Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób zajmujących się zawodowo pozycjonowaniem zasiada przed monitorami swojego komputera dokonywać żmudnych i czasochłonnych analiz i przeglądu linków przychodzących do stron internetowych.
To jak się poddaje stronę analizie i jakimi narzędziami się operuje w dużej mierze skutkuje dobrze przeprowadzonym badaniem. Zatem jak tego dokonać postaramy się odpowiedzieć na to pytanie w tym właśnie artykule. Zapraszamy do lektury!
Backlinks, czyli linki przychodzące to takie odnośniki, które kierują bezpośrednio do jakiejś konkretnej witryny internetowej. To jakie są to linki i z jakich stron prowadzą w dużej mierze przekłada się na późniejszą pozycję strony, na którą wskazują, czyli ranking, dlatego ma to tak duże znaczenie, aby dbać o ich ilość, ale i też jakość. Przez bardzo długi czas właśnie współczynnik ilości linków był bardzo ważny, ale wraz ze wzrostem praktyk nadużywających zaufanie wyszukiwarki jak i samych użytkowników – bo nie ukrywajmy, tworzenie dużej ilości stron spamerskich było bardzo irytujące i nikt tego nie lubił – zmusiło Google do stworzenia algorytmu, który skutecznie uporał się z tego typu plagą. Ów algorytm pojawił się pod nazwą kodową „Pingwin” i od tego czasu można by rzec, iż chora praktyka zmalała. W poniższym zestawieniu podkreślmy zatem co powinno robić się w ramach analizy linków przychodzących, aby nasze działania były naprawdę skuteczne:
Trzeba jasno powiedzieć, że analiza linków przychodzących do strony www, to zajęcie które co prawda stanowi jedną z podstawowych czynności przeprowadzanych każdego dnia przez zawodowych pozycjonerów, na pewno też powinna mocno zainteresować samych właścicieli stron, ponieważ tego typu działania pokazują nam od „kuchni”, jakimi metodami działają firmy, którym zleciło się to zadanie. Dzięki analizie linków przychodzących można też zauważyć jaka jest skuteczność poszczególnych działań pozycjonerskich, które dobremu fachowcowi wiele pomoże w przypadku spadków pozycji i konieczności wprowadzenia nowej taktyki działania. Starajmy się umiejętnie stosować ww. wskazówki, które stanowią ścisłe minimum i stanowią niejako katalog otwarty czynności, którym powinny być poddawane witryny, aby w pełni spożytkować możliwości jakie daje SEO i pozycjonowanie.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)