Jak wiadomo w dobie Internetu coraz więcej informacji krąży w sieci, a co najważniejsze i tych bardzo drażliwych, które stanowią zgodnie z literą prawa – dane osobowe. I właśnie o tych danych w dniu 27 kwietnia tego roku Parlament Europejski i Rada UE poświęciła nowe rozporządzenie (RODO), które wejdzie w życie w maju 2018 roku i będzie zmuszała właścicieli sklepów internetowych (choć nie tylko) do jeszcze większej ostrożności w kwestii zarządzania tymi danymi oraz ich przetwarzania.
Jak wiadomo aktualnie zarządzanie, gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych regulowane jest przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, jednakże po wejściu w życie rozporządzenia kwestie te będą regulowane na podstawie rozporządzenia Unii Europejskiej, przestanie również istnieć GIODO, a zostanie zastąpiona przez Urząd Ochrony Danych Osobowych. Jak już wspomnieliśmy zmiany te będą pociągały konieczność wprowadzenia zmian w regulaminów sklepów i tych stron, które w jakikolwiek sposób gromadzą dane.
W poniższej liście przedstawiamy materie jakie porusza rozporządzenie :
Jak widać zmiany, które przyszykowała nam Unia Europejska z jednej strony pozwalają bardziej optymistycznie spoglądać w przyszłość jeśli chodzi o bezpieczeństwo danych osobowych 'zwykłych' obywateli pragnących w sposób bezproblemowy poruszać się po rzeczywistości wirtualnej, jednakże z drugiej strony nieco komplikuje proste zapisy, które do tej pory na szczeblach państw unijnych obowiązywały. Z drugiej jednak strony trzeba przyznać, że ujednolicenie tej materii w duchu wspólnotowym w długofalowej perspektywie może faktycznie przynieść korzyści i poczucie bezpieczeństwa wśród obywateli UE.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)