SEO

Programy do analizy SEO

Programy do analizy SEO

Tradycyjne narzędzia do analizy SEO stanowią nieodzowne wsparcie dla każdego kto tylko pragnie solidniej przyłożyć się do kwestii promocji stron w Internecie. Jak wiadomo solidna analityka danych potrafi dostarczyć wielu cennych i... więcej »
Co czeka branże e-commerce w Europie?

Co czeka branże e-commerce w Europie?

Branża e-commerce jak wiadomo rozwija się na całym świecie bardzo prężnie. A jak ma się w tym całym zestawieniu sama Europa i co czeka ów branżę? Na pewno branże czeka ciągły wzrost bo jak widać po statystykach prowadzonych przez ... więcej »
Co powinno znajdować się na stronie głównej?

Co powinno znajdować się na stronie głównej?

Branża e-commerce jak wiadomo narzuca różne formy działania, które w efekcie mają przynieść korzyść tym, którzy prowadzą swoje strony internetowe. Wniosek, który się nasuwa zatem jest prosty – nie każda strona internetowa sp... więcej »
Lead scoring

Lead scoring

Jak wiadomo tworzenie kampanii w Google Ads to bardzo ważna sprawa dla nie jednej osoby, która pragnie uzyskać odpowiednie konwersje ze swojej strony, dlatego jeśli ktoś myśli o tym aby faktycznie były te konwersje na odpowiednim ... więcej »
Tradycyjne metody reklamowania firmy

Tradycyjne metody reklamowania firmy

Jak wiadomo polskie przysłowie mówi: „reklama dźwignią handlu” i pewnie jest w tym bardzo wiele prawdy, bo bez promowania tego co się chce komuś zaoferować może być ciężko, chociaż niektórzy twierdzą, że dobrych produk... więcej »
TrustFlow, Citation Flow, DA, co i jak...

TrustFlow, Citation Flow, DA, co i jak...

Jak wiadomo różnego rodzaju czynniki rankingowe napędzają nie tylko współczesny internet, ale także wskazują wytyczne działania w różnych społecznościach poza siecią. Nie jest trudno domyśleć się, że są one pochodną spisanych praw... więcej »
Jak nie pisać tekstów pod SEO

Jak nie pisać tekstów pod SEO

Jak wiadomo każde teksty publikowane na stronach mają ogromne znaczenie na to jak strona będzie punktowana przez system przeliczający algorytmu Google. Co za tym idzie ważne jest aby pamiętać aby teksty były pisane z odpowiednią j... więcej »
Geolokalizacja

Geolokalizacja

Jak wiadomo każde urządzenia jakie korzystają z internetu mogą być w jakiś sposób też geo-lokalizowane.Jeśli chodzi o samą wyszukiwarkę jak wiadomo najbardziej znana jest opcja związana z geo-lokalizacją firm, dzięki czemu możemy ... więcej »
Jak zmniejszyć współczynnik bounce rate?

Jak zmniejszyć współczynnik bounce rate?

Jak wiadomo współczynnik odrzuceń na stronach internetowych to bardzo bolesna sprawa, szczególnie dla tych, którzy prowadzą sklepy internetowe, bo jak wiadomo bounce rate w takich sklepach oznacza nic innego jak porzucone kosze, w... więcej »
Jak wygląda pozycjonowanie?

Jak wygląda pozycjonowanie?

Wiele już na naszym blogu napisano na temat tego jak pozycjonować, jak funkcjonuje mechanizm optymalizacji i ogólnie na bieżąco dostarczane są Wam informacje z tym związane, ale ogólnie dla laików jeszcze nie napisano nic na temat... więcej »
DwellTime - co to jest i jak mierzyć

DwellTime - co to jest i jak mierzyć

Jak wiadomo pozycjonowanie i optymalizacja są zajęciami, które zajmują sporo czasu. Nie da się ukryć też, że w dobie wzrastającego tempa życia i coraz to większej ilości stron w indeksie zmiany w algorytmie są ciągle. Konkurencyjn... więcej »
Co to jest amplifying i jak go stosować?

Co to jest amplifying i jak go stosować?

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym i niewątpliwie sporo osób prócz osobistej satysfakcji czerpie też z tego niezłe dochody. To co jednak stworzy webmaster jest tylko niejako początkiem czegoś wię... więcej »
Content marketing po raz n... ty.

Content marketing po raz n... ty.

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO ma to do siebie, że coraz to nowe technologie starają nieco zaburzyć dotychczasowy porządek i trzeba wprowadzać coraz to dodatkowe zmiany na stronie. Jak wiadomo zmiany generuje również także - a ... więcej »
Analiza stron z niedziałającymi linkami - narzędzia

Analiza stron z niedziałającymi linkami - narzędzia

Jak wiadomo tworzenie stron i pozycjonowanie jest ze sobą praktycznie nierozłączne, a wszystko za sprawą tego, że w XXI wieku jak ktoś nie promuje swojej witryny w sieci Internet, ma naprawdę nikłe szanse na to, że dotrze to klien... więcej »
Na co uważać podczas prac SEO aby nie utopić domeny?

Na co uważać podczas prac SEO aby nie utopić domeny?

Jak wiadomo pozycjonowanie jest zajęciem, które nie każdy jest w stanie ogarnąć od strony technicznej i merytorycznej. Co do pierwszego na pewno problemów z tym nie powinni mieć webmasterzy – czyli takie osoby, które teorety... więcej »
Spadek widoczności po przejściu na JavaScript, jak to rozwiązać?

Spadek widoczności po przejściu na JavaScript, jak to rozwiązać?

Jak wiadomo tworzenie stron co jakiś czas wymaga niejako aktualizacji wiedzy związanej z powstającymi co rusz nowymi rozwiązaniami w tym zakresie, dlatego też podobnież jak pojawiło się JavaScript zagadnienie tworzenia stron opart... więcej »
RankBrain czyli o co chodzi?

RankBrain czyli o co chodzi?

Jak wiadomo pozycjonowanie jest takim zajęciem, które co jakiś czas generuje u jego ekspertów nie małe stresy, a to wszystko za sprawą krytycznych zmian w algorytmie Google, kto to co jakiś czas stara się pozmieniać aby ulepszyć d... więcej »
10 najlepszych narzędzi do sprawdzania reputacji marki

10 najlepszych narzędzi do sprawdzania reputacji marki

Jak wiadomo markę buduje się z czasem, są różne metody i niewątpliwie trzeba czasu aby osiągnąć pełen sukces. Nie da się ukryć, że do tego aby oszacować prace nad pracami trzeba używać odpowiednich narzędzi dostępnych albo online ... więcej »
9 taktyk ulepszających social media commerce

9 taktyk ulepszających social media commerce

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Jak się okazuje jeśli chodzi o sprzedaż w sieci jednak to już nie wystarczy. To, że strona jest dobrze dopracowana od strony technicznej, posiada mnóstwo odpowiednic... więcej »
Jaką wybrać platformę dla sklepu internetowego?

Jaką wybrać platformę dla sklepu internetowego?

Jak wiadomo prowadzenie interesu przez Internet szczególnie ostatnimi czasy zaczęło nabierać tempa. I nie ma się co temu dziwić bo jak wiadomo mnóstwo osób z wygody robi zakupy przez internet albo po prostu z braku czasu, bo niest... więcej »
Dystrybucja treści na kilka sposobów, czyli content marking w praktyce

Dystrybucja treści na kilka sposobów, czyli content marking w praktyce

Jak wiadomo działania content marketingowe są już swojego rodzaju standardem w Internecie. Nie ma praktycznie możliwości do tego aby sprawnie prowadzić promocję swoich produktów i usług w wyszukiwarce jeśli nie pozwoli się na to a... więcej »
Neutral Matching a RankBrain

Neutral Matching a RankBrain

Jak wiadomo coraz to częściej słychać o jakichś zmianach jakie są wprowadzane w wyszukiwarce Google, a to wszystko dlatego że jak wiadomo gigant zza Oceanu stara się pracować nad jakością świadczonych przez siebie usług a pośredni... więcej »
Interaktywny content - co i jak

Interaktywny content - co i jak

Jak wiadomo coraz to nowe techniki brane są pod uwagę jeśli chodzi o możliwości zatrzymania na stronie swoich nowych widzów. Ogólnie rzecz biorąc tymi metodami, które mają na celu przekazanie jakiejś treści, wskazanie na to co maj... więcej »
Kiedy potrzebna jest przebudowa strony?

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony?

Jak wiadomo coraz to nowe trendy zarówno tyczące się kwestii wyglądu stron jak i SEO narzucają niejednokrotnie zmiany nawet piękne wyglądających i na pozór dopracowanych od strony technicznej stron, które niestety muszą być zmieni... więcej »
Jakie działania marketingowe warto łączyć?

Jakie działania marketingowe warto łączyć?

Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania w kwestii budowania marki w sieci oraz sprzedażu usług narzucają nowe wyzwania i jednocześnie motywują bardziej ospałych do tego aby starali się umiejętnie korzystać z różnych narzędzi marketi... więcej »
Najczęstsze błędy w analityce e-commerce

Najczęstsze błędy w analityce e-commerce

Jak wiadomo coraz to nowe trendy zaczynają narzucać w działaniach internetowych kluczowe znaczenie jeśli chodzi o praktykowanie marketingu internetowego. Nie da się ukryć, że konkurencja w niektórych branżach jest tak ogromna, że ... więcej »
Jak Google ocenia treści na stronie

Jak Google ocenia treści na stronie

Jak wiadomo to jak Google ocenia strony ma ogromne znaczenie, bo od tego zależy pozycja wielu witryn. Nie da się ukryć, iż zagadnienie jest wielu osobom mocno leżące na sercu, bo od tego zależy ich „być albo nie być w sieci&... więcej »
Google Ads, czyli co i jak w kilku krokach

Google Ads, czyli co i jak w kilku krokach

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym. Jak wiadomo w sieci pojawiają się strony zarówno for profit jak i non-for-profit. Te pierwsze nie da się ukryć są jak wiadomo z konieczności tworzone tak aby m... więcej »
Jak optymalizować PDF pod SEO?

Jak optymalizować PDF pod SEO?

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO są ze sobą praktycznie nierozłączne, nie da się ukryć, iż odpowiednio stosowane przynosi wielu osobom mnóstwo korzyści w postaci odpowiedniej ilości konwersji z posiadanych witryn. Treści są nieja... więcej »
Personalizacja reklam w Internecie

Personalizacja reklam w Internecie

Jak wiadomo tworzenie reklam w sieci dla tych, którzy są obeznani w temacie jest błahostką, niemniej jednak są też osoby, które nie mają zielonego pojęcia o czym chodzi w bardziej zaawansowanych technologiach opierających się na s... więcej »
Informacja Google witryny z oddzielnymi adresami

Informacja Google witryny z oddzielnymi adresami

Jak wiadomo tworzenie stron jest pasjonującym zajęciem, ale im więcej witryn tym większy chaos w indeksie i coraz to nowe zmiany w indeksie wyszukiwarki są wymagane. I tak też miało miejsce ostatnio jak John Muller poinformował, ż... więcej »
Jak dotrzeć do zagranicznych klientów przez reklamę w Internecie

Jak dotrzeć do zagranicznych klientów przez reklamę w Internecie

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO ma to do siebie, że jest ponad granicami krajów i dlatego też często bywa tak, że rodzimi przedsiębiorcy muszą stawać się pod tym względem bardziej elastyczni i... tworzyć strony multi-językowe, n... więcej »
Domeny NTLD a kwestia SEO

Domeny NTLD a kwestia SEO

Jak wiadomo coraz więcej osób, które korzystają z sieci Internet interesuje fakt tego, aby posiadać swoją własną przestrzeń wirtualną w sieci. Zaraz po pragnieniu posiadania swojej witryny w sieci idzie za nią pragnienie posiadani... więcej »
Koniec Google Adwords, początek Google Ads

Koniec Google Adwords, początek Google Ads

Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania webowe narzucają konieczność dokonywania zmian również i w swoich witrynach, tudzież metodach działań marketingowych. Podobnie jeśli chodzi o kwestie zarządzania w Google, panowie i panie (zap... więcej »
11 technik ulepszających SEO techniki

11 technik ulepszających SEO techniki

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Nie da się rozłączyć jednego z drugim, a nawet jak ktoś to zrobi to niestety będzie efekt mizerny, bo strona nie będzie widoczna w wyszukiwarce na tyle na ile powinn... więcej »
Benchmark szybkości wczytywania się stron w porównaniu z konkurencją. To możliwe?

Benchmark szybkości wczytywania się stron w porównaniu z konkurencją. To możliwe?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych i analiza ich działania pod kątem SEO to jedne z kluczowych spraw jakimi zajmują się wyspecjalizowane grupy osób, które posiadają naprawdę spore możliwości jeśli chodzi o wykreowanie wizer... więcej »
10 lekcji webdesign jakie mógłbyś wziąć od wiodących serwisów w sieci

10 lekcji webdesign jakie mógłbyś wziąć od wiodących serwisów w sieci

Jak wiadomo Ci, którzy są najlepsi w swojej branży niejako narzucają innym swoje standardy jakościowe działania. Nie jest to zawsze oczywiście zasadą, niemniej jednak przyjęło się tak, że lepiej jest patrzeć na najlepszych, niż na... więcej »
Jak zwiększyć użyteczność strony internetowej?

Jak zwiększyć użyteczność strony internetowej?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych jest zajęciem bardzo pasjonującym. Wiele osób tworzy darmowe kroje szablonów stron, które jak wiadomo tworzą właśnie dlatego, że to lubią. Owszem w dobie Internetu i gonitwy za tym i tamty... więcej »
Najczęściej popełnianie błędy w kampaniach AdWords

Najczęściej popełnianie błędy w kampaniach AdWords

Jak wiadomo tworzenie kampanii AdWords niesie ze sobą konieczność dokonania wielu czynności, które zastępczo powodują, iż następują odpowiednie konwersje – czyt. zwrot poniesionych wydatków na daną kampanię, w postaci ma się... więcej »
SurferSEO - analiza narzędzia

SurferSEO - analiza narzędzia

Jak wiadomo tworzenie stron i pozycjonowanie jest ze sobą praktycznie nierozłączne, a wszystko za sprawą tego, że w XXI wieku jak ktoś nie promuje swojej witryny w sieci Internet, ma naprawdę nikłe szanse na to, że dotrze to klien... więcej »
SWL co i jak w praktyce

SWL co i jak w praktyce

Jak wiadomo każdego dnia w wyszukiwarce internetowej mnóstwo osób stara się wyprzedzić konkurencję w gonitwie o lepsze miejsce na podium. Trudne to zadanie, ponieważ jak wiadomo miejsca na pierwszej zakładce w wynikach naturalnych... więcej »
Jaki jest wpływ bloga na pozycjonowanie?

Jaki jest wpływ bloga na pozycjonowanie?

Wiele już na naszym blogu napisano na temat tego jak się pisze artykuły i jaki ma wpływ content marketing na działania zwane SEM, czy jednak ktoś analizował kwestię zagadnienia związanego z wpływem samego bloga na pozycjonowanie? ... więcej »
9 sposobów na ulepszenie swojego SEO video

9 sposobów na ulepszenie swojego SEO video

Jak wiadomo każdego dnia wielu speców od pozycjonowania stron i optymalizacji stara się jakoś doprowadzić kolejne projekty do ładu. Tak się składa, że w dobie coraz to bardziej rozwijającej się technologii urządzeń mobilnych Googl... więcej »
Co to jest optymalizacja konwersji?

Co to jest optymalizacja konwersji?

Jak wiadomo jedną z lepszych metod na to aby osiągnąć obecne konwersje z posiadanych wejść na stronę jest niewątpliwie ponowna optymalizacja kampanii i tego jakimi się operuje frazami, słowami i tekstami na samej stronie. Zajęcie ... więcej »
Jakie czynności podjąć podczas SEO każdego dnia?

Jakie czynności podjąć podczas SEO każdego dnia?

Jak wiadomo każdego dnia wielu speców od tworzenia stron i pozycjonowania musi dokonać nieco czynności aby mieć ogólny wgląd w to jaki projekt jest w jakiej pozycji. Nie da się ukryć, iż każdy ma inną metodykę działania zatem to c... więcej »
Jakie działania warto podjąć aby zyskać większą oglądalność na YouTube

Jakie działania warto podjąć aby zyskać większą oglądalność na YouTube

Jak wiadomo jednym z lepszych kanałów dystrybucji treści w sieci jest niewątpliwie YouTube. Sporo osób już się o tym przekonało, a szczególnie Ci co prowadzą komercyjnie kanały dla osób trzecich świadcząc im takie usługi. To właśn... więcej »
Pozycjonowanie via video content

Pozycjonowanie via video content

Jak wiadomo Ci, którzy zajmują się tworzeniem stron co jakiś czas dokonują szeregu zmian na swojej stronie zwanych optymalizacją aby wszystko co się znajduje na stronie było zgodne z wytycznymi dla webmasterów oraz tym co nakazuje... więcej »
SEO i webdesign - wspólne cele

SEO i webdesign - wspólne cele

Jak wiadomo każdego dnia przybywa stron w indeksie wyszukiwarki internetowej, dlatego konkurencja jest coraz większa i niestety jeśli chodzi o kwestie SEO i osiągania wysokich pozycji coraz więcej osób ma z tym większy problem. Ni... więcej »
O czym pamiętać w kwestii SEO zmieniając stronę na nową?

O czym pamiętać w kwestii SEO zmieniając stronę na nową?

Jak wiadomo odświeżanie stron internetowych od strony wizualnej i nie tylko nie jest rzeczą niecodzienną, dlatego też sporo osób decyduje się na tego typu manewry co jakiś czas. Jednakże jak się okazuje, od strony technicznej taki... więcej »
Coraz więcej Polaków używa adblockerów

Coraz więcej Polaków używa adblockerów

Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu niemniej jednak same reklamy wyświetlające się na ekranach użytkowników komputerów nie są mile widziane, dlatego coraz to nowe aplikacje blokujące tego typu oprogramowanie cieszą się coraz ... więcej »
Narzędzia do lepszej analizy danych stron 2019

Narzędzia do lepszej analizy danych stron 2019

Jak wiadomo Internet jest ogromną przestrzenią, w której wiele osób każdego dnia podejmuje różne czynności związane ze sprawami zawodowymi i nie tylko. Nie da się ukryć, iż analityka jeśli chodzi o zagadnienia związane z prowadzen... więcej »
Co to jest amplifying i jak go stosować?

Co to jest amplifying i jak go stosować?

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym i niewątpliwie sporo osób prócz osobistej satysfakcji czerpie też z tego niezłe dochody. To co jednak stworzy webmaster jest tylko niejako początkiem czegoś wię... więcej »
Zlecanie linkowania innym osobom - plusy i minusy

Zlecanie linkowania innym osobom - plusy i minusy

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO są ze sobą nierozłącznie związane, a co za tym idzie trzeba włożyć nieco pracy aby jedno i drugie poszło dobrze. Ci, którzy samodzielnie się edukują, mają mocne podstawy do tego aby sądzić, że ... więcej »
7 najczęściej zadawanych pytań w kwestii Google ADS

7 najczęściej zadawanych pytań w kwestii Google ADS

Jak wiadomo to co się tyczy kwestii promowania stron przez Google Ads pisano już pewnie wiele, (chociaż może nie pod tą nazwą jak wiadomo, bo jak wiadomo stosunkowo do niedawna nazwą było Google Adwords), natomiast trzeba sobie po... więcej »
4 efektywne sposoby tworzenia stron www

4 efektywne sposoby tworzenia stron www

Jak wiadomo to co się tyczy kwestii tworzenia stron internetowych już nie raz było wielokrotnie poruszane na naszym blogu, ale jak to w życiu bywa warto jest sobie odświeżać wiedzę i starać się mimo różnych przeszkód unowocześniać... więcej »
SEO w 2019, jakie trendy?

SEO w 2019, jakie trendy?

Jak wiadomo to co się dzieje w wyszukiwarce internetowej od strony algorytmu ciągle narzuca niejako konieczność doskonalenia tego co się aktualnie robi w kwestii SEO i bardziej szeroko pojętego SEM. Nie da się ukryć, że w dzisiejs... więcej »
6 narzędzi do sprawnej organizacji pracy SEO/SEM

6 narzędzi do sprawnej organizacji pracy SEO/SEM

Jak wiadomo podczas prac SEO i SEM sporo kwestii wymaga bardzo solidnego i profesjonalnego wielopoziomowego rzekłoby się analizowania, każdy detal ma tutaj znaczenie stąd też prace związane z SEO i szerzej pojętym SEM są dokonywan... więcej »
 SEO błędy jakie warto unikać podczas prac nad www

SEO błędy jakie warto unikać podczas prac nad www

Jak wiadomo podczas prac nad tworzonymi projektami webowy zawsze istnieje ryzyko popełniania różnego rodzaju błędów związanych z zaprojektowanym szkieletem w budowie witryny albo nie odpowiednio dobraną grafiką, tudzież źle pokier... więcej »
 10 wskazówek jak tworzyć UX i UI friendly strony

10 wskazówek jak tworzyć UX i UI friendly strony

Jak wiadomo Ci, którzy zajmują się tworzeniem stron internetowych muszą nadążać za zmieniającymi się trendami. Nie jest to prostą sprawą zważywszy na fakt tego, że największe wyzwanie rzuca zawsze w ich strona nieprzewidywalna wys... więcej »
O karach w Google i ich usuwaniu słów kilka

O karach w Google i ich usuwaniu słów kilka

Jak wiadomo Google bardzo monco monitoruje kwestie stron znajdujących się w indeksie i sprawa ta zapewne będzie zawsze dla nich bardzo priorytetowa, a wszystko w związku z faktem udoskonalania usługi, która ma być według nich cora... więcej »
Marketing funeralny - czym jest?

Marketing funeralny - czym jest?

W XXI wieku bez marketingu w biznesie daleko się nie „zajedzie”, chociaż nie jest to zapewne zasadą, ponieważ niektórzy mówią, iż dobry produkt się sam reklamuje. Coś w tym jest, niemniej jednak i nawet poczta pantoflo... więcej »
Jak prawidłowo zoptymalizować obrazy pod SEO?

Jak prawidłowo zoptymalizować obrazy pod SEO?

Jak wiadomo optymalizacja treści pod kątem SEO jest podstawową czynnością, która zapewnia iż zgromadzone na stronie zawartości (niezależnie czy sama treść, czy obrazy) są potem odpowiednio odczytywane przez roboty Google i punktow... więcej »
Odpowiedni przycisk call-to-action

Odpowiedni przycisk call-to-action

Jak wiadomo call-to-action to forma zaproszenia do działania w ramach strony internetowej, która jest tak zaprojektowana aby ktoś miał możliwość dokonania interakcji w ramach przeglądania serwisu. Brzmi nieco skomplikowanie, ale b... więcej »
Analiza indeksowania

Analiza indeksowania

Jak wiadomo praktycznie każdego dnia mnóstwo specjalistów w dziedzinie SEO dokonuje analiz witryn pod kątem poprawności ich indeksowania. Nie da się ukryć, iż w nowym Google Search Console od niedawna dostępne są nowe raporty, któ... więcej »
Podatek z reklam na Facebook

Podatek z reklam na Facebook

Jak wiadomo prowadzenie swojego konta społecznościowego na Facebook jest dla wielu osób formą zarobkowania, bo nie ukrywajmy – możliwość wyświetlania reklam z Facebook Ads niesie ze sobą konieczność uiszczenia podatku VAT i ... więcej »
Jak scalić kilka stron w jedną witrynę poprawnie

Jak scalić kilka stron w jedną witrynę poprawnie

Jak wiadomo prowadzenie własnej strony niesie za sobą konsekwencje w postaci konieczności dokonywania różnego rodzaju poprawek i nieustannego działania w zakresie marketingu internetowego, w skład którego wchodzi oczywiście równie... więcej »
Pierwszeństwo treści

Pierwszeństwo treści

Jak wiadomo prowadzenie strony internetowej,niezależnie od tego czy jest ona sklepem internetowym, rozbudowanym serwisem internetowym, stroną firmową albo blogiem, wymaga od właściciela na pewno ogromnego zaangażowania czasowego, ... więcej »
Technologia PWA a SEO

Technologia PWA a SEO

Jak wiadomo Google ciągle pracuje nad udoskonaleniem swojego algorytmu tak aby był coraz bardziej dostosowany do wymogów narzucających się niejako przez goniącą technologię. Nie da się ukryć, iż aktualnie coraz więcej zapytań do w... więcej »
Kilka porad dla content marketerów

Kilka porad dla content marketerów

Jak wiadomo tworzenie długofalowych kampanii marketingowych leży w gestii specjalistów z dziedziny content marketingu, niemniej jednak jak się okazuje nie zawsze są oni przygotowani do tego aby sprawnie i skutecznie w ramach przyg... więcej »
15 najczęściej popełnianych błędów podczas audytów SEO

15 najczęściej popełnianych błędów podczas audytów SEO

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób dokonuje analiz swoich stron www, któe stanowią podstawę do tego aby pokierować dalszymi działaniami pozycjonowania.Zapewne wielu z was zdaje sobie sprawę iż w tej kwestii można robić poprawni... więcej »
Treści tworzone przez influencerów - jak je wykorzystać?

Treści tworzone przez influencerów - jak je wykorzystać?

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób zastanawia się nad tym jakby mogli jeszcze lepiej zareklamować swoje usługi w sieci. Niewątpliwie jest możliwość reklamowania się na różne sposoby tradycyjne jak i mniej tradycyjne. Jeśli chod... więcej »
20 porad SEO dla blogerów

20 porad SEO dla blogerów

Jak wiadomo prowadzenie blogów internetowych stało się swojego rodzaju modą, która jak wiadomo jednym osobom przynosi nawet spore zyski związane z wyświetlaniem reklam, tudzież prowadzeniem dodatkowych stron firmowych, które w swo... więcej »
AMP i PWA w aspekcie budowania witryn pod MOBILE, podstawy

AMP i PWA w aspekcie budowania witryn pod MOBILE, podstawy

Jak wiadomo mobilność to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google we współczesnym Internecie. Tak już się przyjęło, że podczas wzrostu ilości urządzeń mobilnych na świecie wzrosło też zapotrzebowanie na to, aby przy o... więcej »
Checklista rozwiązań SEO pod kątem YouTube w 2019 r.

Checklista rozwiązań SEO pod kątem YouTube w 2019 r.

Checklista czyli innymi słowy lista kontrolna najlepszych rozwiązań jakie można sobie zaserwować jeśli chodzi o prace nad SEO są dobrą formą podsumowania dla każdego kto chciałby z sukcesem prowadzić takie działania na szeroką ska... więcej »
Web Light w Search Console

Web Light w Search Console

Wiele osób, które korzystają z narzędzi Google i śledzi sprawę na bieżąco na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że ciągle zmienia się coś na nowe, teraz doszła kolejna sprawa → w nowej odsłonie Google Search Console pojawiła s... więcej »
Emotikony w meta opisach Google

Emotikony w meta opisach Google

Wiele osób, które korzystają z wyszukiwarki internetowej zapewne raz na jakiś czas trafiają na strony, u których w samym tytule na górze pojawiają się znane nam z użytkowanych powszechnie komunikatorów. Tak właśnie, tak jak w siec... więcej »
Meta tagi, dlaczego nadal są tak ważne?

Meta tagi, dlaczego nadal są tak ważne?

Wiele osób, które zajmuje się tworzeniem stron i choćby w minimalny sposób posiada wiedzę z zakresu SEO i SEM powie, iż meta tagi nie są już takie ważne dla wyszukiwarki albo wręcz wcale nie są ważne. Ci jednak, którzy z pokorą po... więcej »
8 narzędzi, które pomogą Ci stworzyć lepszą treść na stronę

8 narzędzi, które pomogą Ci stworzyć lepszą treść na stronę

Jeśli tworzenie treści na stronie jest jedną z czynności, które wykonujesz w swojej pracy, zapewne masz takie dni, w których to brak Ci „weny twórczej” i masz swojego rodzaju opór w tym aby napisać coś mądrego i wartoś... więcej »
Optymalizacja title - ile to pomoże w SEO? : Blog SitePromotor

Optymalizacja title - ile to pomoże w SEO? : Blog SitePromotor

Nie da się ukryć, iż czynników rankingowych wskazujących Google jak ma ocenia stronę jest tak dużo, że skromny title nie powinien mieć ogromnego wpływu i w sumie można by sobie pozwolić na podejście do tego tematu na „lajcie... więcej »
Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?

Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?

Wiele osób, które korzystają z usług firm działających w branży SEO/SEM nie odróżnia pojęcia SEO od pozycjonowania. Teoretycznie rzecz ujmując w dużym uproszczeniu są to takie same działania, niemniej jednak w praktyce jedno z poj... więcej »
Jak pozycjonować strony oparte na Wordpress

Jak pozycjonować strony oparte na Wordpress

Jak wiadomo tworzenie stron to podstawowa czynność, która każdego dnia zajmuje mnóstwo czasu tym, którzy zajmują się tym zawodowo. Są osoby, które tworzą witryny na swoim unikalnym oprogramowaniu CMS, ale są też tacy, którzy opier... więcej »
Znaczenie kolorów w SEM

Znaczenie kolorów w SEM

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci niesie ze sobą konieczność wykonywania działań, które niejako przyspieszą ich indeksację, zwiększą atrakcyjność dla tych, którzy na nie zawitają i mnóstwo innych działań, które zbiorczą nazywają... więcej »
10 programów do zarządzania projektami i pracownikami w firmie

10 programów do zarządzania projektami i pracownikami w firmie

Jak wiadomo każda funkcjonująca firma potrzebuje dobrej organizacji, bez tego nie będzie dobrze funkcjonować i na pewno nie osiągnie sukcesu. Sporo osób się już o tym przekonało, a Ci którzy się nieustannie doszkalają mają świadom... więcej »
Strategia budowania linków pod sklep internetowy

Strategia budowania linków pod sklep internetowy

Jak wiadomo linkowanie jest jednym z faktorów, które Google bierze najczęściej pod uwagę podczas budowania punktacji o witrynie, która w efekcie będzie umiejscowiona w jakimś miejscu indeksu. Jak pokazują badania jest to jeden z t... więcej »
Budowanie dobrej strony www

Budowanie dobrej strony www

Tworzenie witryn internetowych jest zajęciem bardzo interesującym i zapewne wiele osób, które zajmują się tym zawodowo robi to z pasją i prawdziwą radością. Wiele jednak osób, które starają się stworzyć swoje strony samodzielnie a... więcej »
Jak pozycjonować produkty w sklepie z produktami dziecięcymi?

Jak pozycjonować produkty w sklepie z produktami dziecięcymi?

Jak wiadomo prowadzenie sklepu z artykułami dziecięcymi wymaga od ich prowadzących nie tylko zaangażowania sercem w prowadzone przedsięwzięcie, ale również ogarnięcie mnóstwa spraw związanych ze strategią sprzedaży wysyłkowej i sa... więcej »
4 narzędzia, które usprawnią Twoje SEO

4 narzędzia, które usprawnią Twoje SEO

Jak wiadomo Google posiada mnóstwo czynników rankingowych ważnych dla tego jak pozycja strony będzie się plasowała w indeksie, w związku z tym analizowanie tychże jest bardzo ważne z punktu widzenia skuteczności działań SEM. Jak w... więcej »
Top 20 wskaźniki SEO godne obserwowania

Top 20 wskaźniki SEO godne obserwowania

Jak wiadomo Google dokonuje analizy swoich zasobów webowych przez tak zwany algorytm, dzięki któremu można sprawdzić jakość stron i nadać im odpowiednią punktację do tego aby sprawnie i dobrze umiejscawiać wszystkie witryny w wysz... więcej »
Nieco o anchor tekście i jego roli w pozycjonowaniu

Nieco o anchor tekście i jego roli w pozycjonowaniu

Jak wiadomo pisanie tekstów na stronie wiążę się z koniecznością odpowiedniego przygotowania tychże pod kątem wytycznych Google dla webmasterów, które jak zapewne wielu zauważyło ostatnimi czasy są coraz bardziej wyśrubowane. Dlat... więcej »
Co nowego w kwestii AdWords?

Co nowego w kwestii AdWords?

Jak wiadomo znane polskie przysłowie mówi „reklama dźwignią handlu” zatem jeśli ktoś działa na falach internetu niewątpliwie również powinien mieć to na względzie i zainteresować się różnego rodzaju formami promocji, w... więcej »
Crawlowanie dużych serwisów za pomocą Screaming Froga

Crawlowanie dużych serwisów za pomocą Screaming Froga

Jak wiadomo tworzenie witryn wiąże się z koniecznością ich późniejszego analizowania pod kątem zawartości treści ciągłego dostosowywania wszystkich wymogów z tym związanych. Jednym z narzędzi, dzięki któremu można właśnie dokonać ... więcej »
Metody na eliminację duplicate content

Metody na eliminację duplicate content

Treści, które pojawiają się na stronach internetowych powinny być przede wszystkim unikalne i można by rzec „chwytające za serce”, wtedy nie tylko roboty Google będą zadowolone, ale i przede wszystkim czytelnicy, którz... więcej »
Direct Answers - coraz większa popularność i...

Direct Answers - coraz większa popularność i...

I nie da się ukryć, że każdorazowo należy sobie zadać pytanie, z czego to wynika? Z prostoty rozwiązania, zapewne tak, ale temat jest bardziej złożony i wynika z faktu tego, że Google ciągle stawia na udoskonalenie algorytmu i nie... więcej »
Reinforcement Learning

Reinforcement Learning

Jeśli chodzi o zmiany w dziedzinie sztucznej inteligencji, to każdego dnia praktycznie można przeczytać w jakichś czasopismach branżowych o coraz to nowszych postępach w pracy nad sztuczną inteligencją, dzięki której ludzkie życie... więcej »
Zmiany w RODO, a działania marketingowe

Zmiany w RODO, a działania marketingowe

Każde zmiany w prawie niosą ze sobą konieczność dostosowania się do nich. Niejednokrotnie wszelkie zmiany są aktualizowane na bieżąco w ramach elektronicznych systemów aktualizacji treści na stronach rządowych oraz na nośnikach da... więcej »
Kilka metod na sprawdzanie popularności witryny

Kilka metod na sprawdzanie popularności witryny

Nie da się ukryć, iż prowadzenie swojej strony internetowej może być zajęciem angażującym bardzo dużo czasu, podobnież jak i fakt tego, że sama jej promocja może zajmować tyle samo czasu, a i jeszcze więcej środków pieniężnych jeś... więcej »
Ciekawe pomysły na działania content marketingowe

Ciekawe pomysły na działania content marketingowe

Content marketing zyaskuje ciąlge na popularności, nie da się ukryć, że dla niektóych jest on wyznacznikiem sukcesu osiąganego przez różne osoby właśnie na falach Internetu. Coraz więcej osób korzysta zatem z usług firm, które spe... więcej »
Błędy popełniane podczas optymalizacji stron

Błędy popełniane podczas optymalizacji stron

Internet to ogromne narzędzie, które służy nie jednej osobie do tego aby umiejętnie czerpać wiedzę, komunikować się z innymi, prowadzić własną firmę i tak dalej. Nie da się ukryć, że podczas optymalizacji stron wiele osób popełnia... więcej »
Wyszukiwanie głosowe w Google

Wyszukiwanie głosowe w Google

CO jakiś czas wyszukiwarka internetowa Google zaskakuje nas jakimiś nowościami. Już od jakiegoś czasu swojego rodzaju przydatnym „bajerem” okazało się by wyszukiwanie głosowe w Google dostępne na telefony. Teraz mamy m... więcej »
Pozycjonowanie lokalne, co i jak

Pozycjonowanie lokalne, co i jak

Internet to ogromne medium, w którym znajdują się miliony, jeśli nie miliardy stron internetowych. Nie trudno się zatem domyśleć, iż wiele osób chciałoby zapewne ów strony wypromować na tyle dobrze aby były widoczne w indeksie wys... więcej »
Przewodnik do influencer marketingu

Przewodnik do influencer marketingu

Internet to ogromne medium, które jednym służy za środek komunikacji, innym jako źrodło wiedzy, trzecim do wielu rzeczy. Wśród tych osób znajdują się też osoby, które zajmują się reklamą w sieci. Jak wiadomo reklama jest dźwignią ... więcej »
8 sposobów na skuteczny content marketing via video

8 sposobów na skuteczny content marketing via video

Jeśli chodzi o działania marketingowe w sieci to kwestia dobrej organizacji pracy oraz pomysłu ma ogromne znaczenie jeśli faktycznie chce się osiągnąć duży sukces. Metod działania w tejże branży jest sporo, ostatnimi czasy pisaliś... więcej »
15 narzędzi dla copywritera

15 narzędzi dla copywritera

Jak wiadomo temat był już poruszany na łamach naszego bloga, niemniej jednak warto jest czasami rozwinąć temat i napisać coś nowego aby nie poprzestać na laurach.Tak też jest i z pisaniem o kwestii narzędzi dla copywritera, które ... więcej »
W jaki sposób pisać maile biznesowe?

W jaki sposób pisać maile biznesowe?

Jak wiadomo każdego rodzaju korespondencja powinna być prowadzona w jakimś odpowiednim „tonie” i nie da się ukryć, iż brak zachowania prostych wytycznych z tym związanych może spotkać się z tym iż odbiorcy sklasyfikują... więcej »
Ciekawe narzędzia do copywritingu

Ciekawe narzędzia do copywritingu

Internet to ogromna baza wiedzy, baza z której korzystają liczni użytkownicy. Na potrzeby tychże właśnie osób każdego dnia mnóstwo osób pisze różnego rodzaju aplikacje, która mają ułatwić egzystencję w sieci wirtualnej. Jedną z ta... więcej »
Ranking wyszukiwarek na świecie

Ranking wyszukiwarek na świecie

Internet to ogromna społeczność, z której każdego dnia korzysta mnóstwo osób. Jak wiadomo każdy kto codziennie przegląda Internet korzysta z wyszukiwarki internetowej i... tutaj właśnie warto było by się czasami zastanowić jak to ... więcej »
10 błędów w mediach społecznościowych, które powinieneś unikać

10 błędów w mediach społecznościowych, które powinieneś unikać

Jak wiadomo media społecznościowe kreują wizerunek nie jednej marki i osobistości w sieci, przyjęło się mówić, że jeśli nie ma Cię w sieci Internet, to nie istniejesz. Owszem powiedzenie to jest mocno przesadzone, ale w dobie Inte... więcej »
Historia wyszukiwania w Google

Historia wyszukiwania w Google

Internet daje ogromne możliwości dla każdego kto szuka jakichś informacji. Kazdego dnia miliony osób na całym świecie przegląda zasoby wszystkich serwisów tematycznych, które ich interesują, przegląda pocztę e-mail, konta społeczn... więcej »
Reklama elastyczna AdWords

Reklama elastyczna AdWords

Internet daje ogromne możliwości jeśli chodzi o promocję usług, które w niej się znajdują. Jak dobrze pewnie wiecie reklama jest dźwignią handlu dlatego też nie jedna osoba starająca się pozyskać klientów w sieci stara się pozyski... więcej »
Jak zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne?

Jak zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne?

Jak wiadomo coraz większą popularnością wśród użytkowników cieszą się urządzenia mobilne, dzięki którym to świat nabrał tempa i narzucił nam nowe standardy. Nie da się ukryć, iż wytyczne Google dla webmasterów co jakiś czas narzuc... więcej »
Systemy wymiany linków a współczesne SEO

Systemy wymiany linków a współczesne SEO

Jak wiadomo pozycjonowanie stron to jedna z usług, która jest naprawdę dość popularna. Co za tym idzie mnóstwo osób stara się wybierać spośród wielu ofert na rynku. Te, które wydają się być najkorzystniejsze z punktu widzenia oczy... więcej »
Wdrożenie SSL i sprawdzenie SEO poprawności

Wdrożenie SSL i sprawdzenie SEO poprawności

Internet daje ogromne możliwości, zarówno dla tych którzy chcą etycznie budować społeczność międzynarodową Internetu, jak i dla tych którzy niestety nadużywają naszego zaufania i żerują na ludzkiej naiwności. Właśnie dlatego, że j... więcej »
Jak wybrać idealną domenę?

Jak wybrać idealną domenę?

Jak wiadomo praktycznie rzecz ujmując każdy kto chce być widoczny w sieci powinien posiadać dobrą domenę internetową, na której postawi jakąś sensowną witrynę z przekazem. Kwestia dobrania domeny jak się okazuje teoretycznie rzecz... więcej »
SEO vs. SEA - porównanie

SEO vs. SEA - porównanie

Jak wiadomo każdego dnia miliony osób na całym świecie uruchamiają swoje komputery aby choćby na chwilę skorzystać z możliwości pozyskania nowych informacji z sieci albo po prostu odebrać pocztę od znajomych tudzież skorzystać z s... więcej »
Kolejna aktualizacja danych strukturalnych :

Kolejna aktualizacja danych strukturalnych :

Jak widać Google nie próżnuje i nie dość, że niedawno miało miejsce kolejne aktualizowanie algorytmu Google, to jeszcze... dodatkowo dodano 1 maja kolejną aktualizację w kwestii danych strukturalnych. Podczas gdy u nas w kraju kat... więcej »
Czy Twoja strona potrzebuje w ogóle usługi SEO?

Czy Twoja strona potrzebuje w ogóle usługi SEO?

Jak wiadomo SEO pozycjonowanie to zajęcie nie tylko czasochłonne, ale i mocno kapitałoochłonne. Jedynie co można powiedzieć to uświadomienie sobie, że praktycznie bez tego nie możesz liczyć na jakiś większy ruch w sieci (no chyba,... więcej »
 Kilka pytań sprawdzających kondycję Twojego SEO

Kilka pytań sprawdzających kondycję Twojego SEO

Jak wiadomo pozycjonowanie to zajęcie długofalowe, którego efekty często widać po wielu miesiącach a nawet latach wytężonej pracy, podobnież jest z samą optymalizacją, która co prawda nie wymaga stałego codziennego analizowania i ... więcej »
Jakie możliwości daje Istagram?

Jakie możliwości daje Istagram?

Jak wiadomo mobilność to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google we współczesnym Internecie. W dobie urządzeń mobilnych zatem coraz większego znaczenia nabierają także aplikacje, które korzystając z tego dobrodziejst... więcej »
Czy wskaźnik PageRank nadal ma wpływ na pozycjonowanie

Czy wskaźnik PageRank nadal ma wpływ na pozycjonowanie

Jak wiadomo jednym z pierwszym najważniejszych czynników mających wpływ na pozycję strony w indeksie i ogólnie jej funkcjonowanie oraz status „społeczny” (można by tak górnolotnie napisać) był PAGERANK, czyli wynik w m... więcej »
Metody sprawdzenia wdrożenia kodu śledzenia Google

Metody sprawdzenia wdrożenia kodu śledzenia Google

Jak wiadomo śledzenie danych przez system Google Analytics jest jednym z najbardziej zaawansowanych mechanizmów zbierania danych na całym świecie, nie da się ukryć, iż Internet stanowi dziś potęgę dlatego też umiejętne zbieranie i... więcej »
Google Tag Manager

Google Tag Manager

Google Tag Manager to narzędzie analityczne dzięki, któremu będziesz mógł w bardzo prosty sposób przeglądać i zarządzać tagami na stronie i to bez konieczności angażowania do tego działu IT, czyli teoretycznie rzecz biorąc osoba z... więcej »
10 powodów, dla których warto używać Facebook Live

10 powodów, dla których warto używać Facebook Live

Jak wiadomo serwisy społecznościowe wdzierają się swoimi mackami praktycznie wszędzie, jeśli masz znajomych w realu w liczbie mnogiej, na pewno większość z nich posiada jakieś konto społecznościowe, czy to na Facebook, starej pocz... więcej »
Wycena pozycjonowania domeny / strony

Wycena pozycjonowania domeny / strony

Zapewne wielu z Was prowadzących własne biznesy związane z promocją witryn internetowych co jakiś czas dokonuje wycen usługi pozycjonowania. Niegdyś sprawa była zasadniczo prosta, ponieważ skrypt dokonywał za nas wyceny automatycz... więcej »
Grupowanie usług w zestawy w Google Search Console

Grupowanie usług w zestawy w Google Search Console

Zapewne wielu z Was codziennie analizuje różnego rodzaju strony i dobrze wie, że są wersje mobilne, desktopowe, strony bazujące na http, https, posiadają one różnego rodzaju dodatki związane z funkcjonowaniem strony i zapewne nie ... więcej »
Smart Display Campaign

Smart Display Campaign

Jak wiadomo reklama dźwignią handlu, dlatego też i w Internecie bez tego nie obejdzie się praktycznie nikt kto pragnie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.Obecnie jest mnóstwo możliwości jeśli chodzi o promowanie usług w Interne... więcej »
Nowe trendy w SEO na 2019

Nowe trendy w SEO na 2019

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych jest bardzo interesującym zajęciem, ale jeszcze ważniejszą kwestią jest sprawa SEO i ogólnie rzecz biorąc marketingu internetowego, który skupiać się ma na odpowiedniej promocji zasobów wi... więcej »
Pozycjonowanie sklepu online krok po kroku

Pozycjonowanie sklepu online krok po kroku

Jak wiadomo prowadzenie sklepów internetowych dla wielu osób jest dużym wyzwaniem. Nie da się ukryć, iż nie jest to tak „prosta” sprawa jak w przypadku klasycznej formy dystrybucji treści przez internet i prowadzenie z... więcej »
Preprocesory CSS - czym i po co są?

Preprocesory CSS - czym i po co są?

Jak wiadomo CSS – czyli arkusze stylów kaskadowych, są jednym z podstawowych języków programowania dla front-end-developerów. Językiem tym można wskazać przeglądarkom jak ma prezentować się wizualna część witryny. To co kied... więcej »
Mierzenie skuteczności kampanii wideo

Mierzenie skuteczności kampanii wideo

Jak wiadomo content marketing to ogromne przedsięwzięcie, które nie jedna firma dokładnie planuje aby zarezerwowane na nią środki móc odpowiednio z zyskiem odebrać. Jak ma się w tej kwestii sprawa kampanii wideo? Nie inaczej, trze... więcej »
Poprawne wdrożenie paginacji stron

Poprawne wdrożenie paginacji stron

Jak wiadomo wiele sklepów internetowych posiadających duży asortyment związany z liczbą produktów stosuje paginację stron. Nie da się ukryć, iż prawidłowa paginacja ma o tyle istotne znaczenie, że od tego zależy to jak jest widocz... więcej »
Fragmenty rozszerzone, które warto użyć na swojej stronie

Fragmenty rozszerzone, które warto użyć na swojej stronie

Zapewne wielu z Was prowadząc serwisy internetowe co dnia zadaje sobie pytanie, jakby tu jeszcze wpłynąć na pozytywny wizerunek strony klienta w wyszukiwarce i jak uzyskać odpowiedni zwrot z poniesionych wydatków na promocję w pos... więcej »
Co zrobić jak pozycje nie pną się w górę?

Co zrobić jak pozycje nie pną się w górę?

Zapewne wielu z was prowadząc pozycjonowanie dochodzi do etapu, w którym natrafiają coś jakby na kamień w ziemi, którego nijak nie da się wykopać i dokopać niżej. Podobnież bywa z pozycjonowaniem, trafia się na swojego rodzaju zap... więcej »
5 powodów, dla których warto współpracować z SEO writerami

5 powodów, dla których warto współpracować z SEO writerami

Jak wiadomo tworzenie treści na stronach jest kluczową sprawą dla kwestii późniejszej pozycji danej witryny w indeksie Google. Tak się składa, że powiedzenie „content is King” nadal pozostaje ponadczasowe, ponieważ tre... więcej »
Wskaźniki wydajnościowe ważne dla Google

Wskaźniki wydajnościowe ważne dla Google

Jak wiadomo pozycjonowanie w dobie pędzącej technologii kładącej nacisk na szybki rozwój rozwiązań mobilnych niewątpliwie stawiać zaczyna na coraz większą rolę dostosowania witryn pod te właśnie wymagania. Nie da się ukryć, iż wie... więcej »
Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Dlaczego badanie użyteczności stron ma znaczenie?

Jak wiadomo tworzenie stron internetowych ma ogromne znaczenie we współczesnych technologiach związanych z tworzeniem wizerunku marki, równie – jak się okazuje – ogromne znaczenie posiada badanie użyteczności tychże st... więcej »
5 przydatnych narzędzi do optymalizacji treści pod SEO

5 przydatnych narzędzi do optymalizacji treści pod SEO

Zapewne wielu z Was prowadzi własne strony internetowe i każdego dnia zadaje sobie pytanie co też mogliby zrobić więcej odnośnie kwestii jej promocji w internecie. Nie da się ukryć, iż pozycjonowanie i optymalizacja to drogie usłu... więcej »
Jak poradzić sobie z filtrem strony ?

Jak poradzić sobie z filtrem strony ?

Jak wiadomo pozycjonowanie stron i optymalizacja, to dwa zajęcia, które mogą znacząco wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarce, niemniej jednak działania, które są przedsiębrane w celu podniesienia pozycji strony często gęsto mogą... więcej »
4 sposoby na pozycjonowanie Twojego long taila

4 sposoby na pozycjonowanie Twojego long taila

Jak wiadomo pozycjonowanie w dzisiejszych czasach to już wyzwanie dla nie jednej firmy, która się tym profesjonalnie zajmuje. Pozycji w indeksie na topie jest niestety tylko 10, konkurencji ciągle przybywa, a zmiany w algorytmie i... więcej »
Posty 3D na Facebook

Posty 3D na Facebook

Jak wiadomo Facebook to sieć społecznościowa, która stała się tak popularna, że ktoś kto prowadzi własną działalność gospodarczą albo jest znaną osobą i nie posiada konta uważany jest za mało „na czasie”. Nie da się uk... więcej »
Jak zdobyć wyższe pozycje w Google w 2018 roku

Jak zdobyć wyższe pozycje w Google w 2018 roku

Jak wiadomo każdy kto choć tylko trochę orientuje się w kwestii marketingu internetowego jest w stanie powiedzieć, iż pozycjonowanie jest jednym z kluczowych zajęć, które w gąszczu technik i możliwości promocji witryn w internecie... więcej »
Banner Adwords - podstawowe dane

Banner Adwords - podstawowe dane

Jak wiadomo powiedzenie mówi: reklama dźwignią handlu, dlatego też i w sieci internet sporym zainteresowaniem cieszą się reklamy w postaci bannerów wyświetlanych w sieci AdWords. W niniejszym opracowaniu postaramy się pokrótce nap... więcej »
Kanony jakościowe copywritingu

Kanony jakościowe copywritingu

Nie da się ukryć, iż sztuka pisania dobrych artykułów tematycznych i ogólnie copywritingu i content writingu nie zawsze każdemu dobrze wychodzi, można by sobie zanucić pod nosemzmieniony tekst piosenki znanego polskiego aktora Stu... więcej »
Wielojęzykowe SEO / Pozycjonowanie w wielu językach

Wielojęzykowe SEO / Pozycjonowanie w wielu językach

Jak wiadomo pozycjonowanie i ogólnie rzecz biorąc SEO nie odnosi się tylko do stron w jednym języku. Często bywa tak, że trzeba jest zająć się stronami, które posiadają kilka wersji językowych i jednocześnie pozycjonować je pod wy... więcej »
Odpowiednia strategia działań SEM

Odpowiednia strategia działań SEM

Zapewne wielu z Was każdego dnia zadaje sobie pytanie jak tu jeszcze udoskonalić swoje działania związane z promocją witryn w internecie, wielu z Was zapewne posiada już dobre pozycjonowanie, przykłada się również do tego aby dzia... więcej »
4 SEO „bajery”, które poruszą twoich klientów

4 SEO „bajery”, które poruszą twoich klientów

Jak wiadomo każdego roku każdy rozsądny użytkownik i posiadać internetu stara się szukać czegoś nowego aby zaskoczyć swoich odbiorców jeśli chodzi o treści jakość ich przekazu. Co za tym idzie warto jest mając serwisy internetowe ... więcej »
4 drogi w jakich Google pokazuje wyniki zapytań

4 drogi w jakich Google pokazuje wyniki zapytań

Jak wiadomo dla Google nigdy nie będzie za mało jeśli chodzi o kwestie innowacji i zmian w algorytmie swojej wyszukiwarki. Można by rzec, iż sama wyszukiwarka ma obsesję na punkcie dokonywania zmian w jej kodzie. Mało kto zdaje so... więcej »
6 technik Black Hat SEO, które rozjadą Twoje SEO

6 technik Black Hat SEO, które rozjadą Twoje SEO

Nie jest tajemnicą, że wśród technik mogących znacząco podnieść pozycję strony w wynikach wyszukiwarki jest między innymi linkowanie, które w rzeczy samej stanowi jeden z najistotniejszych elementów mających wpływ na pozycjonowani... więcej »
4 proste drogi na lepsze SEO w Google

4 proste drogi na lepsze SEO w Google

Jak wiadomo pozycjonowanie i optymalizacja to zajęcia, które są bardzo zaawansowanymi czynnościami podejmowanymi codziennie przez wielu specjalistów w tej dziedzinie. Nie da się też ukryć, że ogromna jest konkurencja i tym bardzie... więcej »
Google SEO Guide - kolejna odsłona

Google SEO Guide - kolejna odsłona

Jak wiadomo cały czas aktualizowany jest algorytm Google, dzięki któremu jakość wyszukiwania jest coraz lepszej jakości oraz podawane dane bardziej trafne. Niewątpliwie twórcy witryn powinni być na bieżąco z wytycznymi Google dla ... więcej »
Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo autorów tekstów uruchamia swoje komputery i dzielnie pisze różnego rodzaju prace autorskie, które prędzej czy później znajdą się opublikowane na różnego rodzaju portalach. Teoretycznie rzecz biorąc... więcej »
Heat maps, czyli mapy ciepła kliknięć?

Heat maps, czyli mapy ciepła kliknięć?

Jak wiadomo strona internetowa powinna być dopracowana do tego stopnia, aby spełniała wszystkie kryteria związane z powszechnie przyjętymi kanonami użyteczności oraz jej kod powinien odpowiadać wytycznym Google dla webmasterów. Do... więcej »
Przydatne social media narzędzia marketingowe

Przydatne social media narzędzia marketingowe

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo informacji przewija się przez różne serwisy informacyjne. Ów multum informacji generuje swojego rodzaju zamieszanie, które powoduje, że tylko dokładna kategoryzacja i filtracja danych na etapie doz... więcej »
Adwords Google - mini przewodnik

Adwords Google - mini przewodnik

Jak większość z Was zapewne już wie, Google to przodująca na rynkach światowych wyszukiwarka internetowa, która pozwala na odnalezienie mnóstwa informacji w sposób szybki i przejrzysty. Jak również wiadomo są też dodatkowe usługi,... więcej »
Jak wycenić pozycjonowanie?

Jak wycenić pozycjonowanie?

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie powoli staje się usługą, na którą długofalowo i na większe frazy będzie stać coraz mniej osób, które posiadają skromne nakłady na reklamę w sieci. To co było kiedyś związane z pozycjonowaniem i ... więcej »
Odpowiednie opracowanie strategii SEO

Odpowiednie opracowanie strategii SEO

Nie da się ukryć, że strategia działania w każdej dziedzinie praktycznego i taktycznego działania odgrywa ogromną rolę, nie jest zatem inaczej i z kwestią działań zwanych marketingiem internetowym, którego składową stanowi jako kl... więcej »
5 istotnych czynników wpływających na SEO lokalne

5 istotnych czynników wpływających na SEO lokalne

Każdego dnia mnóstwo osób przeszukuje zasoby Google w celu znalezienia odpowiednich wynikow dla siebie. Wśród gąszcza miliardów zapytań dziennie znajdują się też te, które nie zajmują większej trudności w pozycjonowaniu, z racji i... więcej »
Optymalizacja kampanii PPC w kilku prostych krokach

Optymalizacja kampanii PPC w kilku prostych krokach

Kampanie reklamowe w sieci cieszą się coraz większą konkurencyjnością w stosunku do tradycyjnych reklam wyświetlanych w TV i radio, a to dlatego, że Internet jak wiadomo stał się bardzo popularny i nie da się ukryć, coraz więcej m... więcej »
Jak pisać dobre teksty pod SEO?

Jak pisać dobre teksty pod SEO?

Sporo osób zajmująca się pisaniem tekstów branżowych niekoniecznie odnajduje się w roli jednocześnie copywriterów i na odwrót, bo jak wiadomo nie każdy copywriter – o zgrozo! - jest ekspertem w dziedzinie, w której przyszło ... więcej »
Nieklasyczne metody pozyskiwania linków

Nieklasyczne metody pozyskiwania linków

Jak wiadomo wszystko co się "kręci" wokół SEO i SEM docelowo jest związane z promocją stron internetowych, którycj być albo nie być w internecie oraz ich sukces zależy właśnie między innymi od doskonałej widoczności w naturalnych ... więcej »
Czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży?

Czy pozycjonowanie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży?

Nie da się ukryć, że współczesny internet pozwala na przeprowadzenie wielu rodzajów kampanii reklamowych w sieci w sposób tak profesjonalny jak do tej pory wydawać by się mogło dokonywano na łamach gazet, telewizji i radio. Ów med... więcej »
Jak przyspieszyć ładowanie się stron opartych na WordPress

Jak przyspieszyć ładowanie się stron opartych na WordPress

Jak wiadomo prędkość ładowania się stron to jeden z kluczowych czynników branych pod uwagę podczas rankingu oceniającego pozycję w wyszukiwarce, podobnież również jak skrupulatnie sprawdzany jest ten czynnik przez roboty Google, p... więcej »
Współpraca z mikroinfluencerami - jak powinna wyglądać

Współpraca z mikroinfluencerami - jak powinna wyglądać

W XXI wieku coraz częściej można się spotkać z tendencjami, które wskazują na to, że telewizja i radio zacznie być za jakiś czas przeżytkiem na rzecz najnowszej formy komunikacji jaką jest oczywiście Internet. Jak się okazuje duża... więcej »
Specjalizacje w copywrite'ingu

Specjalizacje w copywrite'ingu

Każdego dnia miliony osób sięgają po świeże treści w Internecie, jak wiadomo im treści konkretniejsze i dokładniejsze tym lepiej dla autora oraz czytelników, którzy na pewno będą chętniej sięgać po te same źródła. Jak wiadomo równ... więcej »
5 dodatków do Chrome, które ułatwią Ci SEO

5 dodatków do Chrome, które ułatwią Ci SEO

Rynek przeglądarek internetowych jest dość rozbudowany, chociaż jak wiadomo w zasadzie liderów jest kilka, prócz Firefox i Opery oraz starego Explorera z Microsoft, nieplasowanym liderem od 2010 roku jest przeglądarka Google Chrom... więcej »
9 sposobów na podniesienie wyników Twojej strony w Google

9 sposobów na podniesienie wyników Twojej strony w Google

Aktualnie jak wiadomo branża SEO/SEM znajduje się chyba na czołowych pozycjach jeśli chodzi o zajęcia związane z egzystencją w Internecie. więcej »
Zagrożenia związane ze zlecaniem SEO

Zagrożenia związane ze zlecaniem SEO

Jak wiadomo mnóstwo firma zleca na zewnątrz różnego rodzaju usługi, a między innymi te związane z bytnością danej domeny w internecie, czyli związane z szeroko pojętym SEM, w którego skład wchodzi SEO i pozycjonowanie. Jak się oka... więcej »
Dlaczego SEO potrzebuje tyle treści?

Dlaczego SEO potrzebuje tyle treści?

Jak wiadomo SEO i content marketing to dwie odrębne sprawy, które w rzeczy samej na sukces marketingowy obie składają się w całość, można by rzec, iż idą łeb w łeb, tak aby pociągnąć daną stronę na wyżyny jakościowe jeśli chodzi o... więcej »
Wykorzystanie Photoshop w SEO

Wykorzystanie Photoshop w SEO

Jak wiadomo Photoshop to jeden z najbardziej znanych programów graficznych do tworzenia i modyfikowania grafiki rastrowej. Jak się okazuje również i ten program może być bardzo przydatny w pracy osób z branży SEO, oczywiście nie d... więcej »
Podstawowe Case Study o pozycjonowaniu

Podstawowe Case Study o pozycjonowaniu

Jeśli jesteś laikiem i nie wiele wiesz o pozycjonowaniu, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie, postaramy Ci się w nim nieco powiedzieć o podstawowych zasadach, scenariuszach działania, które możesz natrafić podczas działań SEO. Nie... więcej »
Link Building dla strony

Link Building dla strony

Jak wiadomo dla każdego właściciela strony bardzo ważną kwestią jest budowanie pozycji strony i jej wysokość w wynikach naturalnych, jak i też sponsorowanych. więcej »
Top 5 wtyczek do Chrome służących analizie stron www

Top 5 wtyczek do Chrome służących analizie stron www

Jeśli pracujesz w branży SEO/SEM zapewne korzystasz z przeglądarki Google Chrome, a dlaczego? Dlatego ponieważ posiada ona chyba największą możliwość integracji ze środowiskiem oprogramowania serwowanego przez giganta z Kalifornii... więcej »
Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Temat może wydawać się być błahy jednak jak się okazuje wcale tak nie jest zważywszy na fakt tego, że każdy copywriter, którzy pisze artykuły tematyczne jest w rzeczy samej osobą naprawdę potrzebną na rynku, niewątpliwie każda wię... więcej »
Jak sprawdzić jakość prac firmy, która pozycjonuje naszą stronę www?

Jak sprawdzić jakość prac firmy, która pozycjonuje naszą stronę www?

Jak mówi polskie przysłowie „Pańskie oko konia tuczy” i wedle tego powiedzenia również i właściciele swoich biznesów powinni zadbać o sprawdzanie jakości wykonywanych na ich rzecz prac, które zlecają firmie zewnętrznej... więcej »
Jak opisywać produkty w sklepach internetowych, aby były skuteczne?

Jak opisywać produkty w sklepach internetowych, aby były skuteczne?

Jak wiadomo każda osoba chciałaby mając sklep internetowy czerpać z niego najwięcej korzyści jak tylko się da. Teoretycznie nic prostszego, trzeba opracować dobrą strategię marketingową, czyli mieć dobry produkt, dobrze się rozrek... więcej »
Ile słów kluczowych pozycjonować?

Ile słów kluczowych pozycjonować?

Jak wiadomo na ogólny sukces związany z promocją strony i zabiegami zwanymi SEM jednym z najistotniejszych czynników jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, które pozwolą nam na prowadzenie działań w sposób odpowiedni i jak wi... więcej »
Top 5 narzędzie dla sporządzania audytów SEO www

Top 5 narzędzie dla sporządzania audytów SEO www

Każdego dnia setki tysięcy jeśli nie miliony specjalistów z dziedziny marketingu internetowego analizuje różnego rodzaju zagadnienia związane z postępem w dziedzinie marketingu i wdraża w swoich projektach co rusz nowe rozwiązani... więcej »
Pozycjonowanie wizerunkowe?

Pozycjonowanie wizerunkowe?

Wiele osób wychodzi z założenia, że każde działanie marketingowe i PR niosą ze sobą dużo korzyści, ale czy aby na pewno? Jak się okazuje nie zawsze, niestety przyjęło się w niektórych środowiskach osób twierdzić, że w zasadzie ws... więcej »
Wykorzystanie narzędzi dla webmasterów - MINI KURS

Wykorzystanie narzędzi dla webmasterów - MINI KURS

Jak wiadomo czerpanie wiedzy z zakresu SEO i SEM to ogromna przyjemność, ale i wyzwanie, wyzwanie, które warto podjąć jeśli chce się osiągnąć naprawdę wysokie pozycje w wyszukiwarce dla witryn swoich oraz swoich klientów. więcej »
Analiza linków przychodzących do naszej strony WWW

Analiza linków przychodzących do naszej strony WWW

Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób zajmujących się zawodowo pozycjonowaniem zasiada przed monitorami swojego komputera dokonywać żmudnych i czasochłonnych analiz i przeglądu linków przychodzących do stron internetowych. więcej »
Optymalizacja grafik pod SEO – powtórka przed wielkim update algorytmu pod kątem FIRST-INDEX

Optymalizacja grafik pod SEO – powtórka przed wielkim update algorytmu pod kątem FIRST-INDEX

Jak wiadomo temat był już przez nas poruszany, ale w trakcie zbliżania się do wielkiego (zapowiadanego przez giganta z Kalifornii) update'u algorytmu pod kątem rozwiązań first-index, waryto jest znów przypomnieć kwestię jakości pu... więcej »
Audyt SEO  - najczęściej wykrywane błędy

Audyt SEO - najczęściej wykrywane błędy

Czym jest audyt, chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, podobnież jak i podstawowa sprawa dotycząca zagadnień SEO nie powinna naszym stałym czytelnikom sprawiać problemów, a jak ma się kwestia z kwestią audytów SEO? więcej »
Jak powinien wyglądać raport SEO?

Jak powinien wyglądać raport SEO?

Niewątpliwie jeśli czytasz ten artykuł to jesteś pozycjonerem albo konsumentem usług SEO, które świadczy na Twoją rzecz jakaś firma. Zapewne zdajesz sobie sprawę, że pozycjonowanie i optymalizacja stron w dzisiejszych czasach to n... więcej »
Jak sprawdzić linki prowadzące do stron

Jak sprawdzić linki prowadzące do stron

Niewątpliwie w pozycjonowaniu stron bardzo istotne znaczenie posiadają linki prowadzące do naszej strony i może nie tyle ilość, tylko jakość, co też wiele osób niestety nie jest świadoma rozumieć stąd też bezpardonowo stosują różn... więcej »
Black Hat Seo – czyli, jak nie pozycjonować aby dostać bana od Google

Black Hat Seo – czyli, jak nie pozycjonować aby dostać bana od Google

Tak się składa, że pozycjonowanie to jedno z najbardziej interesujących tematów związanych z promocją witryn w Internecie. Przyjęło się twierdzić, że kogo nie ma w Internecie, ten nie istnieje, a już na pewno może się to tyczyć f... więcej »
Międzynarodowe SEO - jak robić, a jak nie robić

Międzynarodowe SEO - jak robić, a jak nie robić

Jak wiadomo pozycjonowanie samo w sobie jest bardzo pasjonującym zajęciem i wielu osobom, które się nim zajmują zawodowo, oprócz profitów przynosi również satysfakcję z osiąganych wyników. więcej »
Jak chronić swoje zaplecze

Jak chronić swoje zaplecze

Jak wiadomo zaplecze dla każdego pozycjonera odgrywa kluczową rolę w jego „być albo nie być” w biznesie SEO, ponieważ pozwala generować moc docelowo kierowaną na pozycjonowane strony i zapewne także takowe zaplecze rów... więcej »
Dlaczego błędy 404 są tak ważne i jak je naprawić?

Dlaczego błędy 404 są tak ważne i jak je naprawić?

Błędy trafiają się wszystkim i praktycznie w każdej dziedzinie życia, niewątpliwie jednak warto jest unikać błędów, a jak się już przytrafią to działać w miarę szybko, aby móc je naprawić tudzież zniwelować skutki, które ze sobą n... więcej »
Najważniejsze czynniki rankingowe podczas pozycjonowania

Najważniejsze czynniki rankingowe podczas pozycjonowania

Jak wiadomo Search Engine Land na bieżąco śledzi rynek SEO i SEM oraz aktualizuje swoje dzielne przedsięwzięcie jakim jest potocznie nazwana tablica z elementami najważniejszymi w branży SEO. Elementy te zostały standardowo podzie... więcej »
Budowanie zaplecza pozycjonerskiego, nieco praktyki

Budowanie zaplecza pozycjonerskiego, nieco praktyki

Mnóstwo osób pasjonuje się kwestią promowania usług przez internet i w gąszczu możliwości składających się łącznie na usługę SEM jest również pozycjonowanie, które ostatnimi czasu stało się coraz „trudniejszym kawałkiem chle... więcej »
Google Optimize – czym jest i do czego służy

Google Optimize – czym jest i do czego służy

Jak wiadomo odpowiednio prowadzona kampania marketingowa ma na celu pozyskanie odpowiedniego współczynnika zwrotu kosztów, nie zawsze jednak przynosi ona odpowiednie efekty nawet jeśli prowadzone działania podlegają ciągłej optyma... więcej »
Budowanie 'zaplecza' linkowego przy użyciu infografiki

Budowanie 'zaplecza' linkowego przy użyciu infografiki

Może temat artykułu brzmi dość dziwnie i zaraz ktoś sobie pomyśli: „wow, jakaś super metoda na budowanie zaplecza?! Nie możliwe, to musi być z pogranicza black SEO!”, a jednak... więcej »
Doorway pages i zmiany w algorytmie Google

Doorway pages i zmiany w algorytmie Google

Jak wiadomo w 2015 roku już raz Google poczyniło zmiany w algorytmie mające na celu zmniejszenie ilości tak zwanych Doorway Pages w SERP'ach, jednakże czy ten proceder się zmniejszył, aż tak bardzo, to ciężko nam to oceniać, na pe... więcej »
Jakimi narzędziami sprawdzić szybkość ładowania się strony?

Jakimi narzędziami sprawdzić szybkość ładowania się strony?

Można by zacząć ten artykuł od stwierdzenia „szewc bez butów chodzi”, no tak, w rzeczy samej, wielu z nas pozycjonerów, specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i tworzenia stron, a tym bardziej z wielu innyc... więcej »
Dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony

Dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony

Jak wiadomo pozycjonowanie strony www to standard, od którego pewnie przez najbliższe kilka / kilkanaście lat jeszcze się nie ucieknie. więcej »
E-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

E-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

Tak się składa, że w XXI wieku mnóstwo rzeczy sprzedaje się już przez internet, przodującymi serwisami w sprzedaży na rynku są Allegro, E-bay oraz inne mniejsze krajowe serwisy aukcyjne, ale jak wiadomo są jeszcze osoby, które pro... więcej »
Pliki PDF, ich indeksacja i pozycjonowanie

Pliki PDF, ich indeksacja i pozycjonowanie

W dzisiejszym świecie, gdzie informacji jest coraz więcej i mądre przekazywanie wskazówek w dobrej formie jest w cenie, dużo osób stosuje skrócone opracowania, a te większe wymagające bardziej zaangażowanego wczytania się w treść ... więcej »
Wpisy gościnne – Google znów ostrzega...

Wpisy gościnne – Google znów ostrzega...

Tak, znów się pewnie zacznie, kolejne zmiany w algorytmie Google? więcej »
Pozycjonowanie filmów w YouTube

Pozycjonowanie filmów w YouTube

Niewątpliwie wiele osób z Was przegląda codziennie jakieś materiały na YouTube, wielu z Was na pewno też prowadzi jakiś swój kanał, tak aby przekazać światu swoją wiedzę, którą chcecie się podzielić z innymi. więcej »
Jak sprawdzić, czy strona ma nałożony filtr w Google?

Jak sprawdzić, czy strona ma nałożony filtr w Google?

Za każdym razem kiedy następuje aktualizacja algorytmu Google pytanie to nurtuje wielu ekspertów SEO, którzy zapewne martwią się o strony swoich klientów. więcej »
Moc linka, czyli Link Juice

Moc linka, czyli Link Juice

Jaka jest wartość linka przekazywanego ze strony linkującej do docelowej? Tak, właśnie o tym zamierzamy dziś pisać. Niewątpliwie każdy pozycjoner zdaje sobie sprawę, że liczba i jakość linków prowadzących do naszej strony interne... więcej »
Google ostrzega przed... agresywnym linkowaniem

Google ostrzega przed... agresywnym linkowaniem

No tak, można by powiedzieć, że znów coś nowego się w algorytmie dzieje... Otóż nie, tym razem jeszcze kolejnych zmian nie było, wszak całkiem niedawno małe „trzepanie” algorytmem nowszej wersji Pingwina już mamy za so... więcej »
Rodzaje pozyskiwanych linków oraz ich wpływ na pozycjonowanie

Rodzaje pozyskiwanych linków oraz ich wpływ na pozycjonowanie

Jak wiadomo istnieją dwie zasadnicze opcje jeśli chodzi o podążanie robota wyszukiwarek za linkiem, jest to link dofollow - każący botowi podażać za linkiem, jak i nofollow, który mówi robotowi wyszukiwarki, aby nie podążał za nim... więcej »
Słowa kluczowe – ile należy wybrać, aby pozycjonować stronę?

Słowa kluczowe – ile należy wybrać, aby pozycjonować stronę?

Pierwszym etapem pozycjonowania strony internetowej jest dobór słów kluczowych. Wybierając je, należy zwracać uwagę przede wszystkim na branżę, w której działamy, a także sprawdzić, jakie zapytania wpisują użytkownicy w wyszukiwar... więcej »
Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobline

Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobline

Praktycznie większość użytkowników Internetu przegląda strony internetowe na smartfonach. Dlatego też, warto tak budowa witryny, aby były one zoptymalizowane pod kątem smartfonów. Warto zapoznać się z poradami, które dotyczą tego ... więcej »
Audyt witryny pod kątem SEO

Audyt witryny pod kątem SEO

Aby strona internetowa mogła zaistnieć w sieci należy podjąć odpowiednie działania SEO. Pozwoli to na odpowiednie wypromowanie witryny. Możliwości promocji jest bardzo dużo. Ich wybór zależy od postawionych celów. więcej »
Wyszukiwanie głosowe – co to oznacza dla działań SEO?

Wyszukiwanie głosowe – co to oznacza dla działań SEO?

W związku z tym, że więcej niż połowa wyszukiwani w Google odbywa się na urządzeniach mobilnych, wyszukiwarka coraz bardziej rozwija narzędzia związane z takimi urządzeniami. Jednym z nich jest wyszukiwanie głosowe. więcej »
Przerwa w działaniu witryny – co zrobić, aby nie stracić pozycji w Google?

Przerwa w działaniu witryny – co zrobić, aby nie stracić pozycji w Google?

Przebudowa witryny, wprowadzanie poprawek, zmiany w asortymencie sklepu – powodów przerwy w działaniu strony internetowej może być wiele. więcej »
Jak wybrać dobrą agencję SEO?

Jak wybrać dobrą agencję SEO?

Dobry SEOwiec według Google to taki, który jest w stanie wynieść witrynę na wyżyny jej możliwości. Pomoże poprzez swoje magiczne działania uzyskać stronie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak możemy rozpoznać profesjonalną ... więcej »
Mobile-first index jeszcze w tym roku?

Mobile-first index jeszcze w tym roku?

Jak wiadomo w październiku tamtego roku na spotkaniu z Garym Illyes od wyszukiwarki Google zaproponowano swojego rodzaju rewolucyjne rozwiązanie, które miało być wdrożone z nowym rokiem. więcej »
Ile słów kluczowych można reklamować dla swojego serwisu?

Ile słów kluczowych można reklamować dla swojego serwisu?

Zagadnienie pozycjonowania stron www jest bardzo obszerne i jak się okazuje w praktyce coraz trudniejsze, wymagające sporego zaangażowania czasowego i nakład środków pieniężnych, aby utrzymać solidne zaplecza tematyczne. Co za tym... więcej »
Po co firmie pozycjonującej dane dostępowe do konta FTP?

Po co firmie pozycjonującej dane dostępowe do konta FTP?

Wiele firm, które proszą o zajmowanie się ich stronami www zarówno od strony SEO – pozycjonowania, jak i w szerszym zakresie odnośnie marketingu internetowego (zwanego SEM), proszone są przez firmy wykonujące dla nich te usł... więcej »
Pozycjonowanie – najczęstsze błędy agencji SEO

Pozycjonowanie – najczęstsze błędy agencji SEO

Właściwe wykonanie pozycjonowania ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania strony w wyszukiwarce Google. Jeżeli już na początkowym etapie popełnimy błędy, to mogą nas one słono kosztować w przyszłości. Przede wszystki... więcej »
Nowa era pozycjonowania stron internetowych

Nowa era pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie strony internetowej jest niezwykle ważne. Wynika to zapewne z przekonań, które wykształciły się na przestrzeni wielu lat funkcjonowania tego typu usług na rynku. więcej »
Co to jest SERP?

Co to jest SERP?

SERP to w największym skrócie zwrot wskazujący na wy-listowane wyniki wyszukanych stron www. Skrót pochodzi od angielskich słów Search Engine Results Position. Najbardziej znana wyszukiwarka na świecie wskazuje dwa rodzaje takich ... więcej »
Wpływ mediów społecznościowych na pozycjonowanie.

Wpływ mediów społecznościowych na pozycjonowanie.

Social media, bo taką nazwę w oryginale noszą media społecznosciowe to ostatnimi czasy coraz częściej stosowana forma komunikacji z klientami, stosowana nawet przez największe firmy na całym świecie. I nie ma czemu się dziwić, spo... więcej »
ABC pozycjonowania. Co to są linki dofollow i nofollow?

ABC pozycjonowania. Co to są linki dofollow i nofollow?

Osoby interesujące się pozycjonowaniem doskonale wiedzą, że polega ono nie tylko na tworzeniu treści z frazami kluczowymi, ale również na link building. Dla przypomnienia - jest to tzw. pozyskiwanie linków, czyli umieszczanie link... więcej »
Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blogi, czyli internetowe pamiętniki, powstały w latach 90. ubiegłego wieku i na początku kojarzone były wyłącznie z amatorami. Ich teksty miały zwykle charakter osobisty, a samo prowadzenie bloga traktowane było hobbystycznie. Dop... więcej »
Nazwa domeny ma znaczenie!

Nazwa domeny ma znaczenie!

Zakup i rejestracja domeny jest pierwszym krokiem na drodze do posiadania własnej strony internetowej. Każda domena składa się z nazwy i końcówki, które razem tworzą unikalny adres witryny oraz działającej pod nią poczty elektroni... więcej »
Karuzela w Google? Żart, czy nowy element podawania treści w wyszukiwarce?

Karuzela w Google? Żart, czy nowy element podawania treści w wyszukiwarce?

Google po raz kolejny zaskakuje nas i dodaje kolejną formę wyświetlania treści na www. Do tej pory oprócz wyników organicznych (tak zwanego top10,20,30...top100 itd.) i linków sponsorowanych, wyników z wizytówkami Maps Google i gr... więcej »
Czy certyfikaty SSL mają wpływ na pozycjonowanie?

Czy certyfikaty SSL mają wpływ na pozycjonowanie?

Certyfikaty SSL coraz częściej znaleźć można w ofertach firm hostingowych. Zakupienie takiego certyfikatu wiąże się z dodatkowym kosztem, jednak na jego poniesienie decyduje się już znaczna część właścicieli stron internetowych. więcej »
Czego nie wolno robić przy pozycjonowaniu strony w Google?

Czego nie wolno robić przy pozycjonowaniu strony w Google?

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką, gdyż korzysta z niej 98% internautów. Z tego względu właśnie pod nią wykonuje się najczęściej optymalizację stron www. Aby była ona skuteczna, niezbędna jest znajomość algorytmów Google,... więcej »
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Bardzo często podczas krótkiej rozmowy odnośnie reklamy internetowej otrzymujemy od klientów pytanie : "ile kosztuje pozycjonowanie"? więcej »
10 grzechów głownych w pozycjonowaniu

10 grzechów głownych w pozycjonowaniu

Notoryczne zmiany algorytmów w Google sprawiają, że pozycjonowanie stron jest coraz trudniejsze. Warto jednak pamiętać, że często to sami webmasterzy swoimi zabiegami "pozycjonującymi" pogarszają swoje pozycje w wyszukiwarce. Czy ... więcej »
Jak pozycjonować stonę w Google?

Jak pozycjonować stonę w Google?

Często zadawanym pytaniem jest : jak właściwie pozycjonować stronę? Pozycjonowanie jest procesem dość złożonym... więcej »
Ranking wyszukiwarek - gdzie warto pozycjonować?

Ranking wyszukiwarek - gdzie warto pozycjonować?

Na rynku wyszukiwarek mamy kilku znanych graczy, którzy oferują swoje mechanizmy wyszukiwawcze w celu ułatwienia nam przeglądania i przeszukiwania internetu. Są to : Google, Bing /dawny MSN/, Yahoo, AskJeeves.Powstaje więc pytanie... więcej »
Czy istnieje w ogóle coś takiego jak pozycjonowanie z gwarancją?

Czy istnieje w ogóle coś takiego jak pozycjonowanie z gwarancją?

Po statystykach odwiedzalności naszej strony widać, że klienci coraz częściej szukając firmy zajmującej się pozycjonowaniem oczekują "gwarancji" pozycji. Firmy SEO prześcigają się w zapewnieniach o udzielanej gwarancji. Jednak czy... więcej »
Dlaczego pozycje w Google ciągle się zmieniają?

Dlaczego pozycje w Google ciągle się zmieniają?

Prowadząc własną stronę internetową, zauważyliście na pewno nie raz, że odpytując Google o tą samą frazę kilka razy w ciągu dnia, bywa tak, że otrzymujecie zupełnie różne pozycje. więcej »
Metody pozycjonowania stron internetowych

Metody pozycjonowania stron internetowych

Obecnie jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej jest pozycjonowanie. Najłatwiej więc jest zaistnieć w wirtualnym świecie osiągając możliwie najwyższą pozycję w wyszukiwarce, ponieważ to właśnie tam najczęściej potenc... więcej »
Google a komunikaty :  Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze lub Ta witryna mogła paść ofiarą ataku hakerów

Google a komunikaty : Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze lub Ta witryna mogła paść ofiarą ataku hakerów

Czy znalazłeś w Google przy adresie swojej strony komunikat "Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze " lub "Ta witryna mogła paść ofiarą ataku hakerów"? więcej »
Sprawdzanie ruchu na stronie – narzędzia, które warto znać

Sprawdzanie ruchu na stronie – narzędzia, które warto znać

Dziś, gdy większość naszego życia zawodowego toczy się w sieci, chcemy dokładnie wiedzieć ile dziennie osób odwiedza naszą witrynę. I dotyczy to także stron prowadzonych przez konkurencję. Jak uzyskać takie informacje? więcej »
Nowa

Nowa

Landing Pages - co to jest i jak działa?

Landing Pages - co to jest i jak działa?

W dobie urządzeń mobilnych, kiedy to mnóstwo osób szuka informacji o interesujących ich treściach np na smartfonach, Google stara się wymuszać dostosowanie witryn do urządzeń mobilnych tak, aby informacje w nich zawarte wczytywane... więcej »
Pozycjonowanie warsztatu samochodowego

Pozycjonowanie warsztatu samochodowego

Jak wiadomo każdy biznes prowadzony przez fachowców wymaga pełnego profesjonalizmu. Zdarza się tak, że ktoś jest naprawdę dobry w swojej branży, że nie potrzebuje reklamy, niemniej jednak istnieją też osoby, które najzwyczajniej w... więcej »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor