SEO

9 taktyk ulepszających social media commerce

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Jak się okazuje jeśli chodzi o sprzedaż w sieci jednak to już nie wystarczy. To, że strona jest dobrze dopracowana od strony technicznej, posiada mnóstwo odpowiednich danych i asortyment, który posiada super ceny nie wystarczy do tego aby sprzedawać z sukcesem. Co jest zatem potrzebne dodatkowo? Dobra reklama, która nakieruje na produkt. Owszem, poczta pantoflowa to czasami najlepsza reklama, niemniej jednak bez social media commerce może się nie obyć. O czym jest mowa konkretniej rzecz ujmując? O promowaniu produktów i usług w sieciach społecznościowych! O tym dziś postaramy się nieco napisać!

 

Dobre taktyki


 

Jak wiadomo temat jest w sumie tak obszerny, że to co mamy zamiar tutaj napisać jest tylko ścisłym minimum niemniej jednak pewnie sporo z Was będzie i tak bardzo zadowolonych i osiągniecie spodziewane efekty. Zatem jak można ulepszyć swoje techniki SEO pod social media, oto wskazówki:


 

  1. Optymalizacja wpisów/postów na serwisach – jak wiadomo każdy wpis powinien być dobrze dopracowany pod kątem przede wszystkim merytorycznym – co nie zmienia faktu, że jeszcze w tym wszystkim ważna jest sprawa dobrania odpowiednich słów, które są szczególnie wyszukiwane, a tutaj jak wiadomo trzeba użyć odpowiedniego oprogramowania, które pozwoli nam dociec tego co aktualnie jest przeszukiwane przez społeczność sieci;

  2. Social buttons – jak wiadomo dodawanie na stronach przycisków kierujących do wskazanych kont na social media jest podstawą, natomiast nie wszyscy o tym pamiętają, dlatego warto o tym wspomnieć;

  3. Zdjęcia i filmy – nie da się ukryć, iż coraz większą rolę odgrywa w świecie obraz, który niejednokrotnie potrafi więcej przekazać niż treść, dlatego pamiętajcie o wzbogacaniu treści zdjęciami oraz filmami, gdzie to tylko możliwe;

  4. Publikuj treści powiązane z marką – o co chodzi? O to, żeby nie zamęczyć publik treściami publikującymi tylko reklamę Twoich produktów i usług. Konkretnie chodzi o to, aby zbudować wokół marki społeczność, którą będzie wiązało coś więcej niż same zakupy, tematyka około produktowa jest bardzo ważna;

  5. Hashtagi – używaj tego dobrodziejstwa, które jak wiadomo zyskało sobie sporą popularność;

  6. Krótko i na temat – czasami krótkie aktualizujące posty na dany temat są lepsze niż długie wpisy, na które ludzie nie mają czasu aby je do końca doczytać;

  7. Konsekwencja – ludzie lubią konkretne informacje na tematy, o których czytają – dlatego staraj się im dać takie informacje, które będą pewne i nie będą budziły wątpliwości, że wiesz co piszesz i serwujesz im pewne informacje;

  8. Odpowiadaj na komentarze – ludzie bardzo lubią komentować to co się im przekazuje, zamykanie takich możliwości czasami bywa irytujące i może pozbawić Cię sporego grona czytelników czy też odbiorców zainteresowanych daną marką;

  9. Płatna reklama – czasami nie da się jednak obejść bez reklamy, dlatego nie zapomnij i o tym aby odpowiednio zoptymalizować swoją kampanię reklamową, tak aby przynosiła odpowiednią konwersję z poniesionych kosztów.


 


 

Podsumowanie

 

 

Nie da się ukryć, że social media odgrywa coraz większą rolę jeśli chodzi o kwestie promocji produktów i usług w sieci. Są już osoby, które specjalizują się tylko i wyłącznie w tym aby prowadzić konta na serwisach społecznościowych danej marki tak aby zbudować wokół marki ogromną społeczność, która będzie się utożsamiać z daną marką jak ze swoim najlepszym przyjacielem z sieci. Warto abyś i Ty pomyślał o tym potencjale!


Głosów: 9.3/10 (30 Głosujących)


Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor