SEO

Checklista rozwiązań SEO pod kątem YouTube w 2019 r.

Checklista czyli innymi słowy lista kontrolna najlepszych rozwiązań jakie można sobie zaserwować jeśli chodzi o prace nad SEO są dobrą formą podsumowania dla każdego kto chciałby z sukcesem prowadzić takie działania na szeroką skalę. Jak się okazuje jest tego sporo dlatego też w dzisiejszym opracowaniu postaramy się Wam wszystko elegancko poukładać w punktach. Opracowanie, które mamy zamiar Wam przedstawić jest na podstawie nagrania z kanału Brian Dean, którego propozycję nie raz już proponowaliśmy i pisaliśmy polskie wersje jego anglojęzycznych tutoriali. Zapraszamy na małe podsumowanie na bieżący rok 2019. Co prawda jeszcze nieco czasu przed nami, ale najważniejsze zmiany już chyba zaszły i można by to w opracowaniu skwitować, wszam i sam Brian Dean jest takiego samego zdania!

 

Podstawy

 

Jak wiadomo zagadnienie promowania stron internetowych interesuje wiele osób, szczególnie zaś tych którzy mają swoje biznesy. Sprawa jest oczywista, dobra strona, dobra pozycja w wyszukiwarce = często gęsto spore zyski. Napisane jest wprost, że często a nie zawsze, a to wszystko dlatego ponieważ konwersja ze strony nie zależy tylko od jej dobrej strony. Dlaczego? Dlatego ponieważ składa się na to mnóstwo czynników, o których pisaliśmy swego czasu w swoich artykule, jak śledzicie bloga na pewno zdajecie sobie z tego sprawę.

Jak sam autor opracowania via video blog – Brian Dean przyznaje – kluczem do sukcesu jeśli chodzi o jego samego bloga jest unikalna „receptura”, która niejako przeprowadza słuchacza, krok po kroku przez całe zagadnienie, które porusza. Tak też jest i w kolejnym filmie, w którym stara się on podsumować rodzaje PODSTAWOWYCH rozwiązań pod kątem SEO na 2019 r.:

 

  • Aplikacje – jak wiadomo i podkreśla to autor, najważniejsze na początku jest to aby zadbać o narzędzia, z którymi będzie się pracowało nad stronami, niezbędne tutaj jest Google Search Console jak mówi Brian, kolejna aplikacja to Google Analytics. Jeśli zaś chodzi o osoby, które korzystają z Wordpress jest Yoast SEO;

  • Znalezienie słów kluczowych – kolejna sprawa to konieczność dobrania odpowiednich słów kluczowych, tutaj jak wiadomo najważniejsze jest znalezienie najdłuższych fraz, które są proponowane przez wyszukiwarkę Google, owszem można też korzystać z Google Keyword Planner', a ponadto można szukać takich fraz po społecznościach;

  • Optymalizacja strony – tak, ten krok trzeba często ponawiać, ponieważ jak wiadomo nie jest rzeczą obojętną dla całej witryny i tego jak będzie notowana potem jeśli ta kwestia będzie zaniedbana. To o czym należy tutaj pamiętać nie będziemy powtarzać, bo zajęło by to za dużo miejsca, a nie raz już o tym pisano na blogu;

  • Odnalezienie błędów – jak wiadomo na stronie pojawia się sporo problemów, które są bagatelizowane i wpływają niekorzystnie na samą witrynę, a dodatkowo sprawiają że spadają jej notowania. Wszystko wynika z faktu tego, że użyteczność strony spada, tak oceniają witrynę roboty Google, UX i UI ma ogromne znaczenie. Nie chodzi tutaj tylko o błędy typu 404, ale również wszystko co też sprawia iż jest ona trudna w obsłudze, mało czytelna, warto na to zwrócić uwagę;

  • Tworzenie dobrej treści na stronę – no tak, a jaka jest ta dobra treść można by zadać sobie pytanie. Brian odpowiada po raz kolejny w swoim wywodzie, że dobra treść to taka, która przyciąga czytelnika i jest tworzona metodą „skycraper'a”. Tworzenie takiej treści odbywa się na zasadzie: a) stworzenie treści, która w danej branży jest bardzo interesująca; b) utwórz coś lepszego; c) wypromuj tę treść – tutaj jest mnóstwo opcji jak wiadomo. Sprawa była już u nas dokładniej opisana na blogu jak wiadomo na podstawie nagrań Brian'a Dean;

  • Budowanie zaplecza linków – jest tutaj mnóstwo opcji, o których już pisano u nas na blogu wiele razy, ale jak wiadomo tak w skrócie: Brian mówi o pisaniu postów gościnnych, link roundaps itp.

  • Aktualizowanie wpisów – jak wiadomo to co jest najświeższe ma ogromne znaczenie dla Google, jakby się okazało, że Twoje wpisy są stare i nie aktualizujesz ich to niestety pozycje będą spadały, dlatego też pamiętajcie o tym aby stare wpisy raz na jakiś czas przejrzeć – tam gdzie da radę dodać coś nowego na pewno powinno być dopisane lub zmienione co się da;

  • Porządki – w ramach porządków warto jest zastanowić się nad tym można by jeszcze poprawić na stronie, warto jest usuwać tak zwane „zombie pages” - podstrony, który nie dają żadnego ruchu na stronie i dodatkowo zaniżają całą jakość i wartość strony, poprawiać wygląd i strukturę strony, robić porządki ze stronami 404, sprawdzanie tego jak wiele osób klika w wyniki w wyszukiwarce i nie przechodzi na inne strony itp.

 

 

Podsumowanie

 

Niewątpliwie próby dokonywania syntezy zagadnień związanych z promocją stron powinno przynieść odpowiednie przygotowanie tych, którzy za SEO i SEM odpowiadają w swoich firmach. Każda firma szanująca siebie i klientów powinna dokonywać też co roku ogólnego zestawienia związanego z pracami poczynionymi nad poszczególnymi projektami klientów. Jeśli Twoja firma tak robi powinieneś być spokojny bo zarówno Ty jak i Twoi klienci wiedzą „na czym stoją”.

Mamy nadzieję, że to zestawienie, które przedstawił Brian Dean wielu z Was pozwoli spokojnie oszacować swój zasób wiedzy i doczytać wszystko co będzie potrzebne, np. na naszym blogu.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor