Google po raz kolejny zaskakuje nas i dodaje kolejną formę wyświetlania treści na www. Do tej pory oprócz wyników organicznych (tak zwanego top10,20,30...top100 itd.) i linków sponsorowanych, wyników z wizytówkami Maps Google i graf wiedzy doszły nam też polecane artykuły oraz boksy direct answer a od 2014 r. ww. karuzela z... dodatkowymi wynikami wyszukiwania.
Sprawa nowej funkcjonalności w Google jest dopiero w fazie testów za granicą w amerykańskiej „guglarce” można się natknąć na ten dodatek w przypadku wyszukiwania zasobów tyczących się restauracji, hoteli albo barów. W Polsce też została uruchomiona, ale w zasadzie jest o tym wszystkim dość cicho i nie wiadomo czy ta funkcjonalność się przyjmie szerzej, ponieważ od 2 lat praktycznie nic nowego w tym temacie się nie pojawiło. Dla przykładu jeśli interesuje Cię zapoznanie się z tą funkcjonalnością możesz wpisać w google.com frazę „polish restaurants in Chicago” i powinna Ci się pojawić lista z wynikami wskazującymi na polskie restauracje z recenzjami miejsc, ocenami innych użytkowników i opisami cen posiłków z menu.
Pomysł na taką prezentację wyników wyszukiwania co prawda jest bardzo fajny, niemniej jednak zakres tematyczny do prezentowania jest dość wąski,ponieważ obejmować będzie zapewne tylko taki wąski wycinek rynku jak hotele, restauracje, bary. Oczywiście jest to czysto subiektywna ocena, z którą internauto nie musisz się zgadzać. Rynek sam to zweryfikuje i zobaczymy, czy w wynikach Google, czy też innych wyszukiwarkach takie rozwiązanie się przyjmie i będzie rozwijane, czy też nie.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)