SEO

Pozycjonowanie warsztatu samochodowego

Jak wiadomo każdy biznes prowadzony przez fachowców wymaga pełnego profesjonalizmu. Zdarza się tak, że ktoś jest naprawdę dobry w swojej branży i nie potrzebuje reklamy. Istnieją jednak też osoby, które najzwyczajniej w świecie muszą się reklamować, ponieważ brakuje im klientów i muszą sobie jakoś radzić. Na pewno jest tak z rynkiem samochodowym, który – oprócz większych koncernów i renomowanych salonów naprawy – posiada wielu użytkowników posiadających samochody prywatne, niemniej jednak już nie tak wielu ma tyle pieniędzy, żeby pozwolić sobie na drogie naprawy.

 

        Jesteś mechanikiem samochodowym i nie wiesz jak się wypromować lokalnie w internecie?

Dobrze trafiłeś, bo my specjalizujemy się w reklamie internetowej od blisko 20 lat! Co możemy Ci zaoferować?

 

Zamów bezpłatny audyt SEO swojej strony!

 

 

Podstawy        

 

Pozycjonowanie warsztatu samochodowego

 

W Polsce znajduje się ponad 29 milionów pojazdów, stąd też każdego dnia pewnie jakiś warsztat samochodowy musi zająć się naprawą samochodów. Jeśli nie masz jakiejś większej planowanej naprawy samochodu, możesz zdecydować się szybką naprawę w warsztacie, który jest najbliżej Ciebie. W wyszukiwarkę wpiszesz wtedy jedną z bardziej popularnych fraz lokalnych, dzięki której znajdziesz najbliżej położony Ciebie warsztat, dla przykładu:
 
    • warsztat Poznań;
    • mechanik Poznań;
    • warsztat samochodowy Poznań;
    • naprawa auta Poznań;
 
Frazy te nie są co prawda bardzo konkurencyjne, niemniej jednak jak wiadomo trzeba umieć znaleźć się w topowych pozycjach, aby móc pozyskać klientów. Warto też pamiętać, iż można skorzystać z możliwości dodatków takich jak fraza: „blisko mnie”, które może w praktyce wyglądać zapytane tak: mechanik blisko mnie. Zapytanie tego typu jest szczególnie przydatne dla tych, którzy korzystają z urządzeń mobilnych i dzięki temu uzyskają najlepsze proponowane zakłady napraw z okolicy.

Jak zatem zabrać się do pozycjonowania? Na dobry początek warto jest sobie uświadomić fakt tego, że pozycjonowanie na bardziej konkurencyjne słowa takie jak: mechanik, warsztat samochodowy – bez dodawania nazwy miasta może być trudne, ponieważ konkurencja może okazać się być bardzo silna. Trzeba wziąć też poprawkę na to, że na takie hasła mogą się promować zarówno ogólnopolskie serwisy naprawy, fora dyskusyjne jak i portale ogłoszeniowe. Dlatego należy głównie skupić się na pozycjonowaniu lokalnym.

 

Procedura pozycjonowania strony warsztatu samochodowego


Co trzeba na początku zrobić? Warto wszystko rozpisać w punktach, aby się nie pogubić:

 

  • Nie da się ukryć, iż dobra optymalizacja wstępna to podstawa, na stronie po pierwsze powinny znajdować się dokładnie opisane usługi, dane kontaktowe, lokalizacja. Są to podstawy, ale warto o nich pamiętać; 
  • Następnie trzeba mieć na względzie fakt tego, żeby koniecznie założyć sobie wizytówkę Google, która to - z dużą dozą prawdopodobieństwa – będzie dla Ciebie momentami wystarczającą reklamą pod niektóre frazy, które zazwyczaj są mało oblegane. Nad trudniejszymi będziesz musiał się bardziej napracować aby skierować ruch na stronę;
  • Koniecznie będziesz musiał także wskazać na stronie cennik za usługi, które są podstawowe (wiadomo, że bardziej skomplikowane naprawy to się wycenia za każdym razem indywidualnie). Zachęci to potencjalnych klientów, którzy nie chcą tracić czas na wykonanie telefonu do warsztatu w celu poznania ceny np. za dolanie oleju;
  • Warto jest też pochwalić się zdjęciami salonu i wskazać mapę dojazdu dokładną ze zdjęciami ulic;
  • Partnerzy – linki zewnętrzne od partnerów, którzy wyrażą taką chęć wzajemnej promocji. Będą bardzo przydatne w budowaniu zaplecza pozycjonerskiego, warto jest zadbać o to aby kontaktować się z firmami współpracującymi, aby umieścili link do Twojej strony na ich witrynach;
  • Serwisy społecznościowe – cóż, nie da się w XXI wieku istnieć bez reklamy w sieci społecznościowej, taka prawda – każda szanująca się firma, która myśli o prowadzeniu reklamy w sieci już dawno odkryła jakie niesie ze sobą social media marketing, Ty też o tym pamiętaj;
  •  YouTube – filmy z nagraniami Twoich tutoriali dla zwykłego Kowalskiego, który pragnie samodzielnie wyreperować coś w swoim starym maluszku. Przedstawisz tym samym profesjonalne podejście Twojej załogi do samochodów oraz do sprzętów;
  • Fora tematyczne i serwisy ogłoszeniowe – jeśli dobrze wiesz, to pisanie na forach tematycznych też jest bardzo ważne, a umieszczanie tradycyjnych ogłoszeń w serwisach ogłoszeniowych również przyniesie Ci sporo korzyści, począwszy od pozyskania linków zewnętrznych przez sam fakt posiadania dodatkowego ruchu i reklamy z niej płynących.

Podsumowanie


Jak wiadomo w sieci promocję trzeba prowadzić nieustannie, dlatego warto jest pamiętać o tym aby powyższe działania były prowadzone sukcesywnie i konsekwentnie. Nasza firma zajmuje się pozycjonowaniem lokalnym, więc w razie problemów chętnie wesprzemy Twój  warsztat samochodowy fachową pomocą w zakresie promocji w Internecie! Życzymy Ci zatem samych sukcesów!

 


Głosów: 9.9/10 (39 Głosujących)



Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

Pozycjonowanie stron internetowych - najlepsze agencje w Poznaniu

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor