SEO

9 taktyk ulepszających social media commerce

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Jak się okazuje jeśli chodzi o sprzedaż w sieci jednak to już nie wystarczy. To, że strona jest dobrze dopracowana od strony technicznej, posiada mnóstwo odpowiednich danych i asortyment, który posiada super ceny nie wystarczy do tego aby sprzedawać z sukcesem. Co jest zatem potrzebne dodatkowo? Dobra reklama, która nakieruje na produkt. Owszem, poczta pantoflowa to czasami najlepsza reklama, niemniej jednak bez social media commerce może się nie obyć. O czym jest mowa konkretniej rzecz ujmując? O promowaniu produktów i usług w sieciach społecznościowych! O tym dziś postaramy się nieco napisać!

 

Dobre taktyki


 

Jak wiadomo temat jest w sumie tak obszerny, że to co mamy zamiar tutaj napisać jest tylko ścisłym minimum niemniej jednak pewnie sporo z Was będzie i tak bardzo zadowolonych i osiągniecie spodziewane efekty. Zatem jak można ulepszyć swoje techniki SEO pod social media, oto wskazówki:


 

  1. Optymalizacja wpisów/postów na serwisach – jak wiadomo każdy wpis powinien być dobrze dopracowany pod kątem przede wszystkim merytorycznym – co nie zmienia faktu, że jeszcze w tym wszystkim ważna jest sprawa dobrania odpowiednich słów, które są szczególnie wyszukiwane, a tutaj jak wiadomo trzeba użyć odpowiedniego oprogramowania, które pozwoli nam dociec tego co aktualnie jest przeszukiwane przez społeczność sieci;

  2. Social buttons – jak wiadomo dodawanie na stronach przycisków kierujących do wskazanych kont na social media jest podstawą, natomiast nie wszyscy o tym pamiętają, dlatego warto o tym wspomnieć;

  3. Zdjęcia i filmy – nie da się ukryć, iż coraz większą rolę odgrywa w świecie obraz, który niejednokrotnie potrafi więcej przekazać niż treść, dlatego pamiętajcie o wzbogacaniu treści zdjęciami oraz filmami, gdzie to tylko możliwe;

  4. Publikuj treści powiązane z marką – o co chodzi? O to, żeby nie zamęczyć publik treściami publikującymi tylko reklamę Twoich produktów i usług. Konkretnie chodzi o to, aby zbudować wokół marki społeczność, którą będzie wiązało coś więcej niż same zakupy, tematyka około produktowa jest bardzo ważna;

  5. Hashtagi – używaj tego dobrodziejstwa, które jak wiadomo zyskało sobie sporą popularność;

  6. Krótko i na temat – czasami krótkie aktualizujące posty na dany temat są lepsze niż długie wpisy, na które ludzie nie mają czasu aby je do końca doczytać;

  7. Konsekwencja – ludzie lubią konkretne informacje na tematy, o których czytają – dlatego staraj się im dać takie informacje, które będą pewne i nie będą budziły wątpliwości, że wiesz co piszesz i serwujesz im pewne informacje;

  8. Odpowiadaj na komentarze – ludzie bardzo lubią komentować to co się im przekazuje, zamykanie takich możliwości czasami bywa irytujące i może pozbawić Cię sporego grona czytelników czy też odbiorców zainteresowanych daną marką;

  9. Płatna reklama – czasami nie da się jednak obejść bez reklamy, dlatego nie zapomnij i o tym aby odpowiednio zoptymalizować swoją kampanię reklamową, tak aby przynosiła odpowiednią konwersję z poniesionych kosztów.


 


 

Podsumowanie

 

 

Nie da się ukryć, że social media odgrywa coraz większą rolę jeśli chodzi o kwestie promocji produktów i usług w sieci. Są już osoby, które specjalizują się tylko i wyłącznie w tym aby prowadzić konta na serwisach społecznościowych danej marki tak aby zbudować wokół marki ogromną społeczność, która będzie się utożsamiać z daną marką jak ze swoim najlepszym przyjacielem z sieci. Warto abyś i Ty pomyślał o tym potencjale!

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor