SEO

Znaczenie kolorów w SEM

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci niesie ze sobą konieczność wykonywania działań, które niejako przyspieszą ich indeksację, zwiększą atrakcyjność dla tych, którzy na nie zawitają i mnóstwo innych działań, które zbiorczą nazywają się działaniami marketingu internetowego, który ma zasadniczo na celu to aby zwiększyć widoczność witryny w sieci i jej pozycję w indeksie wyszukiwarek. Jakie jednak znaczenie posiadają kolory w tych działaniach? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym opracowaniu, zapraszamy do lektury!

 

Sitepromotor kolory w psychologii

Kolory mają „osobowość”
 

Zapewne nie wielu z Was na co dzień się nad tym zastanawia, ale każdy z kolorów posiada jakieś znaczenie i niejako swoją „osobowość”, która pozwala na wyrażenie emocji i wywieranie wpływu na decyzje konsumentów. W zależności od tego jaki kolor wybierzesz różne mogą być wpływy na użytkowników, dlatego też warto jest się bliżej przyjrzeć znaczeniom poszczególnych kolorów:
 

  • Czerwony – bardzo mocny kolor, który niejako zwiększa czyjąś uwagę, podnosi emocje i wywiera dodatni wpływ na decyzje związane z dokonaniem np. zakupów jedzenia, dlatego też wiele firm z branży food wybiera te kolory, teraz już wiesz dlaczego Mc Donald's, KFC, Coca Cola i tym podobne firmy obierają sobie taki kolor za markę;

  • Niebieski – jak wiadomo ten kolor wyraża większe zaufanie, dlatego też wiele osób obiera sobie taki kolor jeśli chce podkreślić tę cechę swojej osobowości albo firmy;

  • Żółty – kolor optymistyczny i młodzieżowy, często używany w sklepach na witrynach, jest to kolor który wyraża radość, przyjaźń, energię;

  • Zielony – jest to kolor, który wywiera pozytywny wpływ na kwestie decyzyjne, ten kolor również może symbolizować szczęście;

  • Fioletowy – ten kolor nadaje elegancji, godności i męskości, powinien być dodawany wszędzie tam gdzie chce się podkreślić te elementy;

  • Złoty – elegancki kolor, który podkreśla moc i prestiż;

  • Pomarańczowy – kolor, który zwiększa energiczność i może być stosowany tam gdzie pragnie się pobudzać czyjąś uwagę, często w firmach stosowane są zapachy pomarańczowe aby podnieść ciśnienie pracownikom celem zwiększenia ich wydajności (to nie żart);

  • Brązowy – kolor relaksujący i odprężający, stosowany aby wyciszyć;

  • Szary – połączenie szarego z innymi kolorami uatrakcyjnia ich znaczenie;

  • Czarny – wysoce wszechstronny kolor, który stosowany jest przez wiele firm do budowania swoich logo firmowych, kolor ten demonstruje niejako siłę danej marki;

  • Biały – kolor ten pozwala uwypuklić i wyróżnić kolory firmowe.

 

Podsumowanie

 

Jak wiadomo tworzenie stron jest zajęciem czasochłonnym, ale na samym początku zanim jeszcze dokona się decyzji związanych z kreacją witryny, warto jest przeanalizować sprawę kolorów dobranych do samej witryny internetowej, ponieważ w dużej mierze barwy w jakie będzie „ubrana” witryna będą oddziaływały na wszystkich tych, którzy będą pojawiali się na witrynie.

W dzisiejszym opracowaniu przedstawiliśmy Wam tylko podstawowe zestawienie kolorów i ich znaczenia, to jakimi kolorami będą „ubierane” wasze strony będziecie decydowali sami tudzież wasi eksperci od promocji w Internecie. Mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni z faktu współpracy z nimi.


Głosów: 9.8/10 (31 Głosujących)


Sitepromotor kolory w psychologii Sitepromotor psychologia kolorów Sitepromotor kolory w psychologii Sitepromotor psychologia kolorów Sitepromotor psychologia kolorów Sitepromotor znaczenie kolorów w seo Sitepromotor psychologia kolorów
Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy. Sitepromotor kolory w psychologii

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

Sitepromotor kolory w psychologii SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Sitepromotor psychologia kolorów Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Sitepromotor psychologia kolorów Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

Sitepromotor znaczenie kolorów w seo Pozycjonowanie stron internetowych - najlepsze agencje w Poznaniu

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Sitepromotor znaczenie kolorów w seo Uniwersytet Wrocławski Sitepromotor kolory w psychologii Politechnika Wrocławska Sitepromotor kolory w psychologii WP money Sitepromotor psychologia kolorów Dospel Sitepromotor psychologia kolorów Magellan Sitepromotor kolory w psychologii Dolnośląska Szkoła Wyższa Sitepromotor kolory w psychologii Castrol Sitepromotor znaczenie kolorów w seo eGospodarka Sitepromotor psychologia kolorów OEX

Referencje

Sitepromotor znaczenie kolorów w seoSitepromotor znaczenie kolorów w seoSitepromotor znaczenie kolorów w seoSitepromotor znaczenie kolorów w seoSitepromotor znaczenie kolorów w seo

Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor psychologia kolorów Sitepromotor