Czym jest marketing to chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, czym otaczające nas tu i ówdzie reklamy tym bardziej, a czym jest inbound marketing?
Najkrócej rzecz ujmując nową formą marketingowych działań, które jak wiadomo docelowo mają prowadzić do tego, aby ktoś kupił oferowany produkt. Jak wiadomo reklama agresywna odchodzi powoli do lamusa, teraz stawia się na swojego rodzaju stałą relację pomiędzy klientem a reklamodawcą, która doprowadzi do tego, że nawiąże się stała wieloletnia konsumencka relacja, tym właśnie zajmuje się inbound marketing. A jak to wygląda w praktyce? O tym poniżej, zapraszamy do lektury!
Czyli innymi słowy marketing przychodzący, polegający na tym, że reklamodawca daje potencjalnym przyszłym klientom możliwość dotarcia do swojej oferty produktowej przez dostarczenie narzędzi, które na to pozwalają. Jest to kompletne zaprzeczenie reklam wychodzących, które same siebie narzucają, mamy tutaj na myśli wszystkie formy reklam typu: billboard, spoty reklamowe, plakaty, grafiki tu i ówdzie narzucające się same naszym oczom i uszom działając na ludzkie zmysły. Najważniejszy cel jaki przyświeca osobom tworzącym takie reklamy polega na tym, żeby zbudować u odbiorców świadomość marki oraz aby klient poniekąd czuł się z jakąś marką związany emocjonalnie. Jako przykład takich żywych relacji klient – firma jest lista mailingowa, na którą ktoś może się zapisać i być na bieżąco z danymi odnośnie nowości produktowych.
Tego typu działania, które mają na celu podanie klientom reklam i treści marketingowych w sposób nie narzucający się polegają na tym, żeby dotrzeć do klienta w taki sposób aby nie musiał czuć się osaczony treściami, które same się pojawiają w sposób agresywny i nachalny. Ab y temu zapobiec marketingowcy stosują zatem działania poprzez:
Nie trzeba pewnie dużo na ten temat pisać, sam fakt tego, że reklamy się nie narzucają i przypominają wyskakujących pop-upów w rzeczy samej daje do myślenia Ludzie ogólnie są zmęczeni przesytem informacji, a już na pewno reklamami. Postarajmy się jednak wymienić kilka korzyści:
Mając na względzie to, że każdy kto działa w marketingu chce odnieść sukces, trzeba niewątpliwie powiedzieć, że na pewno inbound marketing zdecydowanie zajmie mu najwięcej czasu i będzie wymagał dużo więcej zaangażowania i trzymania „ręki na pulsie”, co w zamian...? Dużo zadowolonych klientów, którzy na pewno zapragnął pozostać jako klienci danej marki.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)