SEO

Koniec Google Adwords, początek Google Ads

Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania webowe narzucają konieczność dokonywania zmian również i w swoich witrynach, tudzież metodach działań marketingowych. Podobnie jeśli chodzi o kwestie zarządzania w Google, panowie i panie (zapewne) doszli do wniosku, że najwyższa pora aby dokonać i zmian w zakresie reklam kontekstowych. Jak też pomyśleli, tak też uczynili, albowiem od lipca 2018 roku nie ma już Google Adwords tylko jest Google Ads. Piszemy dopiero o tym na koniec roku, niemniej jednak niektórzy na pewno dopiero teraz zauważyli subtelną różnicę w nazwie. Co do zaś kwestii wewnętrznego zarządzania to już na pewno sporo można by na ten temat pisać. Jak się okazuje zmiany są znaczące i nie chodzi tylko o podstawowe kwestie jak się okazuje w wyglądzie, nazwie, ale idące dużo bardziej. Co zatem uległo zmianie, jak wygląda teraz stare Google Adwords? O tym postaramy się napisać w dzisiejszym artykule!

 

Podstawowe informacje
 

Jak wiadomo nie jedna osoba, która korzystała z Adwords potrafiła samodzielnie poukładać wszystko w swoim koncie i spokojnie odnalazła te dane, na których jej zależało. Trzeba przyznać, że nawigacja była przejrzysta, a dodatkowe darmowe kursy pozwalające na tworzenie kampanii w sposób znaczący upraszczały tę kwestię. Co się tyczy Google Ads trzeba powiedzieć, że nawigacja okazuje się być jeszcze bardziej przejrzysta i nowoczesna, ale aby umiejętnie i płynnie poruszać się po nowym środowisk na pewno będzie wymagać od kogoś sporo cierpliwości.

Z nowości jakie zawierać będzie Google Ads to dodatkowe kampanie dedykowane ściśle tylko dla małych przedsiębiorstw, które jak twierdzą twórcy dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego będzie naprawdę super.

Z tego co też widać Google postanowiło połączyć Google DoubleClick i Google Analytics 360 w Google Marketing Platform, w jednym środowisku bowiem – jak twierdzą autorzy – korzystające osoby będą mogły lepiej łączyć ze sobą kwestie analizowania danych i planowania reklam. Co jeszcze ważne, Google postanowiło w tejże platformie dodać Display & Video 360, które łączy usługi DoubleClick Big Manager , Studio and Audience Center oraz Campain Manager co w efekcie daje możliwość zintegrowania działań medialnych, agencyjnych i kreatywnych.

Co jeszcze zawitało z nowości? Ano, Google Ad Manager, które pozwala w jednym miejscu wydawcom zarządzanie produktami reklamowymi.

 

Podsumowanie

 

 

Jak widać zmiana nie tyczy się samej nazwy, bo jak widać zmiany poszły w kierunku integracji dostępnych narzędzi aby jeszcze lepiej mogli zarządzać swoimi kampaniami wszyscy Ci, którzy stawiają na integrację działań w ramach usług Google. Nie da się ukryć, że gigant z Mountain View przygotował naprawdę solidny pakiet solidnego oprogramowania, które naprawdę może nie mieć sobie równych na rynku i długo komercyjne wersje prezentowane przez konkurencję nie będą mogły sprostać wymogom jakie narzuca im Google.

Postaraj się już dziś przejrzeć nowe możliwości jakie daje Google!


Głosów: 9.9/10 (32 Głosujących)


Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor