Każdego dnia mnóstwo osób przeszukuje zasoby Google w celu znalezienia odpowiednich wynikow dla siebie. Wśród gąszcza miliardów zapytań dziennie znajdują się też te, które nie zajmują większej trudności w pozycjonowaniu, z racji ich mniejszej konkurencyjności.
Jak wiadomo chodzi tutaj o frazy lokalne, które zawierają prócz głównych elementów dodatkowo nazwy miast, stąd też są one w sposób szczególny niejako geo-lokalizowane. W poniższym artykule postaramy się wskazać Wam jakie czynniki są najistotniejsze podczas pozycjonowania fraz lokalnych. Zapraszamy do lektury!
Jak wiadomo Google stosuje geolokalizację w celu doprecyzowania odpowiednich wyników z wyszukiwarki Google dla klientów, którzy kierowali zapytania dla danego zapytania, niemniej jednak nie mamy tutaj tego na względzie, ponieważ jak wiadomo lokalne pozycjonowanie polega na pozycjonowaniu typu long tail, w którym mieszczą się zapytania tematyczne z dodatkowymi elementami o nazwie miast dzięki takiemu zabiegowi można jak wiadomo szukać klientów pod konkretnymi lokalizacjami naszego kraju i zagranicy. Przykładem może być fraza: pozycjonowanie Wrocław, jak wiadomo nie tylko lokalne wrocławskie firmy promują się pod te frazy i dzięki temu zróżnicowanie i konkurencyjność na tym rynku rozciągnięta jest o podmioty gospodarcze, które pochodzą z innych części Polski.
W poniższej liście zamieszczamy najważniejsze czynniki, które trzeba wziąć pod uwagę jeśli chodzi o SEO (pozycjonowanie) lokalne:
Niewątpliwie SEO (pozycjonowanie) lokalne jest sprawą godną rozpatrzenia, ponieważ mimo swojej ograniczonej roli i zasięgu pozwala dotrzeć do tej części odbiorców, którzy właśnie poszukują odpowiednich dla siebie rozwiązań w wynikach lokalnych. Nieskomplikowanie i prostota rozwiązania, które pozwala szybko wdrożyć tego tyou dodatkowe „rozszerzenie” podstawowego zakresu działań SEO powinno zainteresować nie jednego użytkownika do tego aby podjął właściwą decyzję o tym aby wdrożyć u siebie SEO lokalne.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)