Jak wiadomo narzędzie GTM nie jest najnowsze i ma już dobre naście lat, a konkretnie to jest dostępne na rynku już od 2005 roku. Co nim można zrobić?
Proste i intuicyjne narzędzie, które dostarczyło Google niewątpliwie nie jednej osobie może pomóc w realizacji prostych, acz bardzo ważnych i konkretnych ruchów w tak zwanym marketingu internetowym. Jesteś ciekaw jak tego dokonać? Zapraszamy do lektury!
Ci, którzy są programistami na pewno wiedzą czym są tagi i czemu służą, Ci u których widza sprowadza się do czysto teoretycznej z punktu widzenia technik marketingowego budowania wizerunku firmy w Internecie mogą z tym mieć nieco problemu. Dlatego z myślą o tych osobach powstała tak zwana platforma do obsługi tagów na stronach, która ma właśnie pomóc tym osobom, które nie znają się na językach programowania i wiedza ta jest im na tyle obca, że nie pojmują HTML, CSS, JS, PHP i innych języków programowania. Niemniej jednak mogą spokojnie doszkolić się w kwestii obsługi zarządzania słowami kluczowymi i opisowymi tagami na stronach, które pozwalają zebrać niezbędne informacje na temat ruchu na stronie, monitorowania kampanii online i sprawdzania zachowania użytkowników na stronie.
Google mówi wprost, że korzystanie z GTM daje możliwość racjonalnego i mądrego zarządzania tagami, które doprowadzi do tego, że będzie można zarządzać danymi w sposób na tyle zorganizowany, że wyeliminuje się zbędne opisy, zaoszczędzi na kosztach. Zasadniczo GTM pomaga dokonać dwóch kluczowych zmian:
Co prawda na pierwszy rzut oka komuś mało biegłemu w kwestiach informatycznych może się to wydać mało wygodne i dość skomplikowane w użyciu z czasem może się okazać bardzo proste w użyciu. Należy wykonać kilka kroków po kolei:
Narzędzie GTM, które może wydawać się zbędne dla niektórych osób, a szczególnie dla tych, które posiadają już dość zaawansowane narzędzie Google Analytics może przynieść naprawdę wymierne korzyści, ponieważ jak wiadomo w GTM mamy dostęp do opcji dla każdego tagu z osobna. Niewątpliwie warto jest korzystać z Google Tag Managera i promować to rozwiązanie nawet osobom, którym zagadnienia webmasteringu są obce, a ich domeną działania jest marketing, ponieważ osoby zaangażowane w budowanie wizerunku firm przez Internet powinny również szkolić się w tym kierunku.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)