To jak się pozycjonuje każdy pojmuje, raz lepiej, raz gorzej. A jak ma się praktyka z pozycjonowaniem stron OnePage? Nie wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że tego typu stronki potrafią mieć naprawdę spory potencjał oddziaływania, jeśli... no właśnie – są odpowiednio zbudowane oraz wypromowane. Interesuje Cię to zagadnienie Internauto? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu!
Jak wiadomo większość stron, która egzystuje w internecie jest z reguły rozbudowana, posiada podstrony, w przypadku stron OnePage na próżno szukać czegoś więcej prócz strony głównej, która jest z reguły bardzo mocno rozbudowana i posiada co najwyżej odnośniki do różnych podstron, które w rzeczy samej służą tylko i wyłącznie do tego aby promować jakiś konkretny produkt albo usługę. Strony tego typu często mylone są ze stronami landing page, które jak wiadomo są też pojedynczymi stronami, niemniej jednak są one tylko i wyłącznie oddzielnymi podstronami w ramach istniejących większych witryn, natomiast podkreślmy to jeszcze raz stanowczo – strona OnePage jest jak sama nazwa wskazuje z angielskiego, jedną stroną, która jest uboga w treść i dlatego jest tak mało lubiana przez pozycjonerów, bo ciężko się je pozycjonuje. Jak wiadomo na takich stronach można pięknie poukładać treść przy użyciu skryptów JavaScript i CSS, ważne tylko aby były one czytelne dla robotów Google i nie były po-blokowane w robots.txt.
Plusami stron OnePage niewątpliwie są:
Minusami są:
Tyle gwoli kwestii plusów i minusów naszej strony OnePage. Jak widać, nie jest tutaj dużo plusów, a minusów... no cóż, jedna strona to nie zbyt łakomy kąsek dla robotów Google zatem problemy z pozycjonowaniem mogą być, a jakże... ale nie jest to niemożliwe do wypozycjonowania! Zatem przejdźmy do konkretów.
Standardowo na początku należy:
Niewątpliwie strony OnePage stanowią spore wyzwanie dla pozycjonerów, ponieważ nie prezentują sobą większej wartości merytorycznej i z reguły stanowią wizytówkę promującą jakiś produkt, usługę lub bezpośrednio osobę. W przypadku pozycjonowania takich stron pod frazy mniej konkurencyjne i pod konkretne miasta nie powinno być z nimi problemów, więcej wysiłku i trudności mogą sprawić oczywiście bardziej oblegane frazy i słowa. Jeśli rozważaśz opcję promowania w przyszłości strony internetowej pod bardziej konkurencyjne hasła musisz koniecznie pomyśleć nad bardziej złożonym projektem webowym, który wdrożysz pod swoim adresem internetowym. Jakby nie patrzeć pozycjonowanie takich stron to spore wyzwanie! Jeśli sam sobie nie radzisz z takimi przedsięwzięciami, możesz nam zlecić to zadanie.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)