Rynek przeglądarek internetowych jest dość rozbudowany, chociaż jak wiadomo w zasadzie liderów jest kilka, prócz Firefox i Opery oraz starego Explorera z Microsoft, nieplasowanym liderem od 2010 roku jest przeglądarka Google Chrome, która istnieje na rynku od 2008 roku i jak się okazuje już ponad 50% osób deklaruje, że używa tę przeglądarkę jako podstawową.
I w sumie nie ma się czemu dziwić, ponieważ jest ona jedną z najszybszych i najlepiej działających, nawet zatem pomimo faktu iż jest ona doskonałym narzędziem monitorowania ich użytkowników – niektórzy użytkownicy twierdzą bowiem, że za jej pośrednictwem zbiera sporo informacji na temat tego, jakie strony odwiedzają użytkownicy – jak widać nikomu to nie przeszkadza i nadal z niej korzystają.
W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie – jakie wtyczki można do niej zainstalować aby móc coraz lepiej wykonywać swoje SEO. Zapraszamy do lektury!
Wskazane przez nas wtyczki stanowią ścisłe minimum, które – naszym zdaniem – powinno znajdować się na wyposażeniu każdego stanowiska SEO-wca ceniącego sobie komfort i szybkość pracy z danymi. Niewątpliwie jest dużo więcej opcji, które mogły by rozszerzać to zestawienie i na pewno znajdziecie jeszcze coś dla siebie, naszym zdaniem jednak powyższe wtyczki pozwolą w zupełności dokonywać przez Was niezbędnym audytów na potrzeby własne oraz klientów. Życzymy wszystkim wysokich pozycji w wyszukiwarce!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)