Kampanie reklamowe w sieci cieszą się coraz większą konkurencyjnością w stosunku do tradycyjnych reklam wyświetlanych w telewizji i radio, a to dlatego, że Internet jak wiadomo stał się bardzo popularny i nie da się ukryć, coraz więcej młodych osób zamiast oglądać telewizję włącza YouTube i tam właśnie szuka interesujących ich treści.
Kampanie PPC polegają na emitowaniu reklam graficznych i kontekstowych na stronach wyszukiwarek i partnerów wyszukiwarek. Najbardziej rozpoznawalne na rynku sieci oferujące kampanie PPC to np Google Ads i Bing Ads
Jedną z podstawowych cech kampanii PPC jest forma sprzedaży usług przez tak zwane systemy pay per click (w skórcie PPC, dosł. zapłać za kliknięcie w reklamę) . Co za tym idzie wszelkiego rodzaju systemu reklam kontekstowych mają się dobrze i tendencja zdaje się nie spadać, a wręcz rosnąć.
Zapewne wiele z Was to już zauważyło i sięgnęło po tego typu rozwiązania, ale nie potrafi ich dobrze skonfigurować, przez co efekty działania są niezadowalające. W niniejszym artykule opiszemy jak najlepiej zoptymalizować swoje kampanie PPC tak aby były one maksymalnie korzystne. Zapraszamy zatem do lektury!
Jak wiadomo kampania reklamowa powinna być dobrze zaplanowana i ciągle monitorowana, aby przynosiła spodziewane efekty. Co za tym idzie każda kampania powinna być posortowana w grupy reklamowe, które z kolei posiadają określone frazy tematyczne stanowiące poniekąd o sukcesie marketingowym całego przedsięwzięcia. Prawidłowe ustalenie fraz jest kluczowe dla osiągnięcia założonego celu. Celem marketingowym może być np podniesienie świadomości marki, zwiększenie ruchu na stronie czy też po prostu rozwój biznesu.
Najważniejsze w procesie optymalizacji kampanii PPC rzeczy to:
Niewątpliwie odpowiednia optymalizacja kampanii PPC może przynieść duże korzyści i zminimalizuje niepotrzebne straty czasu i pieniędzy. Trzeba sobie też jasno powiedzieć, że działania z tym związane powinny przyjmować charakter ciągły i być nieustannie monitorowane oraz w miarę możliwości poprawiane przez osoby, które znają się na rzeczy.
Warto jest mieć możliwość w tej kwestii współpracować z osobami, które mają doświadczenie i posiadają niezbędne certyfikaty Google, chociaż jak wiadomo nie jest to kryterium niezbędnym i koniecznym do tego aby odnieść sukces. Życzymy wszystkim udanych kampanii PPC i wysokich konwersji z kliknięć!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)