SEO

SEO błędy jakie warto unikać podczas prac nad www

Jak wiadomo podczas prac nad tworzonymi projektami webowy zawsze istnieje ryzyko popełniania różnego rodzaju błędów związanych z zaprojektowanym szkieletem w budowie witryny albo nie odpowiednio dobraną grafiką, tudzież źle pokierowanymi pracami idącymi w kierunku późniejszej promocji zarówno samej strony, produktów jak zwykłych spraw związanych z interakcją między użytkownikami a właścicielem witryny. Jak tego uniknąć aby działania SEM były jak najbardziej owocne? O tym postaramy się napisać w poniższym artykule!

 

Odpowiednia treść na stronie


 

Jak zapewne zdajesz sobie sprawę tworzenie treści na stronie ma ogromne znaczenie, w zasadzie nie zmienia się zasada, która mówi: content is King, co nie zmienia faktu, że ciągle ludzie zdają się tej zasady nie przestrzegać. Jakże ważne jest to, aby treści były unikalne i nie modyfikowane pod kątem SEO zdają się świadczyć wprowadzone zmiany od 2016 roku, które jasno pokazują, że wśród topowych pozycji w Google pod daną jakąś frazę znajdują się takie strony, które w zasadzie nawet nie posiadają – albo nawet jeśli to znikomą ilość – samych słów i fraz kluczowych w treści. Niby dziwne, ale prawdziwe, bo bardziej zdają się być promowane naturalnie wyglądające wpisy bogate w treść, maksymalnie wyczerpujące zagadnienie, niż te które są promowane w sposób klasyczny pod kątem SEO i modyfikowane.


 


 

A mimo wszystko jednak frazy tematyczne?

 

Niby bez konsekwencji, ale jednak, jeśli chodzi o kwestie Google Adwords (Ads) Keyword Planner, SEMrush, MOZ keyword explorer, Google Trends, które niektóre osoby nagminnie używają, warto jest pamiętać aby używać to narzędzie, ale do analizy tego co w danym temacie jest na topie aktualnie i się tym móc zajmować.

 

 

 

Linkowanie wewnętrzne

 

 

Sporo osób zaniedbuje to zagadnienie, które związane jest z możliwością linkowania do tych miejsc, które w ramach całego serwisu nie tylko mogą przynieść spodziewaną konwersję, ale także nakierować kogoś na dodatkowe wątki interesujące i doszkalające Twojego potencjalnego użytkownika. Warto jest móc się posiłkować różnego rodzaju oprogramowaniem, które pozwoli nie jednej osobie na najbardziej korzystne dokonywanie linkowania wewnętrznego, a ponadto warto jest też posiłkować się pomocą ekspertów z dziedziny SEO/SEM, którzy jeśli chodzi o większe serwisy powinni być nieodzowną pomocą w celu dokonywania odpowiednich poprawek w silniku strony i zarządzaniu tymi danymi.

 

 

Optymalizacja grafik i wideo

 

 

Jak wiadomo i grafiki razem z wideo mają ogromne znaczenie jeśli chodzi o przyciąganie uwagi odwiedzających, a w ostatnich czasach już praktycznie największe, ale jeszcze ważnie jest – zaraz po jakości treści przekazu ma się rozumieć – to jak te grafiki i wideo są zoptymalizowane, o tym ażeby tworzyć osobne mapy treści dla grafik już nie wspominam, bo to jest też podstawa – chociaż i o tym ludzie zapominają niestety.

 

 

Mobile

 

 

Warto jeszcze o tym wspomnieć, ponieważ jak się przegląda internet to niestety mnóstwo stron i właścicieli zdaje się nie widzieć tego zagadnienia i korzyści jakie ze sobą niesie to rozwiązanie, które niemalże się narzuca samo. Otóż jak wiadomo mobile first index już obowiązuje, urządzeń przenośnych na rynku przybywa, zatem i Ty sobie odpowiedz – jeśli Twoja strona jeszcze nie jest zgodna z tymi wytycznymi – jak długo dasz radę bez tych zmian w indeksie Google konkurować z innymi?

 

 

Podsumowanie

 

Nie da się ukryć, iż tworzenie stron internetowych bez pomocy fachowej ludzi dobrze orientujących się w kwestii szeroko pojętego SEM nie będzie owocne i na pewno właściciele nie będą mogli uzyskać odpowiedniej konwersji z tego co mają zamiar przez stronę zaoferować swoim potencjalnym klientom. Trzeba jasno sobie uzmysłowić, iż tylko odpowiednia współpraca na tym polu może zapewnić pełen sukces z tym związany.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor