Jak wiadomo każdy biznes prowadzony przez fachowców wymaga pełnego profesjonalizmu. Zdarza się tak, że ktoś jest naprawdę dobry w swojej branży i nie potrzebuje reklamy. Istnieją jednak też osoby, które najzwyczajniej w świecie muszą się reklamować, ponieważ brakuje im klientów i muszą sobie jakoś radzić. Na pewno jest tak z rynkiem samochodowym, który – oprócz większych koncernów i renomowanych salonów naprawy – posiada wielu użytkowników posiadających samochody prywatne, niemniej jednak już nie tak wielu ma tyle pieniędzy, żeby pozwolić sobie na drogie naprawy.
Dobrze trafiłeś, bo my specjalizujemy się w reklamie internetowej od blisko 20 lat! Co możemy Ci zaoferować?
W Polsce znajduje się ponad 29 milionów pojazdów, stąd też każdego dnia pewnie jakiś warsztat samochodowy musi zająć się naprawą samochodów. Jeśli nie masz jakiejś większej planowanej naprawy samochodu, możesz zdecydować się szybką naprawę w warsztacie, który jest najbliżej Ciebie. W wyszukiwarkę wpiszesz wtedy jedną z bardziej popularnych fraz lokalnych, dzięki której znajdziesz najbliżej położony Ciebie warsztat, dla przykładu:
• warsztat Poznań;
• mechanik Poznań;
• warsztat samochodowy Poznań;
• naprawa auta Poznań;
Frazy te nie są co prawda bardzo konkurencyjne, niemniej jednak jak wiadomo trzeba umieć znaleźć się w topowych pozycjach, aby móc pozyskać klientów. Warto też pamiętać, iż można skorzystać z możliwości dodatków takich jak fraza: „blisko mnie”, które może w praktyce wyglądać zapytane tak: mechanik blisko mnie. Zapytanie tego typu jest szczególnie przydatne dla tych, którzy korzystają z urządzeń mobilnych i dzięki temu uzyskają najlepsze proponowane zakłady napraw z okolicy.
Jak zatem zabrać się do pozycjonowania? Na dobry początek warto jest sobie uświadomić fakt tego, że pozycjonowanie na bardziej konkurencyjne słowa takie jak: mechanik, warsztat samochodowy – bez dodawania nazwy miasta może być trudne, ponieważ konkurencja może okazać się być bardzo silna. Trzeba wziąć też poprawkę na to, że na takie hasła mogą się promować zarówno ogólnopolskie serwisy naprawy, fora dyskusyjne jak i portale ogłoszeniowe. Dlatego należy głównie skupić się na pozycjonowaniu lokalnym.
Co trzeba na początku zrobić? Warto wszystko rozpisać w punktach, aby się nie pogubić:
Jak wiadomo w sieci promocję trzeba prowadzić nieustannie, dlatego warto jest pamiętać o tym aby powyższe działania były prowadzone sukcesywnie i konsekwentnie. Nasza firma zajmuje się pozycjonowaniem lokalnym, więc w razie problemów chętnie wesprzemy Twój warsztat samochodowy fachową pomocą w zakresie promocji w Internecie! Życzymy Ci zatem samych sukcesów!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)