Jak wiadomo w świecie gospodarki, wśród ludzi uczciwych i pragnących zarobić na chleb mają miejsca różnego rodzaju nadużycia przez tych, którzy kierowani zachłannością i głupotą chwytają się nieetycznych „zagrywek”, na których cierpią inni.
Właśnie dlatego w systemie AdWords publikowane reklamy są poddawane weryfikacji, aby na tyle, na ile jest to możliwe nie były promowane usługi nie zgodne z regulaminem AdWords.
Jak pokazują statystyki, w 2016 r. zostało zablokowanych prawie 1,7 mld reklam, co daje prawie dwa razy więcej niż w stosunku do roku poprzedniego. Co przyniesie kolejny rok, ciężko powiedzieć, na pewno specjaliści będą mieli tyle samo pracy co wcześniej.
Może sięgnijmy nieco po garść informacji jakie przytacza Google odnośnie nieetycznych zachowań w wyszukiwarce. Jakie zatem nadużycia były stosowane przez użytkowników, którym poblokowano konta? Wymieńmy po kolei:
A co z konsekwencjami w stosunku do nieuczciwych reklamodawców. Znane są trzy formy karania takich zachowań:
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)