Jak wiadomo tworzenie stron jest pasjonującym zajęciem, ale im więcej witryn tym większy chaos w indeksie i coraz to nowe zmiany w indeksie wyszukiwarki są wymagane. I tak też miało miejsce ostatnio jak John Muller poinformował, że strony posiadające osobne adresy dla wersji mobilnej będą musiały DOCELOWO przejść na wersje responsywne (RWD). Co to oznacza dla użytkowników sieci? W sumie teoretycznie nie wiele, natomiast dla posiadaczy stron jak wiadomo dodatkowa praca się szykuje. Co i jak w tej kwestii warto jeszcze napisać? O tym postaramy się napisać w niniejszym artykule!
Podstawową korzyścią dla jakiej jest zalecane korzystanie z wersji RWD jest to, że lepiej się z nią pracuje: https://www.reddit.com/r/bigseo/comments/azqicc/amp_canonical_annotation/
Pełna informacja Mullera brzmi na stronie tak: „With mobile first indexing, I’d recommend integrating the mobile version just as well as you would the desktop version. That means adding the alternate-amphtml link to the mobile version (pointing at the amp version), and including a reference to the mobile version from the amp version. That said, at some point all of these sites with separate mobile URLs should just move to a responsive design anyway, which makes all of this moot. (Separate mobile URLs makes everything much harder than it needs to be)”.
Co prawda artykuł dzisiejszy nie jest jakoś specjalnie długi, a konkretniej rzecz ujmując jest najkrótszym jakie do tej pory napisano, to ma walor mocno edukacyjny, ponieważ przypomina Wam o tym, że będziecie musieli koniecznie swoje strony przebudować, jest to tylko kwestią czasu. Niewątpliwie kolejna zmiana nie jest jakoś specjalnie ważna, ale na pewno w przyszłości nieco pozwoli uporządkować zasobów indeksu Google i roboty wyszukiwarki będą miały mniej pracy z crawlowaniem tego wszystkiego co też znajduje się w indeksie.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)