SEO

Emotikony w meta opisach Google

Wiele osób, które korzystają z wyszukiwarki internetowej zapewne raz na jakiś czas trafiają na strony, u których w samym tytule na górze pojawiają się znane nam z użytkowanych powszechnie komunikatorów. Tak właśnie, tak jak w sieci społecznościowej i w komunikatorach można też używać teraz w sieci ikonek, które będą się wyświetlały w tytule waszej witryny internetowej. Jak skorzystać z tego dobrodziejstwa, które niewątpliwie może zwiększyć klikalność dla naszej witryny internetowej? O tym w poniższym artykule!

 

Emoji w ramach social SEO

 

Zapewne Ci, którzy korzystali z komunikatora gadu gadu w latach 90-tych pamiętają pierwsze jego wydania i radość z faktu komunikowania się z kimś kto siedzi „ po drugiej stronie ekranu”, jeszcze starsi pewnie pamiętają czasy starego poczciciwego internet relay chat – zwanego swego czasu IRC'em. Tam, po dziś dzień komunikują się zapewne starsi wyjadacze i specjaliści z branży IT, a szczególnie Ci którzy zajmują się administrowaniem systemów Unixowych jak i programiści wszelkich specjalności.

Nie ma się czemu dziwić, że emotikony wyrażające emocje powinny być też dostępne w ramach wyszukiwarki, która przecież bazuje na tekście i kodzie. I nie ma nic w tym dziwnego, że korzystanie z tego typu rozwiązania ma wpływ na jakość SEO, a dlaczego? Dlatego, ponieważ w jakiś sposób wyróżnia naszą witrynę spośród gąszczu innych witryn i zawsze może to być błahy powód do tego aby na nią wejść, a to już plus.

To jak wygląda emoji można sprawdzić wpisując podstawowe słowo do wyszukiwarki „emoji”, tam pojawią się oczywiście witryny, które pokazują nam serwisy umożliwiające skorzystanie z tychże ikon, jednym z serwisów jest: https://www.emojicopy.com/ i warto na nim przejrzeć możliwe i dostępne warianty ikon, których kody są do skopiowania. Podobnież Ci, którzy korzystają z takich rozwiązań jak Wordpress są uprzywilejowani pod tym względem – wystarczy, że zainstalują sobie w Yoast SEO i tam mogą dokonywać wszelkich niezbędnych poprawek.

 

Podsumowanie

 

Jak wiadomo tworzenie treści na stronach bywa bardzo czasochłonne i żmudne, nie da się również ukryć iż „ubranie” wszystkiego w takie słowa i barwy aby od strony commerce było chwytliwe może zająć nieco czasu i nie każdy umie się tym zająć. Dlatego też dla każdego social marketingowca i specjalisty w dziedzinie copywritingu oraz „zwykłego” SEO'wca ważne są takie właśnie dodatkowe bajery, którymi mogą zachęcić innych do wchodzenia na stronę.

Warto jeszcze raz podkreślić – co prawda emotikony w opisach meta title i description nie są najważniejsze, to jednak warto się nimi zainteresować aby można było w przyszłości dokonywać większej konwersji z witryny.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor