Od jakiegoś czasu dostępne są w panelu Adwords kolumny z wynikami jakości, które jak wiadomo w przedzialne od 1 do 10 pokazują to jaka jest „jakość” reklam. W czym mogą pomóc Ci historyczne kolumny Adwords? Wynik jakości pozwala sprawdzić, czy reklamy zostały prawidłowo przygotowane. Od niedawna dostępne są również kolumny historyczne dla Wyników Jakości.
Czym są kolumny historyczne?
Jak wiadomo do niedawna można było tylko sprawdzać takie czynniki jak:
Wcześniej wyniki jakości nie pokazywały w kolumnach czynników, które składały się na wynik końcowy reklamy i trzeba było klikać w przycisk „Stan”, teraz Google dołączyło w osobnych kolumnach wcześniej wspomniane czynniki składające się na to wszystko.
Jak się okazuje jednak poprawa skuteczności działań promocyjnych w Adwords wymaga również przeanalizowania danych historycznych, stąd właśnie konieczność wprowadzenia tychże informacji do system, dlatego też aktualnie Google oferuje również w systemie możliwość sprawdzenia danych historycznych:
Dane, które nas interesują z punktu widzenia aktualności i ich historyczności można ustawić oczywiście ustawieniach raportów słów kluczowych.
Warto jest korzystać z informacji historycznych, które pozwala nam aktualnie prześledzić Adwords, niewątpliwie przeanalizowanie tych działań pozwoli nam bardziej skutecznie w przyszłości planować swoje kampanie reklamowe, tak aby były maksymalnie skuteczne.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)