboczogodzina w miesiącu)
  • Google Ads na start (gwarancja 300 wejść na miesiąc)

Platynowy

  • Pozycjonowanie do 60 podstawowych fraz
  • Pełna optymalizacja strony internetowej
  • Codzienne raportowanie pozycji na adres mailowy
  • Stały dostęp do panelu raportującego pozycje
  • Copywriting – wsparcie w zakresie modyfikacji tekstów na stronie
  • Link Building – budowa odpowiedniego profilu podlinkowania domeny
  • Monitoring wirusowy
  • Pogotowie webmasterskie – drobne modyfikacje na stronie na życzenie klienta (6 roboczogodzin w miesiącu)
  • Google Ads na start (gwarancja 2000 wejść na miesiąc)
  • 2 artykuły reklamowe w opiniotwórczych portalach i wortalach miesięcznie
  • Marketing rekomendacji – 2 pozytywne opinie w internecie o firmie na miesiąc
  • Konfiguracja wizytówki firmy w mapach Google
  • Long tail – nielimitowana liczba słów kluczowych
  • Web Usability – doradztwo w zakresie poprawy użyteczności strony
  • Analityka pozyskiwania i przepływu ruchu na stronie
  • Elementy marketingu szeptanego
     
 

 

Z uwagi na wielkość sklepu internetowego wymagasz indywidualnego podejścia? Zdajemy sobie sprawę z faktu, że gotowe rozwiązania nie zawsze się sprawdzają. Jesteśmy elastyczni – dostosujemy naszą ofertę do Twoich potrzeb.

Nie wiesz, który pakiet będzie najkorzystniejszy dla Ciebie? Nic prostszego – skontaktuj się z nami.

Zamawiam kontakt w sprawie pozycjonowania strony

Czemu pozycjonowanie w Google jest ważne?

 
W Polsce to właśnie wyszukiwarka Google cieszy się największą popularnością – generuje ona ponad 97 proc. ruchu w polskim internecie. Jednocześnie internet to jeden z najtańszych sposobów na dotarcie do potencjalnego klienta. Nakłady na kampanie marketingowe w internecie są dużo niższe niż w tradycyjnych mediach, czyli telewizji czy radiu. Chcesz, aby Twój sklep czy strona internetowa były widoczne w sieci? Dziś nie wystarczy już tylko posiadanie witryny – niezbędne jest podejmowanie regularnych działań, dzięki którym będzie ona możliwa do znalezienia.

 

Chcesz wiedzieć więcej o pozycjonowaniu stron? Przeczytaj nasz poradnik

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie (z ang. SEO – Search Engine Optimization) to działania podejmowane w celu zwiększenia widoczności danej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki pozycjonowaniu serwis, portal czy sklep internetowy są jeszcze lepiej widoczne po wpisaniu przez użytkownika określonych zapytań (słów kluczowych) w wyszukiwarkę internetową. W ten sposób rośnie prawdopodobieństwo odwiedzenia Twojego adresu przez użytkownika. Skuteczne pozycjonowanie korzystnie wpływa zarówno na ruch na Twojej stronie (czyli zyski z reklam), jak i uzyskiwane przez Ciebie wyniki sprzedażowe.

Czym są organiczne wyniki wyszukiwania?

W odpowiedzi na słowo czy frazę wpisaną przez użytkownika w wyszukiwarkę wyświetlana jest lista stron. To tzw. SERP-y (z ang. Search Engine Results Page). Rezultaty wyszukiwania dzielą się na: organiczne wyniki wyszukiwania i płatne linki reklamowe. Te pierwsze to wyniki naturalne. Wysoka pozycja w organicznych wynikach jest pożądana przez każdego właściciela serwisu czy sklepu internetowego – od niej zależy liczba odwiedzin, a więc także zysk.

 

Nie zawsze uzyskanie pozycji TOP10 w organicznych wynikach wyszukiwania jest możliwe. Wiele firm od lat walczy o wysokie miejsce i wydaje duże kwoty, aby utrzymać wypracowaną już pozycję.

Jakie czynniki wpływają na pozycję strony w Google?

Pozycja Twojej witryny (np. sklepu internetowego) w SERP zależy od stosowanych przez Google algorytmów. Ich działanie nie jest powszechnie znane. Wiadomo jednak, że na ranking stron wpływa wiele czynników. Należą do nich m.in.: jakość contentu (treści) na stronie, zastosowanie metadanych, liczba linków prowadzących do sklepu/serwisu czy historia domeny. Łącznie zidentyfikowano ponad 200 elementów mających wpływ na widoczność strony w Google.

 

Wysoka pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania nie jest na zawsze. Twoja domena może z czasem stracić na wartości z perspektywy algorytmu Google. Dlatego tak ważne są przemyślane i systematyczne działania.

 

Jakie są rodzaje pozycjonowania?

Pozycjonowanie można podzielić na dwa rodzaje – pozycjonowanie lokalne i pozycjonowanie szerokie (long tail SEO). Które lepiej sprawdzi się w przypadku Twojej firmy? Zależy to od celu pozycjonowania, skali Twojego biznesu i branży, w jakiej działasz.

 

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Prowadzisz biznes stacjonarny? Pozycjonowanie lokalne to rozwiązanie dedykowane właśnie Twojej firmie. Dzięki pozycjonowaniu na frazę połączoną z nazwą miasta, Twój biznes zacznie być widoczny w internecie dla lokalnych klientów, a Ty zauważysz wzrost zainteresowania oferowanymi usługami. Skorzystaj z pozycjonowania lokalnego, jeżeli prowadzisz m.in.: warsztat, salon fryzjerski, sklep, punkt kurierski czy pracownię geodezyjną. Oferujemy zarówno pozycjonowanie branżowe, jak i SEO lokalne:

 

 
 

Jakie zalety ma pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne ma wiele plusów. Poza niższymi kosztami (pozycjonowanie lokalne jest tańsze niż pozycjonowanie szerokie), możesz też liczyć na:

 

  • Zwiększenie zainteresowania ofertą. Twoja firma nie będzie już „ukryta” w internecie. Dzięki wizytówce Google Moja Firma dane kontaktowe i adresowe Twojego biznesu będą widoczne dla potencjalnych klientów po wpisaniu frazy i nazwy miasta.
  • Wzrost zaufania i budowa rozpoznawalności marki. Opinie, które Twoi klienci pozostawią w wizytówce Google Moja Firma, będą najlepszą rekomendacją dla osób poszukujących usług bądź produktów z Twojej branży.
  • Wyższy zysk. Wzmożone zainteresowanie klientów przełoży się na wyższy zysk i szybki rozwój Twojej działalności. W ten sposób pozyskasz środki na dalszą ekspansję i pozostawisz daleko w tyle konkurencję.

 

Czym jest pozycjonowanie szerokie?

Tradycyjne pozycjonowanie opiera się na pozycjonowaniu strony na jednowyrazowe frazy kluczowe, np. „buty” czy „rower”. Z kolei pozycjonowanie szerokie wykorzystuje również bardziej precyzyjne zapytania, czyli frazy wielowyrazowe. Przykładami takich fraz mogą być: „czerwone buty na obcasie” czy „rower crossowy do 2000 zł”. Dzięki temu pozycjonowanie szerokie doskonale sprawdza się w przypadku e-commerce.

Dla sklepów internetowych lokalizacja nie ma znaczenia – liczy się jedynie dotarcie do potencjalnych nabywców. Dzięki wykorzystaniu fraz złożonych z co najmniej kilku słów sklep mogą znaleźć użytkownicy, którzy doskonale wiedzą, czego poszukują. Co więcej, od kilku lat zauważalna jest tendencja do używania przez internautów właśnie rozbudowanych fraz.

Jakie zalety ma pozycjonowanie szerokie?

Pozycjonowanie szerokie pozwala uzyskać szybkie efekty – działania SEO Long Tail (długi ogon) są łatwiejsze niż pozycjonowanie na frazy ogólne z uwagi na niższą konkurencję. Pozostałe korzyści to:

 

  • Wartościowy ruch. Użytkownicy nie będą trafiać na Twoją stronę przypadkowo – znajdą się na niej, gdyż oferujesz produkty (czy usługi), jakich poszukują. Taki ruch ma lepszą jakość niż ruch z fraz ogólnych.
  • Wyższa konwersja. Działania SEO na rozbudowane frazy mają wyższy wskaźnik konwersji. Oznacza to, że użytkownicy, którzy trafili na stronę e-sklepu poprzez wielowyrazową frazę częściej finalizują zakup produktu.
  • Dłuższe i stabilne efekty pozycjonowania. Pozycjonowanie szerokie pozwala uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Z kolei mniejsza konkurencja w długim ogonie sprawia, że wyniki utrzymują się dłużej.

Dla kogo jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie często jest omawiane w kontekście zwiększenia ruchu w sklepie internetowym czy na stronie www i poprawy zysków. To prawda, ale za pomocą pozycjonowania można osiągnąć również inne cele. Są to:

 

  • Budowa świadomości marki.
  • Pozyskiwanie leadów.
  • Zwiększenie bazy użytkowników.
  • Budowa wizerunku – pozycjonowanie wizerunkowe.
  • Zwiększenie konwersji.

 

Jak przebiega pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony to złożony ciąg rozmaitych działań, które pozwalają uzyskać zamierzony rezultat. Na sukces – definiowany jako pozycja strony w TOP 10 – często trzeba zaczekać. Od czego zaczyna się pozycjonowanie strony internetowej i jak przebiega ten proces? Możemy go opisać w 5 krokach.

 

Audyt strony internetowej

To punkt wyjścia do pozycjonowania. Rzetelny audyt domeny pozwala zdiagnozować problemy i niedociągnięcia pogarszające widoczność witryny w wyszukiwarce. W oparciu o przeprowadzony audyt strony możemy zaplanować niezbędne kroki na kolejne miesiące i zaproponować Twojej firmie plan działania.

Dobór słów kluczowych

Słowa kluczowe ustala się na podstawie analizy branży, w jakiej działa firma. Nie zawsze są to ogólne słowa kluczowe (np. "sukienki"). Z reguły lepsze efekty można uzyskać, korzystając z fraz długoogonowych (z ang. Long Tail) czy brandowych (np. "sukienki na sylwestra", "buty czarne Nike"). Korzystając z fraz tego drugiego rodzaju, szybciej zauważysz rezultaty.

Przygotowanie contentu

Nie zawsze treści na stronę trzeba przygotowywać od podstaw – czasem wystarczy rozbudować już istniejące i nasycić je wytypowanymi słowa kluczowymi. Powstały w ten sposób content jest atrakcyjny zarówno dla użytkownika (zachęca go do złożenia zamówienia lub kontaktu), jak i robotów Google (podstrony zostaną przez nie zaindeksowane).

Optymalizacja techniczna

Pozycjonowanie obejmuje również dokładne przyjrzenie się stronie od zaplecza i przeprowadzenie optymalizacji technicznej. Polega ona m.in. na: poprawie szybkości ładowania strony internetowej, stworzeniu przejrzystej struktury witryny (pomaga to w jej indeksacji) i przygotowaniu danych strukturalnych, które są istotne dla robotów Google.

Budowa popularności domeny

Jednym z elementów wpływających na widoczność witryny w wyszukiwarce są linki do niej prowadzące. Opracowujemy strategię link buildingu, czyli pozyskiwania linków, które będą prowadzić do Twojej witryny. W zależności od charakteru Twojej branży może to odbywać się np. poprzez publikację merytorycznych artykułów sponsorowanych.

Ostatnim krokiem jest bieżąca analiza wdrożonych rozwiązań i wykonanych prac. W ten sposób możemy upewnić się, że podjęte przez nas działania przynoszą rezultaty. Mimo że korzystamy z całej palety narzędzi do monitoringu, to Ty – jako właściciel firmy – również zauważysz zmiany w postaci choćby zwiększonej liczby zamówień.

 

Zamawiam kontakt w sprawie pozycjonowania strony

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie witryny to długotrwały proces. W przypadku małych stron pierwsze wyniki działań SEO widoczne są po 2-3 miesiącach. Więcej, bo nawet 12 miesięcy, będziesz musiał czekać, jeżeli prowadzisz duży sklep internetowy z setkami czy tysiącami podstron. Jakie czynniki wpływają na to, ile trzeba czekać na wyniki działań SEO? Poznaj 5 istotnych parametrów – są to:

1. Wielkość strony i branża, w jakiej działasz

Im większy sklep, tym więcej produktów – i co za tym idzie, również fraz, na które witryna może być pozycjonowana. W niektórych branżach konkurencja jest też znacznie silniejsza niż w innych, a to z kolei wymaga większych nakładów pracy.

2. Optymalizacja witryny off-site i on-site

Strona musi zostać przygotowana od strony technicznej i "zewnętrznej". Przykładowo popularne strony typu one page wymagają rozbudowy. Sprawdzić trzeba też metadane oraz to, czy Google nie ma problemu z indeksacją podstron.

3. Jakość i ilość zamieszczonej treści

Google lubi treść o wysokiej wartości merytorycznej i nagradza za jej publikację. Jeżeli prowadzisz e-sklep, istotne będą nie tylko opisy poszczególnych produktów, ale również merytoryczne wpisy blogowe ze sprytnie wplecionymi słowami kluczowymi.

4. Intensywność działań konkurencyjnych firm

Jeżeli Twoja konkurencja również dostrzegła potencjał w działaniach SEO, będziesz musiał uzbroić się w cierpliwość. Pamiętaj jednak, że konsekwentnie realizowana strategia przyniesienie oczekiwane efekty.

5. Strategia SEO i doświadczenie specjalistów

Każda firma oferująca pozycjonowanie ma własny styl pracy. Z tego względu strategie SEO mogą być różne. Doświadczony specjalista SEO potrafi opracować plan działań i konsekwentnie je realizować. Gromadzona przez lata wiedza i doświadczenie pozwalają na uzyskanie założonych efektów.

Dlaczego warto pozycjonować stronę w Google?

Podstawową korzyścią jest ruch na stronie internetowej. Im wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania (czyli „bezpłatnych”) będzie plasowała się Twoja domena, tym więcej odnotujesz wejść. Ta prosta zależność jest potwierdzona danymi.

Witryny zajmujące pierwszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania są odwiedzane przez ponad 43 proc. użytkowników. Z kolei te znajdujące się na ostatnim miejscu pierwszej strony, czyli 10 pozycji, przykuwają uwagę już tylko ok. 3 proc. użytkowników.

 

Wzmożony ruch nie jest jedyną korzyścią płynącą z pozycjonowania witryny. Dla właścicieli domen znaczenie mają dopiero efekty wygenerowanego ruchu. Do nich należy zaliczyć:

Zwiększoną sprzedaż usług/towarów

Szybko zauważysz wzrost sprzedaży – od 100 do nawet 1000 proc. w zależności od branży i profilu działalności. To przełoży się na uzyskiwane przez Ciebie zyski. Zarabiając więcej, będziesz mógł zaplanować i konsekwentnie realizować strategię rozwoju swojej firmy. Dzięki pozycjonowaniu masz szansę stać się liderem w swojej branży i wyznaczać rynkowe trendy.

Wzrost rozpoznawalności marki

Im więcej "szumu" będzie wokół Twojej firmy, tym bardziej będzie ona rozpoznawalna. Ta prosta zasada ma również zastosowanie w przypadku widoczności w sieci. Firmy plasujące się wysoko w Google są lepiej zapamiętywane przez internautów, czyli konsumentów. To z kolei może pomóc Ci w zdobyciu przewagi nad konkurencją.

Większe zaufanie i wiarygodność

Użytkownicy ufają firmom, które wyświetlają się wysoko w wyszukiwarce. Ruch organiczny jest też bardziej wartościowy niż z reklam (linków sponsorowanych). Z przeprowadzonych dotychczas badań wynika, że wyświetlające się wysoko wynikach Google wpisy blogowe są uznawane za wiarygodne. To prosty sposób na to, aby stworzyć wizerunek eksperta w branży.

Jak mierzyć skuteczność pozycjonowania – narzędzia

Istnieje kilka sposobów na zweryfikowanie, czy dotychczas prowadzone działania SEO są skuteczne. Poza sprawdzeniem, jaką pozycję domena zajmuje w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe, można też skorzystać ze sprawdzonych narzędzi. Należą do nich:

 

  • Google Analytics. Pozwala sprawdzić m.in. źródła ruchu, grupę docelową, współczynnik konwersji i czas ładowania strony.
  • Google Search Console. Za pomocą tego narzędzia można sprawdzić, jak Google widzi pozycjonowaną stronę czy sklep internetowy.
  • Semstorm. Umożliwia mierzenie wyników podjętych działań SEO. Narzędzie pozwala też sprawdzić frazy, na jakie strona jest widoczna.

 

Wymienione wyżej narzędzia nie są jedynymi, które pozwalają monitorować rezultaty pozycjonowania. Chociaż kontrolowanie działań SEO jest istotnym elementem procesu, to z reguły mierzenie wyników odbywa się dopiero po upływie kilku tygodni (czy nawet miesięcy) od rozpoczęcia współpracy.

Czym kierować się przy wyborze firmy pozycjonującej?

Uznałeś, że działania SEO mogą przynieść Twojej firmie realne korzyści. Teraz pozostaje już tylko wybrać dobrą firmą pozycjonującą. Jak w gąszczu ofert wybrać najlepszą ofertę? Dobra agencja SEO wyróżnia się tym, że:

 

  • słucha klienta i – w razie konieczności – potrafi doradzić,
  • posiada doświadczenie i zatrudnia specjalistów,
  • ma liczne grono zadowolonych klientów,
  • nie gwarantuje uzyskania konkretnej pozycji w Google,
  • proponuje kompleksową obsługę i rozlicza się z efektów.

 

Agencja SEO, z którą zamierzasz podjąć współpracę, sama powinna być też widoczna w sieci. W podjęciu decyzji o wyborze partnera pomogą Ci m.in. opinie dotychczasowych klientów.

 

Zamawiam kontakt w sprawie pozycjonowania strony

 

Ile zapłacę za pozycjonowanie strony internetowej?

Dlaczego konieczny jest audyt witryny?

Ile będę czekać na wyniki waszych działań SEO?

Czemu mam zdecydować się na współpracę z wami?

Czy pozycjonujcie domeny także globalnie?

Czy będę miał wgląd w wyniki waszej pracy?

Jak sprawdzić wyniki pozycjonowania strony?

Czy wystarczy jednorazowe pozycjonowanie strony?

Jak wygląda współpraca z waszą firmą?

Czy możecie mi zagwarantować pierwszą pozycję w Google?

Sprawdź co zyskasz na pozycjonowaniu swojej strony internetowej!

14 lat w branży SEO i ITW zasadzie każdy zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie strony internetowej jest konieczne, ponieważ zwiększa jej widoczność w wyszukiwarce. Warto jednak wiedzieć, co to dokładnie oznacza i jakie są konkretne korzyści z pozycjonowania.

 

Dlaczego poprawa widoczności w wyszukiwarce jest tak ważna?

 

Głównym celem posiadania witryny w Internecie jest prezentacja oferty firmy i dotarcie przy jej pomocy do jak największej liczby potencjalnych klientów. Jest to najprostsze i najtańsze narzędzie marketingowe, którego zalety dostrzegło już większość firm. Aby jedna, pojedyncza strona spośród tysięcy pozostałych została zauważona przez internautów, musi być łatwa do znalezienia. Przeciętny użytkownik Internetu, aby znaleźć produkt lub usługę, wpisuje jej nazwę w wyszukiwarkę, a następnie otwiera kolejne linki z wyników wyszukiwania. Jak pokazują statystyki wyszukiwarki Google, w większości przypadków internauci klikają jedynie w kilka pierwszych linków z wyświetlonej listy. Właśnie o te wysokie miejsca w wyszukiwarce, zapewniające wysoką klikalność, toczy się bój w Internecie.

 

Bezpośrednie i pośrednie korzyści z pozycjonowania

 

Najważniejszą korzyścią z pozycjonowania jest więc posiadanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce, która oznacza:

  • Większą liczbę odwiedzin na stronie
  • Większą liczbę osób zapoznających się z ofertą firmy
  • Większą liczbę osób, które z oferty postanowią skorzystać
  • Większą sprzedaż produktów albo usług
  • Wyższe zyski z działalności

 

Są to bezpośrednie korzyści z pozycjonowania strony, przekładające się wprost na wzrost liczby klientów. Warto jednak pamiętać, że pozycjonowanie polega na działaniach długofalowych, które w dłuższym czasie przynoszą dodatkowe zyski, którymi są:

 

  • Wzmocnienie rozpoznawalności marki
  • Silna przewaga nad konkurencją
  • Popularność firmy w Internecie zapewnia tani sposób na rozszerzenie terytorialne działalności firmy
  • Skuteczne pozycjonowanie to brak konieczności ponoszenia kosztów na inne działania marketingowe

 

Internet powoli staje się głównym placem boju dla walki konkurencyjnej o klienta. Pozycjonowanie jest w tej walce ważnym orężem – jeśli chcesz osiągnąć sukces w biznesie, po prostu musisz z tego oręża skorzystać!

... ZWIŃ

Umowa na pozycjonowanie strony internetowej

W ramach umowy na pozycjonowanie Zleceniobiorca zobowiązuje się do prowadzenia działań których efektem końcowym najczęściej ma być osiągnięcie wysokich pozycji w rankingach wyszukiwarek internetowych (w tym Google) dla słów kluczowych określonych w umowie.  Umowy na pozycjonowanie mogą dzielić się na dwie grupy :

  • umowa w ramach której płacisz za efekty, a więc pozycje dla konkretnych słów kluczowych zagwarantowanych w umowie. A więc, jeśli słowo kluczowe zwracane jest wśród pierwszych 10 wyników wyszukiwania to naliczana jest za nie opłata o ustalonej wysokości, jeśli fraza znajduje się na pozycjach poniżej TOP10 to opłata nie jest pobierana.
  • umowa , gdzie firma pozycjonująca nie gwarantuje konkretnych efektów w postaci pozycji, a raczej pakiet, czy też zakres usług, które w ramach abonamentu zostaną wykonane. W zakres takich usług dodatkowych wchodzić mogą na przykład : marketing szeptany, content marketing, prowadzenie profilów firmy na social media, link building, analiza ruchu na stronie, etc.  Wszystkie te działania łącznie wzięte prowadzą do podniesienia ruchu na stronie, a w konsekwencji i sprzedaży, jak również pozycji dla wielu fraz z tzw long tail (długiego ogona).

Artykuł 750 kodeksu cywilnego stanowi, że do umowy o pozycjonowanie strony internetowej stosuje się odpowiednio przepisy o umowie zlecenia, tj. art 734-751 KC.  Ze względu jednak na specyficzny charakter tejże umowy, może ona zawierać dodatkowe ustalenia.

Wynagrodzenie w przypadku umowy na pozycjonowanie Zleceniobiorcy przysługuje wyłącznie w przypadku dołożenia należytej staranności przy realizacji zlecenia pozycjonowania.  Owa staranność przejawia się w istocie rzeczy w kwestiach takich, jak :

  • czy firma pozycjonująca posiada  odpowiednią wiedzę,
  • czy firma pozycjonująca posiada umiejętności oraz doświadczenia.w zakresie pozycjonowania
  • czy firma pozycjonująca wykonała zlecenie zgodnie ze sztuką zawodu i zaleceniami Google

Należy pamiętać, że pozycjonowanie strony jest procesem długofalowym, a efekty widoczne są dopiero po kilku miesiącach, z tego też względu często w umowie na pozycjonowanie dość istotnym elementem jest kwestia długości okresu trwania umowy oraz długość okresu wypowiedzenia.

... ZWIŃ

Pierwsza strona wyników wyszukiwania Google – co zyskujesz?

Twoja firma może znaleźć się na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania. Wcale nie jest to tak trudne, jak Ci się wydaje. Wystarczy tylko podjąć odpowiednie działania, dzięki którym taki cel można będzie osiągnąć.

 

Powyższe założenia najłatwiej może osiągnąć firma działająca na rynku lokalnym. Dlaczego? Ponieważ z usług tej firmy korzystają przede wszystkim mieszkańcy danej miejscowości i z najbliższych okolic. Łatwo ułatwić im jeszcze bardziej zadanie w poszukiwaniu konkretnej usługi. Dzięki usługom oferowanym przez Google, Twoja strona firmowa znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

 

We wzmocnieniu tej pozycji pomocny będzie Google AdWords, a także działania z zakresu pozycjonowania tradycyjnego. Google AdWords to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google. Natomiast tradycyjne pozycjonowanie to oczywiście używanie odpowiednich słów kluczowych. Małej firmie wystarczy wybór najważniejszych trzech słów kluczowych związanych z danym biznesem. Powinny być to mocne, a jednocześnie konkurencyjne słowa kluczowe. Istotne jest, aby zostały one wybrane właściwie. W tym pomogą Ci nasi specjaliści, z którymi możesz skontaktować się za pośrednictwem strony https://www.sitepromotor.com.pl/. Ważne jest, aby osiągnąć dobre efekty, z a pomocą specjalistów, na pewno uda się to uzyskać.

 

Co zyskujesz?

 

Pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania daje Ci zdecydowaną przewagę nad konkurencją. To właśnie na Twoją stronę internetową będą wchodzili w pierwszej kolejności potencjalni klienci. Jeżeli Twoja oferta będzie naprawdę dobra, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie będą chcieli dalej szukać. Pozostaną na Twojej witrynie i zdecydują się na skorzystanie z Twoich usług.

Wraz z pierwszą pozycją, ruch na Twojej stronie będzie znacznie większy. Częściej witryna będzie odwiedzana, ponieważ internauci części będą na nią trafiali. Jest to zdecydowanie duża korzyści, ponieważ jednocześnie będziecie mogli zdobywać nowych klientów, a w dodatku informacje o Twojej firmie będą się rozprzestrzeniały w bardzo szybkim tempie. Zyskasz popularność zarówno w sieci, jak i w świecie realnym.

... ZWIŃ

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

Pozycjonowanie stron internetowych - najlepsze agencje w Poznaniu

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor