SEO

Jak używać Stories w social media aby promować biznes?

Branża internetowa ma to do siebie, że jest tutaj wiele czynników, które w czasie zmieniają się i Ci co zajmują się marketingiem internetowym muszą nieustannie nadążać za nowymi trendami aby nie „wypaść z obiegu” i nie wprowadzić swoich klientów w problemy finansowe. Tak się składa, że social media w tejże kwestii odgrywają coraz większą rolę. W niniejszym artykule postaramy się Wam napisać o „Social Media Stories” w marketingu, które nie jednej firmie może pozwolić w sposób bardzo profesjonalny wypromować swój biznes. Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszamy do lektury!

 

Social media dają radę
 

Można by tak rozpocząć nasze rozważania, ponieważ sprawa jest banalnie prosta. Aktualnie jeśli ktoś pragnie coś sprzedaż, zaprezentować – często gęsto publikuje wpisy na social media i nie da się ukryć, jest to jedno z najważniejszych rozwiązać współczesnego działania marketingowego w sieci Internet. Owszem ludzie posiadają swoje sklepy internetowe, blogi, witryny firmowe, ale... no właśnie jakoś trzeba do tej publiki dotrzeć – i tutaj pojawia się po raz kolejny opcja konieczna – promocja przez social media. Tutaj właśnie do gry wchodzą „social media stories”.

Jeśli chodzi o o tego typu formę promocji trzeba przyznać, że początki sięgają 2013 roku, kiedy to na SnapChat stały się popularne wpisy, które mówiły o tym co kto danego dnia robi. Później pomysł przeniósł się na Istagram, WhatsApp i w końcu na Facebook w 2017 r. Aktualnie jak pokazują statystyki funkcjonują miliardy kont na stronach społecznościówek, które umożliwiają publikowanie takich właśnie treści. Nie da się ukryć, iż działania które tutaj są przedsiębrane przyjmują formę aktualizowanych wątków z treściami, które są praktycznie każdego dnia przez kogoś ponawiane. Sporym plusem tego rozwiązania jest ciągłość rozwiązania, a i fakt tego, że ktoś może sięgnąć wstecz do wcześniejszej rozmowy.

Jeśli chodzi o samego SnapChata jest tam opcja „+Create New Story”, jeśli zaś chodzi o wątki jakie się pojawiają to głównie tyczące się kwestii promocji produktów i usług, live porad itp. Jeśli zaś chodzi o samego Facebook'a to jak wiadomo jest tam opcja: „+Add to your Story”, można zatem dodać w treści prócz samego tekstu też wideo oraz grafiki, zaś sama publikacja może obejmować zarówno wszystkich „public”, jak i być wysłane do osób prywatnych „private”.


 

Podsumowanie

 

 

Jak wiadomo ostatnimi czasy w szczególności brane są pod uwagę takie rozwiązania jak konieczność podjęcia działań na serwisach społecznościowych jeśli ktoś pragnie uzyskać zaskakująco dobre wyniki związane z promocją stron zatem musi koniecznie pamiętać o konieczności większego zaangażowania się właśnie w tego typu działania. Jedną z form działań, które mogą przynieść właśnie spore korzyści jeśli zostaną umiejętnie pokierowane tyczy się właśnie kwestii Stories (Historii), dlatego też warto jest umiejętnie z tego korzystać aby osiągnąć sukces marketingowy.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor