Google Tag Manager to narzędzie analityczne dzięki, któremu będziesz mógł w bardzo prosty sposób przeglądać i zarządzać tagami na stronie i to bez konieczności angażowania do tego działu IT, czyli teoretycznie rzecz biorąc osoba z...
więcej »
Zapewne wielu z Was codziennie analizuje różnego rodzaju strony i dobrze wie, że są wersje mobilne, desktopowe, strony bazujące na http, https, posiadają one różnego rodzaju dodatki związane z funkcjonowaniem strony i zapewne nie ...
więcej »
Zapewne wielu z was prowadząc pozycjonowanie dochodzi do etapu, w którym natrafiają coś jakby na kamień w ziemi, którego nijak nie da się wykopać i dokopać niżej. Podobnież bywa z pozycjonowaniem, trafia się na swojego rodzaju zap...
więcej »
Jak większość z Was zapewne już wie, Google to przodująca na rynkach światowych wyszukiwarka internetowa, która pozwala na odnalezienie mnóstwa informacji w sposób szybki i przejrzysty. Jak również wiadomo są też dodatkowe usługi,...
więcej »
Jak wiadomo reklama w Internecie jest dość kosztownym przedsięwzięciem, jeśli ktoś oczywiście myśli o tym, aby była ona długofalowo skuteczna i przyniosła odpowiednią konwersję (czyt. zwrotów poniesionych kosztów). Powszechnie prz...
więcej »
Od jakiegoś czasu dostępne są w panelu Adwords kolumny z wynikami jakości, które jak wiadomo w przedzialne od 1 do 10 pokazują to jaka jest „jakość” reklam. W czym mogą pomóc Ci historyczne kolumny Adwords? Wynik jakoś...
więcej »
Tak się składa, że w XXI wieku mnóstwo rzeczy sprzedaje się już przez internet, przodującymi serwisami w sprzedaży na rynku są Allegro, E-bay oraz inne mniejsze krajowe serwisy aukcyjne, ale jak wiadomo są jeszcze osoby, które pro...
więcej »