Marketing

Co powinno znajdować się na stronie głównej?

Co powinno znajdować się na stronie głównej?

Branża e-commerce jak wiadomo narzuca różne formy działania, które w efekcie mają przynieść korzyść tym, którzy prowadzą swoje strony internetowe. Wniosek, który się nasuwa zatem jest prosty – nie każda strona internetowa sp... więcej »
Lead scoring

Lead scoring

Jak wiadomo tworzenie kampanii w Google Ads to bardzo ważna sprawa dla nie jednej osoby, która pragnie uzyskać odpowiednie konwersje ze swojej strony, dlatego jeśli ktoś myśli o tym aby faktycznie były te konwersje na odpowiednim ... więcej »
Tradycyjne metody reklamowania firmy

Tradycyjne metody reklamowania firmy

Jak wiadomo polskie przysłowie mówi: „reklama dźwignią handlu” i pewnie jest w tym bardzo wiele prawdy, bo bez promowania tego co się chce komuś zaoferować może być ciężko, chociaż niektórzy twierdzą, że dobrych produk... więcej »
TrustFlow, Citation Flow, DA, co i jak...

TrustFlow, Citation Flow, DA, co i jak...

Jak wiadomo różnego rodzaju czynniki rankingowe napędzają nie tylko współczesny internet, ale także wskazują wytyczne działania w różnych społecznościach poza siecią. Nie jest trudno domyśleć się, że są one pochodną spisanych praw... więcej »
Jak nie pisać tekstów pod SEO

Jak nie pisać tekstów pod SEO

Jak wiadomo każde teksty publikowane na stronach mają ogromne znaczenie na to jak strona będzie punktowana przez system przeliczający algorytmu Google. Co za tym idzie ważne jest aby pamiętać aby teksty były pisane z odpowiednią j... więcej »
Geolokalizacja

Geolokalizacja

Jak wiadomo każde urządzenia jakie korzystają z internetu mogą być w jakiś sposób też geo-lokalizowane.Jeśli chodzi o samą wyszukiwarkę jak wiadomo najbardziej znana jest opcja związana z geo-lokalizacją firm, dzięki czemu możemy ... więcej »
Jak zmniejszyć współczynnik bounce rate?

Jak zmniejszyć współczynnik bounce rate?

Jak wiadomo współczynnik odrzuceń na stronach internetowych to bardzo bolesna sprawa, szczególnie dla tych, którzy prowadzą sklepy internetowe, bo jak wiadomo bounce rate w takich sklepach oznacza nic innego jak porzucone kosze, w... więcej »
Jak wygląda pozycjonowanie?

Jak wygląda pozycjonowanie?

Wiele już na naszym blogu napisano na temat tego jak pozycjonować, jak funkcjonuje mechanizm optymalizacji i ogólnie na bieżąco dostarczane są Wam informacje z tym związane, ale ogólnie dla laików jeszcze nie napisano nic na temat... więcej »
DwellTime - co to jest i jak mierzyć

DwellTime - co to jest i jak mierzyć

Jak wiadomo pozycjonowanie i optymalizacja są zajęciami, które zajmują sporo czasu. Nie da się ukryć też, że w dobie wzrastającego tempa życia i coraz to większej ilości stron w indeksie zmiany w algorytmie są ciągle. Konkurencyjn... więcej »
Co to jest amplifying i jak go stosować?

Co to jest amplifying i jak go stosować?

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym i niewątpliwie sporo osób prócz osobistej satysfakcji czerpie też z tego niezłe dochody. To co jednak stworzy webmaster jest tylko niejako początkiem czegoś wię... więcej »
Content marketing po raz n... ty.

Content marketing po raz n... ty.

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO ma to do siebie, że coraz to nowe technologie starają nieco zaburzyć dotychczasowy porządek i trzeba wprowadzać coraz to dodatkowe zmiany na stronie. Jak wiadomo zmiany generuje również także - a ... więcej »
Analiza stron z niedziałającymi linkami - narzędzia

Analiza stron z niedziałającymi linkami - narzędzia

Jak wiadomo tworzenie stron i pozycjonowanie jest ze sobą praktycznie nierozłączne, a wszystko za sprawą tego, że w XXI wieku jak ktoś nie promuje swojej witryny w sieci Internet, ma naprawdę nikłe szanse na to, że dotrze to klien... więcej »
Na co uważać podczas prac SEO aby nie utopić domeny?

Na co uważać podczas prac SEO aby nie utopić domeny?

Jak wiadomo pozycjonowanie jest zajęciem, które nie każdy jest w stanie ogarnąć od strony technicznej i merytorycznej. Co do pierwszego na pewno problemów z tym nie powinni mieć webmasterzy – czyli takie osoby, które teorety... więcej »
Spadek widoczności po przejściu na JavaScript, jak to rozwiązać?

Spadek widoczności po przejściu na JavaScript, jak to rozwiązać?

Jak wiadomo tworzenie stron co jakiś czas wymaga niejako aktualizacji wiedzy związanej z powstającymi co rusz nowymi rozwiązaniami w tym zakresie, dlatego też podobnież jak pojawiło się JavaScript zagadnienie tworzenia stron opart... więcej »
RankBrain czyli o co chodzi?

RankBrain czyli o co chodzi?

Jak wiadomo pozycjonowanie jest takim zajęciem, które co jakiś czas generuje u jego ekspertów nie małe stresy, a to wszystko za sprawą krytycznych zmian w algorytmie Google, kto to co jakiś czas stara się pozmieniać aby ulepszyć d... więcej »
10 najlepszych narzędzi do sprawdzania reputacji marki

10 najlepszych narzędzi do sprawdzania reputacji marki

Jak wiadomo markę buduje się z czasem, są różne metody i niewątpliwie trzeba czasu aby osiągnąć pełen sukces. Nie da się ukryć, że do tego aby oszacować prace nad pracami trzeba używać odpowiednich narzędzi dostępnych albo online ... więcej »
9 taktyk ulepszających social media commerce

9 taktyk ulepszających social media commerce

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Jak się okazuje jeśli chodzi o sprzedaż w sieci jednak to już nie wystarczy. To, że strona jest dobrze dopracowana od strony technicznej, posiada mnóstwo odpowiednic... więcej »
Jaką wybrać platformę dla sklepu internetowego?

Jaką wybrać platformę dla sklepu internetowego?

Jak wiadomo prowadzenie interesu przez Internet szczególnie ostatnimi czasy zaczęło nabierać tempa. I nie ma się co temu dziwić bo jak wiadomo mnóstwo osób z wygody robi zakupy przez internet albo po prostu z braku czasu, bo niest... więcej »
Dystrybucja treści na kilka sposobów, czyli content marking w praktyce

Dystrybucja treści na kilka sposobów, czyli content marking w praktyce

Jak wiadomo działania content marketingowe są już swojego rodzaju standardem w Internecie. Nie ma praktycznie możliwości do tego aby sprawnie prowadzić promocję swoich produktów i usług w wyszukiwarce jeśli nie pozwoli się na to a... więcej »
Neutral Matching a RankBrain

Neutral Matching a RankBrain

Jak wiadomo coraz to częściej słychać o jakichś zmianach jakie są wprowadzane w wyszukiwarce Google, a to wszystko dlatego że jak wiadomo gigant zza Oceanu stara się pracować nad jakością świadczonych przez siebie usług a pośredni... więcej »
Interaktywny content - co i jak

Interaktywny content - co i jak

Jak wiadomo coraz to nowe techniki brane są pod uwagę jeśli chodzi o możliwości zatrzymania na stronie swoich nowych widzów. Ogólnie rzecz biorąc tymi metodami, które mają na celu przekazanie jakiejś treści, wskazanie na to co maj... więcej »
Kiedy potrzebna jest przebudowa strony?

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony?

Jak wiadomo coraz to nowe trendy zarówno tyczące się kwestii wyglądu stron jak i SEO narzucają niejednokrotnie zmiany nawet piękne wyglądających i na pozór dopracowanych od strony technicznej stron, które niestety muszą być zmieni... więcej »
Jakie działania marketingowe warto łączyć?

Jakie działania marketingowe warto łączyć?

Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania w kwestii budowania marki w sieci oraz sprzedażu usług narzucają nowe wyzwania i jednocześnie motywują bardziej ospałych do tego aby starali się umiejętnie korzystać z różnych narzędzi marketi... więcej »
Najczęstsze błędy w analityce e-commerce

Najczęstsze błędy w analityce e-commerce

Jak wiadomo coraz to nowe trendy zaczynają narzucać w działaniach internetowych kluczowe znaczenie jeśli chodzi o praktykowanie marketingu internetowego. Nie da się ukryć, że konkurencja w niektórych branżach jest tak ogromna, że ... więcej »
Jak Google ocenia treści na stronie

Jak Google ocenia treści na stronie

Jak wiadomo to jak Google ocenia strony ma ogromne znaczenie, bo od tego zależy pozycja wielu witryn. Nie da się ukryć, iż zagadnienie jest wielu osobom mocno leżące na sercu, bo od tego zależy ich „być albo nie być w sieci&... więcej »
Google Ads, czyli co i jak w kilku krokach

Google Ads, czyli co i jak w kilku krokach

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym. Jak wiadomo w sieci pojawiają się strony zarówno for profit jak i non-for-profit. Te pierwsze nie da się ukryć są jak wiadomo z konieczności tworzone tak aby m... więcej »
Jak optymalizować PDF pod SEO?

Jak optymalizować PDF pod SEO?

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO są ze sobą praktycznie nierozłączne, nie da się ukryć, iż odpowiednio stosowane przynosi wielu osobom mnóstwo korzyści w postaci odpowiedniej ilości konwersji z posiadanych witryn. Treści są nieja... więcej »
Personalizacja reklam w Internecie

Personalizacja reklam w Internecie

Jak wiadomo tworzenie reklam w sieci dla tych, którzy są obeznani w temacie jest błahostką, niemniej jednak są też osoby, które nie mają zielonego pojęcia o czym chodzi w bardziej zaawansowanych technologiach opierających się na s... więcej »
Informacja Google witryny z oddzielnymi adresami

Informacja Google witryny z oddzielnymi adresami

Jak wiadomo tworzenie stron jest pasjonującym zajęciem, ale im więcej witryn tym większy chaos w indeksie i coraz to nowe zmiany w indeksie wyszukiwarki są wymagane. I tak też miało miejsce ostatnio jak John Muller poinformował, ż... więcej »
Jak dotrzeć do zagranicznych klientów przez reklamę w Internecie

Jak dotrzeć do zagranicznych klientów przez reklamę w Internecie

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO ma to do siebie, że jest ponad granicami krajów i dlatego też często bywa tak, że rodzimi przedsiębiorcy muszą stawać się pod tym względem bardziej elastyczni i... tworzyć strony multi-językowe, n... więcej »
Domeny NTLD a kwestia SEO

Domeny NTLD a kwestia SEO

Jak wiadomo coraz więcej osób, które korzystają z sieci Internet interesuje fakt tego, aby posiadać swoją własną przestrzeń wirtualną w sieci. Zaraz po pragnieniu posiadania swojej witryny w sieci idzie za nią pragnienie posiadani... więcej »
Koniec Google Adwords, początek Google Ads

Koniec Google Adwords, początek Google Ads

Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania webowe narzucają konieczność dokonywania zmian również i w swoich witrynach, tudzież metodach działań marketingowych. Podobnie jeśli chodzi o kwestie zarządzania w Google, panowie i panie (zap... więcej »
11 technik ulepszających SEO techniki

11 technik ulepszających SEO techniki

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Nie da się rozłączyć jednego z drugim, a nawet jak ktoś to zrobi to niestety będzie efekt mizerny, bo strona nie będzie widoczna w wyszukiwarce na tyle na ile powinn... więcej »
Benchmark szybkości wczytywania się stron w porównaniu z konkurencją. To możliwe?

Benchmark szybkości wczytywania się stron w porównaniu z konkurencją. To możliwe?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych i analiza ich działania pod kątem SEO to jedne z kluczowych spraw jakimi zajmują się wyspecjalizowane grupy osób, które posiadają naprawdę spore możliwości jeśli chodzi o wykreowanie wizer... więcej »
10 lekcji webdesign jakie mógłbyś wziąć od wiodących serwisów w sieci

10 lekcji webdesign jakie mógłbyś wziąć od wiodących serwisów w sieci

Jak wiadomo Ci, którzy są najlepsi w swojej branży niejako narzucają innym swoje standardy jakościowe działania. Nie jest to zawsze oczywiście zasadą, niemniej jednak przyjęło się tak, że lepiej jest patrzeć na najlepszych, niż na... więcej »
Jak zwiększyć użyteczność strony internetowej?

Jak zwiększyć użyteczność strony internetowej?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych jest zajęciem bardzo pasjonującym. Wiele osób tworzy darmowe kroje szablonów stron, które jak wiadomo tworzą właśnie dlatego, że to lubią. Owszem w dobie Internetu i gonitwy za tym i tamty... więcej »
Najczęściej popełnianie błędy w kampaniach AdWords

Najczęściej popełnianie błędy w kampaniach AdWords

Jak wiadomo tworzenie kampanii AdWords niesie ze sobą konieczność dokonania wielu czynności, które zastępczo powodują, iż następują odpowiednie konwersje – czyt. zwrot poniesionych wydatków na daną kampanię, w postaci ma się... więcej »
SurferSEO - analiza narzędzia

SurferSEO - analiza narzędzia

Jak wiadomo tworzenie stron i pozycjonowanie jest ze sobą praktycznie nierozłączne, a wszystko za sprawą tego, że w XXI wieku jak ktoś nie promuje swojej witryny w sieci Internet, ma naprawdę nikłe szanse na to, że dotrze to klien... więcej »
SWL co i jak w praktyce

SWL co i jak w praktyce

Jak wiadomo każdego dnia w wyszukiwarce internetowej mnóstwo osób stara się wyprzedzić konkurencję w gonitwie o lepsze miejsce na podium. Trudne to zadanie, ponieważ jak wiadomo miejsca na pierwszej zakładce w wynikach naturalnych... więcej »
Jaki jest wpływ bloga na pozycjonowanie?

Jaki jest wpływ bloga na pozycjonowanie?

Wiele już na naszym blogu napisano na temat tego jak się pisze artykuły i jaki ma wpływ content marketing na działania zwane SEM, czy jednak ktoś analizował kwestię zagadnienia związanego z wpływem samego bloga na pozycjonowanie? ... więcej »
9 sposobów na ulepszenie swojego SEO video

9 sposobów na ulepszenie swojego SEO video

Jak wiadomo każdego dnia wielu speców od pozycjonowania stron i optymalizacji stara się jakoś doprowadzić kolejne projekty do ładu. Tak się składa, że w dobie coraz to bardziej rozwijającej się technologii urządzeń mobilnych Googl... więcej »
Co to jest optymalizacja konwersji?

Co to jest optymalizacja konwersji?

Jak wiadomo jedną z lepszych metod na to aby osiągnąć obecne konwersje z posiadanych wejść na stronę jest niewątpliwie ponowna optymalizacja kampanii i tego jakimi się operuje frazami, słowami i tekstami na samej stronie. Zajęcie ... więcej »
Jakie czynności podjąć podczas SEO każdego dnia?

Jakie czynności podjąć podczas SEO każdego dnia?

Jak wiadomo każdego dnia wielu speców od tworzenia stron i pozycjonowania musi dokonać nieco czynności aby mieć ogólny wgląd w to jaki projekt jest w jakiej pozycji. Nie da się ukryć, iż każdy ma inną metodykę działania zatem to c... więcej »
Jakie działania warto podjąć aby zyskać większą oglądalność na YouTube

Jakie działania warto podjąć aby zyskać większą oglądalność na YouTube

Jak wiadomo jednym z lepszych kanałów dystrybucji treści w sieci jest niewątpliwie YouTube. Sporo osób już się o tym przekonało, a szczególnie Ci co prowadzą komercyjnie kanały dla osób trzecich świadcząc im takie usługi. To właśn... więcej »
Pozycjonowanie via video content

Pozycjonowanie via video content

Jak wiadomo Ci, którzy zajmują się tworzeniem stron co jakiś czas dokonują szeregu zmian na swojej stronie zwanych optymalizacją aby wszystko co się znajduje na stronie było zgodne z wytycznymi dla webmasterów oraz tym co nakazuje... więcej »
SEO i webdesign - wspólne cele

SEO i webdesign - wspólne cele

Jak wiadomo każdego dnia przybywa stron w indeksie wyszukiwarki internetowej, dlatego konkurencja jest coraz większa i niestety jeśli chodzi o kwestie SEO i osiągania wysokich pozycji coraz więcej osób ma z tym większy problem. Ni... więcej »
O czym pamiętać w kwestii SEO zmieniając stronę na nową?

O czym pamiętać w kwestii SEO zmieniając stronę na nową?

Jak wiadomo odświeżanie stron internetowych od strony wizualnej i nie tylko nie jest rzeczą niecodzienną, dlatego też sporo osób decyduje się na tego typu manewry co jakiś czas. Jednakże jak się okazuje, od strony technicznej taki... więcej »
Coraz więcej Polaków używa adblockerów

Coraz więcej Polaków używa adblockerów

Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu niemniej jednak same reklamy wyświetlające się na ekranach użytkowników komputerów nie są mile widziane, dlatego coraz to nowe aplikacje blokujące tego typu oprogramowanie cieszą się coraz ... więcej »
Narzędzia do lepszej analizy danych stron 2019

Narzędzia do lepszej analizy danych stron 2019

Jak wiadomo Internet jest ogromną przestrzenią, w której wiele osób każdego dnia podejmuje różne czynności związane ze sprawami zawodowymi i nie tylko. Nie da się ukryć, iż analityka jeśli chodzi o zagadnienia związane z prowadzen... więcej »
Co to jest amplifying i jak go stosować?

Co to jest amplifying i jak go stosować?

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym i niewątpliwie sporo osób prócz osobistej satysfakcji czerpie też z tego niezłe dochody. To co jednak stworzy webmaster jest tylko niejako początkiem czegoś wię... więcej »
Zlecanie linkowania innym osobom - plusy i minusy

Zlecanie linkowania innym osobom - plusy i minusy

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO są ze sobą nierozłącznie związane, a co za tym idzie trzeba włożyć nieco pracy aby jedno i drugie poszło dobrze. Ci, którzy samodzielnie się edukują, mają mocne podstawy do tego aby sądzić, że ... więcej »
SEO w 2019, jakie trendy?

SEO w 2019, jakie trendy?

Jak wiadomo to co się dzieje w wyszukiwarce internetowej od strony algorytmu ciągle narzuca niejako konieczność doskonalenia tego co się aktualnie robi w kwestii SEO i bardziej szeroko pojętego SEM. Nie da się ukryć, że w dzisiejs... więcej »
6 narzędzi do sprawnej organizacji pracy SEO/SEM

6 narzędzi do sprawnej organizacji pracy SEO/SEM

Jak wiadomo podczas prac SEO i SEM sporo kwestii wymaga bardzo solidnego i profesjonalnego wielopoziomowego rzekłoby się analizowania, każdy detal ma tutaj znaczenie stąd też prace związane z SEO i szerzej pojętym SEM są dokonywan... więcej »
 10 wskazówek jak tworzyć UX i UI friendly strony

10 wskazówek jak tworzyć UX i UI friendly strony

Jak wiadomo Ci, którzy zajmują się tworzeniem stron internetowych muszą nadążać za zmieniającymi się trendami. Nie jest to prostą sprawą zważywszy na fakt tego, że największe wyzwanie rzuca zawsze w ich strona nieprzewidywalna wys... więcej »
Marketing funeralny - czym jest?

Marketing funeralny - czym jest?

W XXI wieku bez marketingu w biznesie daleko się nie „zajedzie”, chociaż nie jest to zapewne zasadą, ponieważ niektórzy mówią, iż dobry produkt się sam reklamuje. Coś w tym jest, niemniej jednak i nawet poczta pantoflo... więcej »
Jak prawidłowo zoptymalizować obrazy pod SEO?

Jak prawidłowo zoptymalizować obrazy pod SEO?

Jak wiadomo optymalizacja treści pod kątem SEO jest podstawową czynnością, która zapewnia iż zgromadzone na stronie zawartości (niezależnie czy sama treść, czy obrazy) są potem odpowiednio odczytywane przez roboty Google i punktow... więcej »
Odpowiedni przycisk call-to-action

Odpowiedni przycisk call-to-action

Jak wiadomo call-to-action to forma zaproszenia do działania w ramach strony internetowej, która jest tak zaprojektowana aby ktoś miał możliwość dokonania interakcji w ramach przeglądania serwisu. Brzmi nieco skomplikowanie, ale b... więcej »
Analiza indeksowania

Analiza indeksowania

Jak wiadomo praktycznie każdego dnia mnóstwo specjalistów w dziedzinie SEO dokonuje analiz witryn pod kątem poprawności ich indeksowania. Nie da się ukryć, iż w nowym Google Search Console od niedawna dostępne są nowe raporty, któ... więcej »
Podatek z reklam na Facebook

Podatek z reklam na Facebook

Jak wiadomo prowadzenie swojego konta społecznościowego na Facebook jest dla wielu osób formą zarobkowania, bo nie ukrywajmy – możliwość wyświetlania reklam z Facebook Ads niesie ze sobą konieczność uiszczenia podatku VAT i ... więcej »
Jak scalić kilka stron w jedną witrynę poprawnie

Jak scalić kilka stron w jedną witrynę poprawnie

Jak wiadomo prowadzenie własnej strony niesie za sobą konsekwencje w postaci konieczności dokonywania różnego rodzaju poprawek i nieustannego działania w zakresie marketingu internetowego, w skład którego wchodzi oczywiście równie... więcej »
Pierwszeństwo treści

Pierwszeństwo treści

Jak wiadomo prowadzenie strony internetowej,niezależnie od tego czy jest ona sklepem internetowym, rozbudowanym serwisem internetowym, stroną firmową albo blogiem, wymaga od właściciela na pewno ogromnego zaangażowania czasowego, ... więcej »
Technologia PWA a SEO

Technologia PWA a SEO

Jak wiadomo Google ciągle pracuje nad udoskonaleniem swojego algorytmu tak aby był coraz bardziej dostosowany do wymogów narzucających się niejako przez goniącą technologię. Nie da się ukryć, iż aktualnie coraz więcej zapytań do w... więcej »
Kilka porad dla content marketerów

Kilka porad dla content marketerów

Jak wiadomo tworzenie długofalowych kampanii marketingowych leży w gestii specjalistów z dziedziny content marketingu, niemniej jednak jak się okazuje nie zawsze są oni przygotowani do tego aby sprawnie i skutecznie w ramach przyg... więcej »
15 najczęściej popełnianych błędów podczas audytów SEO

15 najczęściej popełnianych błędów podczas audytów SEO

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób dokonuje analiz swoich stron www, któe stanowią podstawę do tego aby pokierować dalszymi działaniami pozycjonowania.Zapewne wielu z was zdaje sobie sprawę iż w tej kwestii można robić poprawni... więcej »
Treści tworzone przez influencerów - jak je wykorzystać?

Treści tworzone przez influencerów - jak je wykorzystać?

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób zastanawia się nad tym jakby mogli jeszcze lepiej zareklamować swoje usługi w sieci. Niewątpliwie jest możliwość reklamowania się na różne sposoby tradycyjne jak i mniej tradycyjne. Jeśli chod... więcej »
20 porad SEO dla blogerów

20 porad SEO dla blogerów

Jak wiadomo prowadzenie blogów internetowych stało się swojego rodzaju modą, która jak wiadomo jednym osobom przynosi nawet spore zyski związane z wyświetlaniem reklam, tudzież prowadzeniem dodatkowych stron firmowych, które w swo... więcej »
AMP i PWA w aspekcie budowania witryn pod MOBILE, podstawy

AMP i PWA w aspekcie budowania witryn pod MOBILE, podstawy

Jak wiadomo mobilność to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google we współczesnym Internecie. Tak już się przyjęło, że podczas wzrostu ilości urządzeń mobilnych na świecie wzrosło też zapotrzebowanie na to, aby przy o... więcej »
Checklista rozwiązań SEO pod kątem YouTube w 2019 r.

Checklista rozwiązań SEO pod kątem YouTube w 2019 r.

Checklista czyli innymi słowy lista kontrolna najlepszych rozwiązań jakie można sobie zaserwować jeśli chodzi o prace nad SEO są dobrą formą podsumowania dla każdego kto chciałby z sukcesem prowadzić takie działania na szeroką ska... więcej »
Web Light w Search Console

Web Light w Search Console

Wiele osób, które korzystają z narzędzi Google i śledzi sprawę na bieżąco na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że ciągle zmienia się coś na nowe, teraz doszła kolejna sprawa → w nowej odsłonie Google Search Console pojawiła s... więcej »
Emotikony w meta opisach Google

Emotikony w meta opisach Google

Wiele osób, które korzystają z wyszukiwarki internetowej zapewne raz na jakiś czas trafiają na strony, u których w samym tytule na górze pojawiają się znane nam z użytkowanych powszechnie komunikatorów. Tak właśnie, tak jak w siec... więcej »
Meta tagi, dlaczego nadal są tak ważne?

Meta tagi, dlaczego nadal są tak ważne?

Wiele osób, które zajmuje się tworzeniem stron i choćby w minimalny sposób posiada wiedzę z zakresu SEO i SEM powie, iż meta tagi nie są już takie ważne dla wyszukiwarki albo wręcz wcale nie są ważne. Ci jednak, którzy z pokorą po... więcej »
8 narzędzi, które pomogą Ci stworzyć lepszą treść na stronę

8 narzędzi, które pomogą Ci stworzyć lepszą treść na stronę

Jeśli tworzenie treści na stronie jest jedną z czynności, które wykonujesz w swojej pracy, zapewne masz takie dni, w których to brak Ci „weny twórczej” i masz swojego rodzaju opór w tym aby napisać coś mądrego i wartoś... więcej »
Optymalizacja title - ile to pomoże w SEO? : Blog SitePromotor

Optymalizacja title - ile to pomoże w SEO? : Blog SitePromotor

Nie da się ukryć, iż czynników rankingowych wskazujących Google jak ma ocenia stronę jest tak dużo, że skromny title nie powinien mieć ogromnego wpływu i w sumie można by sobie pozwolić na podejście do tego tematu na „lajcie... więcej »
Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?

Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?

Wiele osób, które korzystają z usług firm działających w branży SEO/SEM nie odróżnia pojęcia SEO od pozycjonowania. Teoretycznie rzecz ujmując w dużym uproszczeniu są to takie same działania, niemniej jednak w praktyce jedno z poj... więcej »
Znaczenie kolorów w SEM

Znaczenie kolorów w SEM

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci niesie ze sobą konieczność wykonywania działań, które niejako przyspieszą ich indeksację, zwiększą atrakcyjność dla tych, którzy na nie zawitają i mnóstwo innych działań, które zbiorczą nazywają... więcej »
Strategia budowania linków pod sklep internetowy

Strategia budowania linków pod sklep internetowy

Jak wiadomo linkowanie jest jednym z faktorów, które Google bierze najczęściej pod uwagę podczas budowania punktacji o witrynie, która w efekcie będzie umiejscowiona w jakimś miejscu indeksu. Jak pokazują badania jest to jeden z t... więcej »
Jak pozycjonować produkty w sklepie z produktami dziecięcymi?

Jak pozycjonować produkty w sklepie z produktami dziecięcymi?

Jak wiadomo prowadzenie sklepu z artykułami dziecięcymi wymaga od ich prowadzących nie tylko zaangażowania sercem w prowadzone przedsięwzięcie, ale również ogarnięcie mnóstwa spraw związanych ze strategią sprzedaży wysyłkowej i sa... więcej »
4 narzędzia, które usprawnią Twoje SEO

4 narzędzia, które usprawnią Twoje SEO

Jak wiadomo Google posiada mnóstwo czynników rankingowych ważnych dla tego jak pozycja strony będzie się plasowała w indeksie, w związku z tym analizowanie tychże jest bardzo ważne z punktu widzenia skuteczności działań SEM. Jak w... więcej »
Top 20 wskaźniki SEO godne obserwowania

Top 20 wskaźniki SEO godne obserwowania

Jak wiadomo Google dokonuje analizy swoich zasobów webowych przez tak zwany algorytm, dzięki któremu można sprawdzić jakość stron i nadać im odpowiednią punktację do tego aby sprawnie i dobrze umiejscawiać wszystkie witryny w wysz... więcej »
Nieco o anchor tekście i jego roli w pozycjonowaniu

Nieco o anchor tekście i jego roli w pozycjonowaniu

Jak wiadomo pisanie tekstów na stronie wiążę się z koniecznością odpowiedniego przygotowania tychże pod kątem wytycznych Google dla webmasterów, które jak zapewne wielu zauważyło ostatnimi czasy są coraz bardziej wyśrubowane. Dlat... więcej »
Crawlowanie dużych serwisów za pomocą Screaming Froga

Crawlowanie dużych serwisów za pomocą Screaming Froga

Jak wiadomo tworzenie witryn wiąże się z koniecznością ich późniejszego analizowania pod kątem zawartości treści ciągłego dostosowywania wszystkich wymogów z tym związanych. Jednym z narzędzi, dzięki któremu można właśnie dokonać ... więcej »
Metody na eliminację duplicate content

Metody na eliminację duplicate content

Treści, które pojawiają się na stronach internetowych powinny być przede wszystkim unikalne i można by rzec „chwytające za serce”, wtedy nie tylko roboty Google będą zadowolone, ale i przede wszystkim czytelnicy, którz... więcej »
Direct Answers - coraz większa popularność i...

Direct Answers - coraz większa popularność i...

I nie da się ukryć, że każdorazowo należy sobie zadać pytanie, z czego to wynika? Z prostoty rozwiązania, zapewne tak, ale temat jest bardziej złożony i wynika z faktu tego, że Google ciągle stawia na udoskonalenie algorytmu i nie... więcej »
Reinforcement Learning

Reinforcement Learning

Jeśli chodzi o zmiany w dziedzinie sztucznej inteligencji, to każdego dnia praktycznie można przeczytać w jakichś czasopismach branżowych o coraz to nowszych postępach w pracy nad sztuczną inteligencją, dzięki której ludzkie życie... więcej »
Zmiany w RODO, a działania marketingowe

Zmiany w RODO, a działania marketingowe

Każde zmiany w prawie niosą ze sobą konieczność dostosowania się do nich. Niejednokrotnie wszelkie zmiany są aktualizowane na bieżąco w ramach elektronicznych systemów aktualizacji treści na stronach rządowych oraz na nośnikach da... więcej »
Kilka metod na sprawdzanie popularności witryny

Kilka metod na sprawdzanie popularności witryny

Nie da się ukryć, iż prowadzenie swojej strony internetowej może być zajęciem angażującym bardzo dużo czasu, podobnież jak i fakt tego, że sama jej promocja może zajmować tyle samo czasu, a i jeszcze więcej środków pieniężnych jeś... więcej »
Błędy popełniane podczas optymalizacji stron

Błędy popełniane podczas optymalizacji stron

Internet to ogromne narzędzie, które służy nie jednej osobie do tego aby umiejętnie czerpać wiedzę, komunikować się z innymi, prowadzić własną firmę i tak dalej. Nie da się ukryć, że podczas optymalizacji stron wiele osób popełnia... więcej »
Wyszukiwanie głosowe w Google

Wyszukiwanie głosowe w Google

CO jakiś czas wyszukiwarka internetowa Google zaskakuje nas jakimiś nowościami. Już od jakiegoś czasu swojego rodzaju przydatnym „bajerem” okazało się by wyszukiwanie głosowe w Google dostępne na telefony. Teraz mamy m... więcej »
8 sposobów na skuteczny content marketing via video

8 sposobów na skuteczny content marketing via video

Jeśli chodzi o działania marketingowe w sieci to kwestia dobrej organizacji pracy oraz pomysłu ma ogromne znaczenie jeśli faktycznie chce się osiągnąć duży sukces. Metod działania w tejże branży jest sporo, ostatnimi czasy pisaliś... więcej »
Ranking wyszukiwarek na świecie

Ranking wyszukiwarek na świecie

Internet to ogromna społeczność, z której każdego dnia korzysta mnóstwo osób. Jak wiadomo każdy kto codziennie przegląda Internet korzysta z wyszukiwarki internetowej i... tutaj właśnie warto było by się czasami zastanowić jak to ... więcej »
10 błędów w mediach społecznościowych, które powinieneś unikać

10 błędów w mediach społecznościowych, które powinieneś unikać

Jak wiadomo media społecznościowe kreują wizerunek nie jednej marki i osobistości w sieci, przyjęło się mówić, że jeśli nie ma Cię w sieci Internet, to nie istniejesz. Owszem powiedzenie to jest mocno przesadzone, ale w dobie Inte... więcej »
Historia wyszukiwania w Google

Historia wyszukiwania w Google

Internet daje ogromne możliwości dla każdego kto szuka jakichś informacji. Kazdego dnia miliony osób na całym świecie przegląda zasoby wszystkich serwisów tematycznych, które ich interesują, przegląda pocztę e-mail, konta społeczn... więcej »
Reklama elastyczna AdWords

Reklama elastyczna AdWords

Internet daje ogromne możliwości jeśli chodzi o promocję usług, które w niej się znajdują. Jak dobrze pewnie wiecie reklama jest dźwignią handlu dlatego też nie jedna osoba starająca się pozyskać klientów w sieci stara się pozyski... więcej »
Systemy wymiany linków a współczesne SEO

Systemy wymiany linków a współczesne SEO

Jak wiadomo pozycjonowanie stron to jedna z usług, która jest naprawdę dość popularna. Co za tym idzie mnóstwo osób stara się wybierać spośród wielu ofert na rynku. Te, które wydają się być najkorzystniejsze z punktu widzenia oczy... więcej »
SEO vs. SEA - porównanie

SEO vs. SEA - porównanie

Jak wiadomo każdego dnia miliony osób na całym świecie uruchamiają swoje komputery aby choćby na chwilę skorzystać z możliwości pozyskania nowych informacji z sieci albo po prostu odebrać pocztę od znajomych tudzież skorzystać z s... więcej »
Jakie możliwości daje Istagram?

Jakie możliwości daje Istagram?

Jak wiadomo mobilność to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google we współczesnym Internecie. W dobie urządzeń mobilnych zatem coraz większego znaczenia nabierają także aplikacje, które korzystając z tego dobrodziejst... więcej »
Wycena pozycjonowania domeny / strony

Wycena pozycjonowania domeny / strony

Zapewne wielu z Was prowadzących własne biznesy związane z promocją witryn internetowych co jakiś czas dokonuje wycen usługi pozycjonowania. Niegdyś sprawa była zasadniczo prosta, ponieważ skrypt dokonywał za nas wyceny automatycz... więcej »
Smart Display Campaign

Smart Display Campaign

Jak wiadomo reklama dźwignią handlu, dlatego też i w Internecie bez tego nie obejdzie się praktycznie nikt kto pragnie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.Obecnie jest mnóstwo możliwości jeśli chodzi o promowanie usług w Interne... więcej »
Nowe trendy w SEO na 2019

Nowe trendy w SEO na 2019

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych jest bardzo interesującym zajęciem, ale jeszcze ważniejszą kwestią jest sprawa SEO i ogólnie rzecz biorąc marketingu internetowego, który skupiać się ma na odpowiedniej promocji zasobów wi... więcej »
Pozycjonowanie sklepu online krok po kroku

Pozycjonowanie sklepu online krok po kroku

Jak wiadomo prowadzenie sklepów internetowych dla wielu osób jest dużym wyzwaniem. Nie da się ukryć, iż nie jest to tak „prosta” sprawa jak w przypadku klasycznej formy dystrybucji treści przez internet i prowadzenie z... więcej »
Preprocesory CSS - czym i po co są?

Preprocesory CSS - czym i po co są?

Jak wiadomo CSS – czyli arkusze stylów kaskadowych, są jednym z podstawowych języków programowania dla front-end-developerów. Językiem tym można wskazać przeglądarkom jak ma prezentować się wizualna część witryny. To co kied... więcej »
Mierzenie skuteczności kampanii wideo

Mierzenie skuteczności kampanii wideo

Jak wiadomo content marketing to ogromne przedsięwzięcie, które nie jedna firma dokładnie planuje aby zarezerwowane na nią środki móc odpowiednio z zyskiem odebrać. Jak ma się w tej kwestii sprawa kampanii wideo? Nie inaczej, trze... więcej »
Poprawne wdrożenie paginacji stron

Poprawne wdrożenie paginacji stron

Jak wiadomo wiele sklepów internetowych posiadających duży asortyment związany z liczbą produktów stosuje paginację stron. Nie da się ukryć, iż prawidłowa paginacja ma o tyle istotne znaczenie, że od tego zależy to jak jest widocz... więcej »
5 powodów, dla których warto współpracować z SEO writerami

5 powodów, dla których warto współpracować z SEO writerami

Jak wiadomo tworzenie treści na stronach jest kluczową sprawą dla kwestii późniejszej pozycji danej witryny w indeksie Google. Tak się składa, że powiedzenie „content is King” nadal pozostaje ponadczasowe, ponieważ tre... więcej »
Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych ma ogromne znaczenie we współczesnych technologiach związanych z tworzeniem wizerunku marki, równie – jak się okazuje – ogromne znaczenie posiada badanie użyteczności tychże st... więcej »
Jak zdobyć więcej subskrybentów w YouTube?

Jak zdobyć więcej subskrybentów w YouTube?

Jak wiadomo prowadzenie kanałów na YouTube to bardzo dochodowe zajęcie, które nie jednemu przynosi spore zyski, dlatego sprawa dbania o przyrost subskrypcji i zainteresowanie kolejnych odwiedzających tym co ma się do zaoferowania ... więcej »
Banner Adwords - podstawowe dane

Banner Adwords - podstawowe dane

Jak wiadomo powiedzenie mówi: reklama dźwignią handlu, dlatego też i w sieci internet sporym zainteresowaniem cieszą się reklamy w postaci bannerów wyświetlanych w sieci AdWords. W niniejszym opracowaniu postaramy się pokrótce nap... więcej »
Kanony jakościowe copywritingu

Kanony jakościowe copywritingu

Nie da się ukryć, iż sztuka pisania dobrych artykułów tematycznych i ogólnie copywritingu i content writingu nie zawsze każdemu dobrze wychodzi, można by sobie zanucić pod nosemzmieniony tekst piosenki znanego polskiego aktora Stu... więcej »
Wielojęzykowe SEO / Pozycjonowanie w wielu językach

Wielojęzykowe SEO / Pozycjonowanie w wielu językach

Jak wiadomo pozycjonowanie i ogólnie rzecz biorąc SEO nie odnosi się tylko do stron w jednym języku. Często bywa tak, że trzeba jest zająć się stronami, które posiadają kilka wersji językowych i jednocześnie pozycjonować je pod wy... więcej »
Odpowiednia strategia działań SEM

Odpowiednia strategia działań SEM

Zapewne wielu z Was każdego dnia zadaje sobie pytanie jak tu jeszcze udoskonalić swoje działania związane z promocją witryn w internecie, wielu z Was zapewne posiada już dobre pozycjonowanie, przykłada się również do tego aby dzia... więcej »
Google SEO Guide - kolejna odsłona

Google SEO Guide - kolejna odsłona

Jak wiadomo cały czas aktualizowany jest algorytm Google, dzięki któremu jakość wyszukiwania jest coraz lepszej jakości oraz podawane dane bardziej trafne. Niewątpliwie twórcy witryn powinni być na bieżąco z wytycznymi Google dla ... więcej »
Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo autorów tekstów uruchamia swoje komputery i dzielnie pisze różnego rodzaju prace autorskie, które prędzej czy później znajdą się opublikowane na różnego rodzaju portalach. Teoretycznie rzecz biorąc... więcej »
Porzucone koszyki w sklepach - jak sobie z nimi radzić?

Porzucone koszyki w sklepach - jak sobie z nimi radzić?

Jak wiadomo porzucanie koszyków w e-sklepach to problem nie jednego internetowego biznesmena, który zamiast liczyć pieniądze z zysków sprawdza co jakiś czas – stan koszyków z zakupami, których nikt nie zamówił. Trzeba przyzn... więcej »
Przydatne social media narzędzia marketingowe

Przydatne social media narzędzia marketingowe

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo informacji przewija się przez różne serwisy informacyjne. Ów multum informacji generuje swojego rodzaju zamieszanie, które powoduje, że tylko dokładna kategoryzacja i filtracja danych na etapie doz... więcej »
Adwords Google - mini przewodnik

Adwords Google - mini przewodnik

Jak większość z Was zapewne już wie, Google to przodująca na rynkach światowych wyszukiwarka internetowa, która pozwala na odnalezienie mnóstwa informacji w sposób szybki i przejrzysty. Jak również wiadomo są też dodatkowe usługi,... więcej »
Jak wycenić pozycjonowanie?

Jak wycenić pozycjonowanie?

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie powoli staje się usługą, na którą długofalowo i na większe frazy będzie stać coraz mniej osób, które posiadają skromne nakłady na reklamę w sieci. To co było kiedyś związane z pozycjonowaniem i ... więcej »
Odpowiednie opracowanie strategii SEO

Odpowiednie opracowanie strategii SEO

Nie da się ukryć, że strategia działania w każdej dziedzinie praktycznego i taktycznego działania odgrywa ogromną rolę, nie jest zatem inaczej i z kwestią działań zwanych marketingiem internetowym, którego składową stanowi jako kl... więcej »
5 istotnych czynników wpływających na SEO lokalne

5 istotnych czynników wpływających na SEO lokalne

Każdego dnia mnóstwo osób przeszukuje zasoby Google w celu znalezienia odpowiednich wynikow dla siebie. Wśród gąszcza miliardów zapytań dziennie znajdują się też te, które nie zajmują większej trudności w pozycjonowaniu, z racji i... więcej »
Optymalizacja kampanii PPC w kilku prostych krokach

Optymalizacja kampanii PPC w kilku prostych krokach

Kampanie reklamowe w sieci cieszą się coraz większą konkurencyjnością w stosunku do tradycyjnych reklam wyświetlanych w TV i radio, a to dlatego, że Internet jak wiadomo stał się bardzo popularny i nie da się ukryć, coraz więcej m... więcej »
Jak pisać dobre teksty pod SEO?

Jak pisać dobre teksty pod SEO?

Sporo osób zajmująca się pisaniem tekstów branżowych niekoniecznie odnajduje się w roli jednocześnie copywriterów i na odwrót, bo jak wiadomo nie każdy copywriter – o zgrozo! - jest ekspertem w dziedzinie, w której przyszło ... więcej »
Czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży?

Czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży?

Nie da się ukryć, że współczesny internet pozwala na przeprowadzenie wielu rodzajów kampanii reklamowych w sieci w sposób tak profesjonalny jak do tej pory wydawać by się mogło dokonywano na łamach gazet, telewizji i radio. Ów med... więcej »
Współpraca z mikroinfluencerami - jak powinna wyglądać

Współpraca z mikroinfluencerami - jak powinna wyglądać

W XXI wieku coraz częściej można się spotkać z tendencjami, które wskazują na to, że telewizja i radio zacznie być za jakiś czas przeżytkiem na rzecz najnowszej formy komunikacji jaką jest oczywiście Internet. Jak się okazuje duża... więcej »
Specjalizacje w copywrite'ingu

Specjalizacje w copywrite'ingu

Każdego dnia miliony osób sięgają po świeże treści w Internecie, jak wiadomo im treści konkretniejsze i dokładniejsze tym lepiej dla autora oraz czytelników, którzy na pewno będą chętniej sięgać po te same źródła. Jak wiadomo równ... więcej »
Messenger dla biznesu na Facebook

Messenger dla biznesu na Facebook

Aktualnie w Polsce Facebook posiada ponad 14 milionów aktywnych użytkowników, z czego mnóstwo z nich korzysta również z czata na stronie. Mając na względzie popularność oraz powszechność tego rozwiązania sama firma dostrzegła też ... więcej »
Wymiary grafik na Facebook

Wymiary grafik na Facebook

Jak się okazuje zagadnienia wielkości publikowanych treści, które publikuje się w mediach społecznościowych są aktualnie bardzo ważne, nie da się ukryć, że chodzi tutaj nie tyle o precyzję w dokonywaniu optymalizacji zdjęć pod kąt... więcej »
Najczęściej popełniane błędy podczas analizowania ruchu na stronie

Najczęściej popełniane błędy podczas analizowania ruchu na stronie

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo ciekawe zajęcie, które potrafi mocno zaangażować nie jednego pasjonata, podobnież jest i z osobami, które przygotowują strony komercyjnie, czas płynie, a one zachwycone tworzonym... więcej »
YouTube Analytics - co warto monitorować?

YouTube Analytics - co warto monitorować?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość. Tym bardziej i owocniejsze i wspanialsze są realizacje na YouTube, dlatego też warto j... więcej »
HERO na YouTube - co to takiego

HERO na YouTube - co to takiego

Jak wiadomo wraz z rozwojem Internetu pojawiły się też coraz to nowe możliwości związane z jego funkcjonowaniem. Coraz więcej osób zauważa dobrodziejstwa jakie niesie ze sobą możliwość publikacji informacji na sieci w postaci fil... więcej »
Automatyzacja e-mail marketingu

Automatyzacja e-mail marketingu

Jak wiadomo marketing przybiera różne formy i nie ma jednej dobrej recepty na to, aby wszystko zrobić jedną metodą i ciągle na niej poprzestawać. Na tym polega właśnie marketing, że wszystko się z czasem zmienia i tak też jest wła... więcej »
Lista mailingowa – jak ją stworzyć?

Lista mailingowa – jak ją stworzyć?

W XXI wieku, ciężko jest chyba znaleźć osobę, która by nie posiadała swojej skrzynki mailowej. Niewątpliwie tradycyjna poczta została na masową skalę zastąpiona przez tradycyjne korespondowanie, chociaż nie jest to oczywiście regu... więcej »
O czym należy pamiętać dodając filmy do YouTube?

O czym należy pamiętać dodając filmy do YouTube?

Tak się składa, że wiele osób prowadzi własne serwisy informacyjne oraz kanały na YouTube. Nie jest przypadkiem, że właśnie w tym kierunku idzie cała idea działania dzisiejszego Internetu albowiem – co należy stwierdzić z b... więcej »
Open Graph – narzędzie do zwiększania ruchu na stronie

Open Graph – narzędzie do zwiększania ruchu na stronie

Jak wiadomo nie od dziś, najlepiej prezentują się te wpisy, które prócz odpowiedniej merytorycznie poprawnej treści zawierają również mądrze poukładane elementy graficzne wzbogacone w odpowiednie fragmenty infografik i nie tylko.... więcej »
Techniki marketingowe warte zastosowania w promocji witryn www

Techniki marketingowe warte zastosowania w promocji witryn www

Tak się składa, że w XXI wieku, kiedy to mnóstwo osób korzysta z Internetu i w zasadzie przyjęło się mówić: „jak Ciebie nie ma w Internecie to nie istniejesz”, warte podkreślenia jest również jedno z prawideł staropols... więcej »
Co to jest inbound marketing?

Co to jest inbound marketing?

Czym jest marketing to chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, czym otaczające nas tu i ówdzie reklamy tym bardziej, a czym jest inbound marketing? więcej »
Co to jest video marketing?

Co to jest video marketing?

Niewątpliwie w XXI wieku słowo marketing nie jest nikomu obce, także i w każdej dziedzinie życia praktycznie widać jakąś ingerencję w naszą sferę życia, w której daje się odczuć ingerencję speca od marketingu, tak też się składa, ... więcej »
Co to jest Google Tag Manager?

Co to jest Google Tag Manager?

Jak wiadomo narzędzie GTM nie jest najnowsze i ma już dobre naście lat, a konkretnie to jest dostępne na rynku już od 2005 roku. Co nim można zrobić? więcej »
Real time marketing złote zasady

Real time marketing złote zasady

Wszystko rozchodzi się o to, aby być... być na bieżąco. Można by tak pokrótce napisać, bo jakże by inaczej w XXI wieku kiedy to wszystko goni niesamowicie do przodu, w wyścigu szczurów wygrywają najlepsi i Ci, którzy są dobrze poi... więcej »
Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Tworzenie dobrego tekstu reklamowego

Jak pokazują dane statystyczne IAB.org.pl, rynek reklamy jest coraz bardziej skierowany ku temu aby zdecydowanie coraz więcej reklamować w Internecie. Nie ma się co temu dziwić, coraz więcej młodych ludzi deklaruje się, że zamias... więcej »
Jak stworzyć Social Squeeze Page, która wygeneruje dużo ruchu

Jak stworzyć Social Squeeze Page, która wygeneruje dużo ruchu

Zdawać by się mogło, że tworzenie treści ma swoje ograniczenia, bo przecież pisać każdy może, wszak jak kto pisze to już kwestia talentu, no i wiadomo marketingu, którym można sporo coś zareklamować i przekazać. No właśnie i o to... więcej »
Pozycjonowanie filmów w YouTube

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Niewątpliwie wiele osób z Was przegląda codziennie jakieś materiały na YouTube, wielu z Was na pewno też prowadzi jakiś swój kanał, tak aby przekazać światu swoją wiedzę, którą chcecie się podzielić z innymi. więcej »
Budowanie społeczności wokół marki

Budowanie społeczności wokół marki

Każdego dnia miliony, jak nie miliardy osób logują się na swoje konta w serwisach społecznościowych, niejednokrotnie kilka razy dziennie aby sprawdzić co też słychać u znajomych, bądź też co też innego inni nam chcą przekazać, pod... więcej »
Reklama dynamiczna – co zmieni się w prowadzeniu kampanii?

Reklama dynamiczna – co zmieni się w prowadzeniu kampanii?

Google postanowiło wprowadzić zmiany w dynamicznych reklamach w wyszukiwarce. Od kwietnia będą dostępne rozszerzenia DSA, które pozwolą na tworzenie dłuższych treści reklamowych. więcej »
Fikcyjne wizytówki w Google Maps. Jak gigant radzi sobie z tym procederem?

Fikcyjne wizytówki w Google Maps. Jak gigant radzi sobie z tym procederem?

Od jakiegoś czasu pojawiła się w sieci przykra praktyka zakładania przez lokalnych przedsiębiorców wizytówek ich firm nakierowanych na miasta, w których w praktyce takich siedzib nie posiadają. więcej »
Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Buzz marketing formą promocji sklepu internetowego

Marketing działa na różnych płaszczyznach. Wykorzystując go w umiejętny sposób można będzie zyskać bardzo dużo. Przede wszystkim nowych klientów. Warto wprowadzić w życie buzz marketing, który przyczyni się do zwiększenia popularn... więcej »
Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Viral marketing jako forma promocji sklepu internetowego

Marketing pełni ważną rolę w każdej firmie niezależnie od jej wielkości czy branży, w jakiej działa. Dobrze przemyślany i zorganizowany zachęca klientów do robienia zakupów i korzystania z usług serwisu. Rozwiązaniem problemu, jak... więcej »
Reklama wideo jako alternatywa dla pozycjonowania stron www?

Reklama wideo jako alternatywa dla pozycjonowania stron www?

Nawet bardzo dobre wyniki naszej strony internetowej w wyszukiwarce jak się okazuje niekoniecznie mogą przynieść spodziewany sukces w postaci odpowiedniej liczby odwiedzin na niej, a co za tym idzie efekt końcowy może być mizerny,... więcej »
Prowadzenie FanPage na Facebooku

Prowadzenie FanPage na Facebooku

Wśród nie tylko młodych ludzi, panuje nieco żartobliwe przekonanie, w myśl którego, jeżeli nie masz konta na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz. Zależność ta, choć może się wydawać zabawna, co raz częściej dotyczy również fir... więcej »
Landing Pages - co to jest i jak działa?

Landing Pages - co to jest i jak działa?

W dobie urządzeń mobilnych, kiedy to mnóstwo osób szuka informacji o interesujących ich treściach np na smartfonach, Google stara się wymuszać dostosowanie witryn do urządzeń mobilnych tak, aby informacje w nich zawarte wczytywane... więcej »
Nowa

Nowa

Dotacje unijne na stworzenie i promocję (pozycjonowanie)  strony, sklepu  lub portalu internetowego

Dotacje unijne na stworzenie i promocję (pozycjonowanie) strony, sklepu lub portalu internetowego

więcej »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor