SEO

6 narzędzi do sprawnej organizacji pracy SEO/SEM

Jak wiadomo podczas prac SEO i SEM sporo kwestii wymaga bardzo solidnego i profesjonalnego wielopoziomowego rzekłoby się analizowania, każdy detal ma tutaj znaczenie stąd też prace związane z SEO i szerzej pojętym SEM są dokonywane niejednokrotnie przez zespoły specjalistów, którzy muszą wielokrotnie dokonywać czynności analizowania i nanoszenia poprawek w serwisach im powierzonych aby ów witryny przynosiły spodziewane efekty w postaci konwersji z odwiedzin na tychże stronach. Czy w tego typu pracach można korzystać z jakichś narzędzi? Owszem tak, nawet należy, dlatego z naszej strony postaramy się przedstawić kilka takich narzędzi w poniższym artykule, zapraszamy do lektury!

 

Trello

 

Dla tych, którzy cenią sobie rozwiązania graficzne pozwalające na to aby wszystko elegancko sobie poukładać niewątpliwie to narzędzie będzie bardzo dobre, ponieważ możecie mieć możliwość poukładania swoich zadań na poszczególnych zakładkach i pracować możecie niejako wieloplatformowo w bardzo prosty i intuicyjny sposób. Załóż darmowe konto już dziś, a przekonasz się sam jak bardzo wygodnie można zarządzać swoimi projektami na tej platformie online.


 


 

Google Analytics

 

W naszym zestawieniu oczywiście nie mogło zabraknąć tego darmowego narzędzia rodem z samej Google Corp, no ależ nie ma się czemu dziwić wszak przecież od sprawnego zarządzania wszystkimi zasobami stron, analizowaniem treści, aktywności użytkowników oraz odpowiednimi manewrami na danych może zależeć sukces i zadowolenie nie jednego użytkownik Google Ads, zatem nie ma się co dziwić, że w zasadzie najlepsze darmowe rozwiązanie pod tym kątem jest dostarczane właśnie przez samo Google. Nie ma co się tutaj więcej rozpisywać, wszak nie raz o tym już u nas na blogu mogliście poczytać, dlatego przejdźmy do kolejnego narzędzia.


 


 

Content Strategy Helper by Builtvisible
 

To narzędzie łudząco podobne jest w założeniach do Google Keyword Planner, niemniej jednak można by zaryzykować stwierdzenie, iż jego zasięg jest dużo większy, ponieważ działa niejako multiplatformowo przeszukując zasoby pod kątem fraz i słów kluczowych tematycznie (w danym czasie) spośród wielu możliwych serwisów np. Facebook, Google News, Twitter, LinkedIn, YouTube itp. Daje to w efekcie możliwość ogromnego rozeznania w temacie i w efekcie być inspiracją do tego aby obrać właściwy kierunek w promocji tego, co jest aktualnie na topie.


 

Buffer
 

Jak zapewne każdy z Was sobie zdaje sprawę, czas ma znaczenie – ogólnie w życiu, ale również i w kwestiach marketingowych, tutaj jak wiadomo i publikacja wiadomości ma ogromne znaczenie, dlatego tak bardzo ważne jest aby mieć możliwość właściwego oszacowania pory dnia, w której dana wiadomość powinna się pojawić. Zarówno zatem możliwość publikacji i planowania fajnie było by jakby była możliwa przez platformę, w której można publikować newsy na różnych platformach i o różnych czasach. Taką właśnie platformą jest Buffer, na pewno nie jednej osobie się spodoba.


 

Asana


 

To narzędzie z kolei pozwala na pracę zespołową dla wielu osób publikujących w tych samych serwisach newsy i pracujące nad projektami. Dzięki temu narzędziu każdy korzystający ma niejako pogląd na to, kto z danego zespołu nad czym aktualnie pracuje.


 

Kapost
 

To narzędzie na pewno przyda się każdemu kto posiada osobne konta w różnych serwisach społecznościowych, takim narzędziem bowiem można sprawnie publikować wpisy na różnych platformach, o różnym czasie oraz zbierać niezbędne dane, które związane są z późniejszą egzystencją tychże wpisów na serwisach, oczywiście chodzi tutaj o wszelkiego rodzaju statystyki. Trzeba przyznać, iż narzędzie na pewno może być bardzo przydatne nie jednemu specowi od marketingu internetowego.

 

 

 

Podsumowanie

 

 

Niewątpliwie narzędzia, które powyżej rozpisano powinny nie jednej osobie pomóc w tym, aby swobodnie i bardzo efektywnie prowadzić działania prowadzące do owocnych działań SEO i SEM. Wspomniane wyżej narzędzia na pewno pozwolą mocno zaoszczędzić czas i przynieść spodziewane efekty w postaci odpowiednich konwersji z promowanych stron.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor