SEO

Optymalizacja title - ile to pomoże w SEO? : Blog SitePromotor

Nie da się ukryć, iż czynników rankingowych wskazujących Google jak ma ocenia stronę jest tak dużo, że skromny title nie powinien mieć ogromnego wpływu i w sumie można by sobie pozwolić na podejście do tego tematu na „lajcie”. Jak się jednak okazuje dobra optymalizacja TITLE jest naprawdę potrzebna i może czasami – w przypadku większych serwisów – przynieść naprawdę zaskakująco dobre efekty jeśli chodzi o frazy mniej konkurencyjne w wyszukiwarce.

 

Jak zatem zabrać się kwestii optymalizacji TITLE, jakie można osiągnąć efekty? O tym krótko w poniższym artykule!

 

Podstawy

 

Często bywa, że osoby korzystające z darmowego oprogramowania takiego jak np.. Wordpress, Joomla! I tym podobne tworząc różne treści na stronie mają swojego rodzaju podstawowy schemat publikacji newsów, który przyjmuje – najkrócej rzecz ujmując – taki oto schemat – [Nazwa artykułu/produktu] – [Nazwa strony/bloga]. Mogłoby się wydawać, że jest wszystko w porządku, ale w praktyce tak wcale nie jest, co też pokazują praktyki związane z optymalizacją title, który wzorcowo powinien wyglądać tak: [Nazwa artykułu/produktu] – [Cechy/Informacje najważniejsze poruszone w treści].

Jeśli masz standardowe opisy u siebie, sprawdź tę prostą zmianę, czasami efekty mogą Ciebie mocno zaskoczyć. Jeśli chodzi o dane statystyczne, które przedstawiać mogą tego typu zmianę to polecamy Wam standardowo zajrzeć do Google Analytics, analizując ruch globalny dla witryny po wprowadzeniu zmian.

Jeśli chodzi o możliwość przyrostu ilości danych na stronie to powinny one oscylować w granicach 10-20% większej ilości wejść, chociaż w przypadku gdy wasze wpisy tematycznie mają mniejszą konkurencyjność w indeksie Google to na pewno będzie większy przyrost wejść, nawet rzędu 40%.

 

 

Podsumowanie

 

Zmiany związane z optymalizacją strony zawsze były i będą na pewno dla wielu osób poniekąd wielką zagadką i niewiadomą, ponieważ czynników rankingowych jest cała masa, a jak się okazuje efekty często trudno jest przewidzieć.

Dziś wskazano tylko i wyłącznie na konieczność zmian w TITLE jeśli są one za mało zdywersyfikowane jeśli chodzi o używanie w nich słów kluczowych i fraz, które ROBOTOM i LUDZIOM mówią o czym jest dany wpis, produkt i tak dalej. Same treści na stronie są ważne, opisy też, fragmenty rozszerzone również, niemniej jednak stare dobre poczciwe TITLE jak widać też ma ogromne znaczenie. Sprawdźcie u Was jakie to da efekty – to zajmuje dosłownie tylko kilkanaście minut jeśli macie nie wiele podstron, dlatego warto jest wykonać ten manewr. Na pewno nie jedna osoba z Was będzie mile zaskoczona tak prostą czynnością, która przyniesie spory efekt.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor