Zamawiając u nas pozycjonowanie w wariancie "płatność tylko za efekty" możesz być pewny, że nie pobierzemy od Ciebie żadnej opłaty dopóty, dopóki zagwarantowane w umowie słowa kluczowe nie pojawią się w TOP 10 Google! Oznacza to, że płacisz wyłącznie za efekty, a nie obietnice!
Nie pobieramy też żadnych opłat startowych, instalacyjnych, optymalizacyjnych, ani innych. Korzystając z usługi jaką jest pozycjonowanie stron w Google otrzymujesz w jednej ustalonej cenie cały pakiet zawierający :
Pozycjonowanie stron jest zdecydowanie najskuteczniejszą formą reklamy. Obecność w pierwszej 10 wyników dla określonych słów kluczowych jest w stanie zwiększyć ruch na Twojej stronie o 100,200 czy nawet 500 procent. Na przykładzie własnego serwisu widzimy, że pozycjonowanie stron jest w stanie wygnerować nawet o 1000% większy ruch!
Weźmy dla wyjaśnienia mały przykład. Załóżmy że sprzedajesz nieruchomości w Warszawie. Postawmy się teraz w miejsce Towich potencjalnych klientów. Czy jeśli szukamy mieszkania w Warszawie najłatwiejszym rozwiązaniem nie byłoby wpisanie w wyszukiwarce "mieszkania Warszawa" To raczej logiczne.
A teraz zastanówmy się i odpowiedzmy sobie na pytanie - co by było gdyby Twoja strona była na 1 miesjcu dla tego hasła?
Zaczniemy od wykonania kompleksowego audytu Twojej strony oraz zoptymalizowanie jej kodu HTML, tak aby był on zgodny z wytycznymi wyszukiwarek, takich jak Google, czy MSN. Sprawdzimy też Twoje teksty pod kątem ich skuteczności marketingowej oraz sprzedażowej, a także w razie potrzeby zaproponujemy zmiany! Skonfigurujemy odpowiednio meta tagi, zajmiemy się nagłówkami na stronie, jak również odpowiednim nasycieniem tekstów w słowa kluczowe, które nie tylko zwiększą widoczność Twojej strony w wyszukiwarkach takich jak Google, czy MSN, ale również podniosą sprzedaż!
Zastanawiasz się w jakiej kondycji jest Twoja strona? Wypełnij poniższy formularz i zgarnij kompletnie bezpłatny wstępny audyt Twojej strony!
Pozycjonowanie stron wykonujemy standardowo w Google.pl, które generuje około 98% ruchu w polskim internecie. Odpowiednio wysokie wypozycjonowanie strony w Google.pl sprawia jednak, że strona staje się jednocześnie widoczna w wielu serwisach / portalach partnerskich Google.pl takich jak : Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, etc.
Nie ma problemu! Posiadamy doświadczenie w pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach zagranicznych. Wypozycjonowaliśmy skutecznie dziesiątki serwisów na rynek Niemiecki, Austryjacki, Brytyjski, Włoski czy też Australijski. Jesteśmy więc w stanie pomóc Ci sprzedawać wszędzie na świecie!
Standardowo możemy przedstawić Ci do wyboru dwa modele rozliczeń :
1) model rozliczania za efekt - tzn płacisz wyłącznie za te frazy, które są w TOP10 i stawka jest zróżnicowana od zajmowanej pozycji
2) model pakietowy - opłata za pozycjonowanie ma charakter zryczałtowanego miesięcznego abonamentu w ramach którego wchodzi pakiet usług. Dostępne pakiety pozycjonowania przedstawione są poniżej.
Większość firm chących promować się w internecie w pierwszej kolejności rozważa samo pozycjonowanie. Jednakże wiadomą sprawą jest to, że pozycjonowanie, zwane z ang. Search Engine Optimization (SEO) nie wyklucza innych działań wspierających z marketingu internetowego (tzw SEM od ang. Search Engine Marketing). Można by nawet zaryzykować stwierdzenie, że ostatnimi czasy wsparcie SEM przy SEO jest wręcz kluczowe. Nasza firma w ramach usługi pozycjonowania oferuje Ci kompleksowe wspracie w zakresie obu usług, a więc SEO i SEM.
W zasadzie każdy zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie strony internetowej jest konieczne, ponieważ zwiększa jej widoczność w wyszukiwarce. Warto jednak wiedzieć, co to dokładnie oznacza i jakie są konkretne korzyści z pozycjonowania.
Głównym celem posiadania witryny w Internecie jest prezentacja oferty firmy i dotarcie przy jej pomocy do jak największej liczby potencjalnych klientów. Jest to najprostsze i najtańsze narzędzie marketingowe, którego zalety dostrzegło już większość firm. Aby jedna, pojedyncza strona spośród tysięcy pozostałych została zauważona przez internautów, musi być łatwa do znalezienia. Przeciętny użytkownik Internetu, aby znaleźć produkt lub usługę, wpisuje jej nazwę w wyszukiwarkę, a następnie otwiera kolejne linki z wyników wyszukiwania. Jak pokazują statystyki wyszukiwarki Google, w większości przypadków internauci klikają jedynie w kilka pierwszych linków z wyświetlonej listy. Właśnie o te wysokie miejsca w wyszukiwarce, zapewniające wysoką klikalność, toczy się bój w Internecie.
Najważniejszą korzyścią z pozycjonowania jest więc posiadanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce, która oznacza:
Są to bezpośrednie korzyści z pozycjonowania strony, przekładające się wprost na wzrost liczby klientów. Warto jednak pamiętać, że pozycjonowanie polega na działaniach długofalowych, które w dłuższym czasie przynoszą dodatkowe zyski, którymi są:
Internet powoli staje się głównym placem boju dla walki konkurencyjnej o klienta. Pozycjonowanie jest w tej walce ważnym orężem – jeśli chcesz osiągnąć sukces w biznesie, po prostu musisz z tego oręża skorzystać!
Sukces późniejszych działań SEO w dużej mierze zależy od właściwej analizy słów kluczowych, które mają być zastosowane na danej stronie internetowej. Jeżeli analiza nie zostanie przeprowadzona we właściwy sposób, może okazać się, że chociaż posiadamy wysoko pozycjonowane słowa kluczowe, nie przynoszą one spodziewanych rezultatów.
Słowami kluczowymi nazywamy wyrazy, które wpisywane są do wyszukiwarki Google w celu odnalezienia konkretnych informacji. Inaczej można określić je frazami lub frazami kluczowymi.
Rodzaje słów kluczowych
Można wyróżnić kilka typów słów kluczowych w zakresie pozycjonowania:
Jak dobierać słowa kluczowe?
Aby dobrać frazy we właściwy sposób, przede wszystkim powinieneś spisać wszystkie produkty i usługi, jakie Twoja strona internetowa oferuje. Jeżeli masz firmę, która oferuje usługi tylko lokalnie, czyli na terenie danego obszaru, to warto dodać do słów kluczowych nazwę miasta. Przykładem takiej frazy może być naprawa samochodów poznań lub sprzedaż używanych części łódź.
Warto także skorzystać z sugestii, jakie proponuje wyszukiwarka Google. Można wpisać interesujące nas frazy, a wtedy Google podpowie nam, że interesujące nas informacje możemy znaleźć także pod innymi hasłami. Sugestie te są nie tylko dobrą podpowiedzią dla szukających, ale także dla tych, których chcą wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony.
Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu internetowego ma na celu budowania jego wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google i generowanie jak największej liczby odwiedzin, co ma wpływ na liczbę klientów i wielkość sprzedaży. Pozycjonowanie sklepu internetowego zwykle wymaga podjęcia wielu działań, a do najważniejszych z nich należą:
1.Stworzenie unikalnych opisów produktów / kategorii / podkategorii i podstron
Unikalne opisy, zwierające przy okazji wartościowe frazy kluczowe, znacznie podnoszą widoczność strony lub sklepu internetowego w wyszukiwarce, dlatego należy im poświęcić dużą uwagę. Pozycję obniżają opisy skopiowane z innych stron lub opisy zawierające zbyt dużą liczbę słów kluczowych, czyli treści stworzone tylko pod wyszukiwarkę, a nie dla klientów.
2.Przygotowanie unikalnych metatagów i meta description
Metatag title jest to nagłówek i jednocześnie link do strony pokazujący się w wynikach wyszukiwania. Jest on bardzo ważnym elementem branym pod uwagę przez roboty wyszukiwarki, dlatego powinien zawierać odpowiednie słowa kluczowe. Meta description jest to z kolei opis strony, który pojawia się tuż pod jej tytułem. Choć nie jest brany pod uwagę przy pozycjonowaniu witryny, to jednak odgrywa niezwykle ważną rolę z punktu widzenia funkcji reklamowej oddziałującej na klientów.
3.Budowanie przyjaznych adresów URL produktów
Adresy URL powinny być przyjazne zarówno dla wyszukiwarek, jak i dla użytkowników. Pod tym względem ważne są m.in. odpowiednia długość adresu, jego czytelność, hierarchizacja fraz kluczowych itp.
4.Zadbanie o atrakcyjne fotografie produktów
Każdy sprzedawany w sklepie lub na stronie produkt /usługa powinny mieć nie tylko opis tekstowy, ale również być zaprezentowane na wysokiej jakości zdjęciu. Każda fotografia produktu powinna być optymalizowana pod kątem wyszukiwarki obrazów, co wymaga np. stosowania słów kluczowych w nazwie zdjęcia i jego adresie URL.
5.Wzbogacenie sklepu o komentarze użytkowników
Opinie użytkowników są z założenia unikalnymi treściami, które są dobrze oceniane przez wyszukiwarkę i pomagają osiągnąć wysoką pozycję strony. Dodatkowo są także cenne dla samych klientów sklepu, którzy często właśnie nimi kierują się przy podejmowaniu decyzji zakupowych.
To tylko niektóre elementy optymalizacji sklepu internetowego, ponieważ na jego pozycję w wyszukiwarce mogą wpływać także inne czynniki. Nie ma jednak wątpliwości, że ze względu na szeroki zakres działań oraz stopień ich skomplikowania, warto pozycjonowanie sklepu powierzyć profesjonalistom.
Link building jest pojęciem ściśle związanym z SEO i tak naprawdę stanowi jego najważniejszy element. W dużym skrócie polega on na zwiększaniu liczby linków prowadzących do promowanej strony internetowej, co docenione jest przez Google i wynagradzane wyższą pozycją w wynikach wyszukiwania.
Na początku warto rozróżnić linki zewnętrzne od wewnętrznych. Linki zewnętrzne prowadzą do promowanej strony z innych witryn internetowych. Z kolei linki wewnętrzne umieszczane są w obrębie promowanej witryny, głównie w celu ułatwienia użytkownikowi poruszania się po witrynie, ale także po to, by podbić pozycję strony w wyszukiwarce. Nietrudno się domyślić, że linkowanie wewnętrzne jest dużo prostsze od pozyskiwania linków zewnętrznych. Dla Google również linki zewnętrzne są bardziej wartościowe, ponieważ oznaczają, że strona jest ceniona przez internautów.
Jeszcze niedawno link building był tak skutecznym sposobem na osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingu, że prowadził do wielu nadużyć. Polegały one np. na umieszczaniu bardzo dużej liczby linków wewnętrznych, uczestnictwo w systemach wymiany linków, czy wreszcie masowe umieszczanie linków na przeróżnych forach, często w ogóle niezwiązanych z tematyką promowanej strony. Tego rodzaju praktyki związane ze sztucznym generowaniem nienaturalnych linków w końcu nie spodobały się Google. Poskutkowało to wprowadzeniem algorytmu Pingwin, który dzisiaj takie praktyki szybko wyłapuje i wymierza za nie dotkliwe kary.
Link building jest bardzo ważny przy pozycjonowaniu strony, jednak wymaga od specjalistów SEO dużo większego wysiłku niż kiedyś. Przede wszystkim dzisiaj bardziej liczy się jakość linków niż ich ilość. Google szczególnie dobrze ocenia linki pochodzące z witryn o wysokim PageRank, czyli na przykład z popularnych blogów lub portali. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na pozyskiwanie linków jest tworzenie unikalnych i wysokiej jakości tekstów nawiązujących tematycznie do promowanej witryny, które potem umieszcza się na wartościowych stronach. Równie skuteczne są blogi firmowe (zewnętrzne lub w obrębie witryny), profile w portalach społecznościowych, czy też katalogi stron.
W ramach umowy na pozycjonowanie Zleceniobiorca zobowiązuje się do prowadzenia działań których efektem końcowym najczęściej ma być osiągnięcie wysokich pozycji w rankingach wyszukiwarek internetowych (w tym Google) dla słów kluczowych określonych w umowie. Umowy na pozycjonowanie mogą dzielić się na dwie grupy :
Artykuł 750 kodeksu cywilnego stanowi, że do umowy o pozycjonowanie strony internetowej stosuje się odpowiednio przepisy o umowie zlecenia, tj. art 734-751 KC. Ze względu jednak na specyficzny charakter tejże umowy, może ona zawierać dodatkowe ustalenia.
Wynagrodzenie w przypadku umowy na pozycjonowanie Zleceniobiorcy przysługuje wyłącznie w przypadku dołożenia należytej staranności przy realizacji zlecenia pozycjonowania. Owa staranność przejawia się w istocie rzeczy w kwestiach takich, jak :
Należy pamiętać, że pozycjonowanie strony jest procesem długofalowym, a efekty widoczne są dopiero po kilku miesiącach, z tego też względu często w umowie na pozycjonowanie dość istotnym elementem jest kwestia długości okresu trwania umowy oraz długość okresu wypowiedzenia.
Twoja firma może znaleźć się na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania. Wcale nie jest to tak trudne, jak Ci się wydaje. Wystarczy tylko podjąć odpowiednie działania, dzięki którym taki cel można będzie osiągnąć.
Powyższe założenia najłatwiej może osiągnąć firma działająca na rynku lokalnym. Dlaczego? Ponieważ z usług tej firmy korzystają przede wszystkim mieszkańcy danej miejscowości i z najbliższych okolic. Łatwo ułatwić im jeszcze bardziej zadanie w poszukiwaniu konkretnej usługi. Dzięki usługom oferowanym przez Google, Twoja strona firmowa znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
We wzmocnieniu tej pozycji pomocny będzie Google AdWords, a także działania z zakresu pozycjonowania tradycyjnego. Google AdWords to system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google. Natomiast tradycyjne pozycjonowanie to oczywiście używanie odpowiednich słów kluczowych. Małej firmie wystarczy wybór najważniejszych trzech słów kluczowych związanych z danym biznesem. Powinny być to mocne, a jednocześnie konkurencyjne słowa kluczowe. Istotne jest, aby zostały one wybrane właściwie. W tym pomogą Ci nasi specjaliści, z którymi możesz skontaktować się za pośrednictwem strony https://www.sitepromotor.com.pl/. Ważne jest, aby osiągnąć dobre efekty, z a pomocą specjalistów, na pewno uda się to uzyskać.
Co zyskujesz?
Pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania daje Ci zdecydowaną przewagę nad konkurencją. To właśnie na Twoją stronę internetową będą wchodzili w pierwszej kolejności potencjalni klienci. Jeżeli Twoja oferta będzie naprawdę dobra, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie będą chcieli dalej szukać. Pozostaną na Twojej witrynie i zdecydują się na skorzystanie z Twoich usług.
Wraz z pierwszą pozycją, ruch na Twojej stronie będzie znacznie większy. Częściej witryna będzie odwiedzana, ponieważ internauci części będą na nią trafiali. Jest to zdecydowanie duża korzyści, ponieważ jednocześnie będziecie mogli zdobywać nowych klientów, a w dodatku informacje o Twojej firmie będą się rozprzestrzeniały w bardzo szybkim tempie. Zyskasz popularność zarówno w sieci, jak i w świecie realnym.
Jak wiadomo w dzisiejszych czasach bardzo ciężko jest o dobrą pozycję strony www w wyszukiwarce, a to wszystko dlatego, że tych stron jak wiadomo jest mnóstwo i nie wielu może tak naprawdę być w top10. Jasne jest również, że wiele firm stara się maksymalizować swoje zyski poprzez działania zmierzające do wypromowania swojej witryny firmowej w wyszukiwarce poprzez różne dostępne na rynku narzędzia. Mamy tutaj wiele opcji, warto ot chociażby wspomnieć:
1.promocję poprzez Adwords (w linkach sponsorowanych) w wynikach wyszukiwarki Google,
2.linki sponsorowane na innych stronach, klasyczne formy reklamy graficznej w postaci bannerów w różnej formie,
3.marketing szeptany prowadzony przez kompetentne osoby na forach dyskusyjnych i w mediach społecznościowych,
4.… kończąc na klasycznej formie pozycjonowania stron www z tradycyjną dobrą optymalizacją kodu strony.
Cel takich działań jest oczywisty – zwiększenie widoczności w wyszukiwarce, czyli jej wysoka pozycja w wynikach – najbardziej znanej wyszukiwarki – Google, tudzież innych zajmujących mniejszą część rynku polskiego i zagranicznego.
Jaka jest zatem rola content marketingu w działaniach zmierzających do zwiększenia tego ruchu i widoczności naszej strony www? Jak się okazuje już od dawna coraz większa. Sprawa jest prosta, w gąszczu wielu stron www, wyścig szczurów wygrywają te strony, które przodują w ilości i jakości dodawanej treści na www i te witryny, które jak wiadomo posiadają odpowiednią ilość linków prowadzących doń z innych miejsc w sieci. Owszem, są jeszcze inne czynniki wpływające na te kwestie, ale w tym artykule zajmiemy się tylko tą wąska kwestią.
Co zatem należy zrobić aby treść na stronie była atrakcyjna dla wyszukiwarki i nasza witryna pięła się w górę długimi miesiącami i latami? Warto wskazać konieczność mądrego i sukcesywnego dodawania kolejnych artykułów na stronie, które poprzedzone są takimi działaniami jak:
1.analiza słów kluczowych i ich wytypowanie do odpowiedniej branży, którą się zajmujemy,
2.przygotowanie tekstu artykułu i optymalizacja treści – ważne nagłówki w h1, h2 - , która wymaga działania na tyle precyzyjnego, że musi również uwzględniać optymalizację grafiki na stronie,
3.analiza efektów i jej mierzenie,
4.ponowna aktualizacja treści po jakimś czasie w artykułach, które mogą być poddane takiej „obróbce”,
5.ponowna analiza efektów.
Co w tym wszystkim jest najważniejsze?
Najważniejszy jest CZŁOWIEK, który ma czytać zawsze aktualne treści, takie założenie przyświeca pewnie twórcom algorytmu wyszukującego w Google. I całkiem słusznie, bo człowiek w XXI wieku w dobie Internetu i pędu za wiedzą i nowinkami szuka zawsze nowszych informacji, stąd też i wyszukiwarka promuje bardziej te strony, których treści są świeższe i częściej całość witryny jest aktualizowana (patrz duże serwisy informacyjne). I tak, tak, najważniejsza jest pozycja w Google, wiadomo... :)
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)