Porady dla webmasterów

Interaktywny content

Zawartość strony internetowej to jeden z kluczowych czynników mających wpływ na to jak Google ocenia stronę, a co za tym idzie od niego zależy to czy strona będzie wysoko w wynikach czy też nie. Nie da się ukryć, że tworzenie treści dla samego jej tworzenia nie jest tym na czym zależy większości osób, niemniej jednak konieczność związana z tym aby strona nie jednej firmy tętniła życiem, zmusza wiele osób do tego aby zlecać tego typu czynności jak pisanie artykułów na strony osobom trzecim.

 

W jaki sposób interaktywny content ubogaca stronę i treści, czym on jest? W dzisiejszym artykule napiszemy Wam co nieco właśnie o kwestii interaktywnych treści na strony. Zapraszamy do lektury!

 

 

 

Content is King

 

Już jakiś czas temu przyjęło się, że treść jest niejako królem w treści, bo jak nie trudno domyśleć się w przesycie informacji, która nas każdego zalewa – trafna informacja i wskazówki oraz krótkie sms-owe (rzekłoby się) przekazy są dużo więcej warte niż przydługaśne zanudzające wywody. I zgadza się, tak jest w praktyce, niemniej jednak tyczy się to głównie przekazów słownych albo właśnie sms'ych.

W sieci ludzie szukają odpowiedzi na swoje pytanie, a te niekoniecznie muszą być krótkie, jeśli mają wyczerpywać zagadnienia dogłębnie. Nie trudno zatem oprzeć się wrażeniu, iż Ci którzy potrafią zarówno przekazać informacje w sposób ścisły i zwięzły, jak i Ci którzy będąc znawcami tematu potrafią dużo więcej napisać i zainteresować czytelników, mają naprawdę duży wpływ na to jak wygląda nasza współczesna rzeczywistość wirtualna.

 

 

Forma interaktywnego contentu i korzyści

 

Korzyści bycia oryginalnym zawsze bywają duże, można by wśród nich wymienić chociażby:

 

  • oryginalne budowanie wizerunku marki;

  • odróżnienie od konkurencji;

  • zatrzymanie użytkowników na stronie;

  • wspomaganie off-page SEO;

  • unikalność treści podawana w oryginalnej treści motywuje użytkowników do dalszej promocji.

 

 

Jakie formy może zatem przyjmować interaktywny content? Oto przykłady:

 

  • quizy – to nie tylko doskonała forma zabawy, ale często pozwala na pobudzenie działań użytkownków, umożliwia zdobywania różnych nagród, polecania dalej serwisu;

  • kalkulatory – jak wiadomo sporo osób z tego korzysta w sieci, to też jest doskonała forma promocji serwisu;

  • narzędzia do rozwiązywania problemów, testery – tutaj jest mnóstwo możliwości, również takie narzędzia umożliwiają promocję serwisu;

  • infografiki – nie dość, że bardzo praktyczne i syntetycznie pozwalają ukazać jakieś zagadnienie i zrozumienie go, to jeszcze super promują się same w sieci, ludzie chętnie polecają takie grafiki;

  • zdjęcia 3D – zdjęcia 3d i nie tylko te z facebook'a są również chętnie dalej powielane, przesyłane i udostępniane, a nie trudno się domyśleć, że... to też forma reklamy;

  • czaty – umożliwiają nawiązanie rozmowy z osobą, która na żywo będzie starała się nam pomóc w jakiejś kwestii.

 

 

Podsumowanie

 

Jak się okazuje tego typu zawartość na stronie posiada ogromny oddźwięk. Klasyczna forma treści, która przekazywana jest w sposób pisemny często gęsto już jest mało interesująca i ludzie lgną do nowinek, którymi mogą zaciekawić go prowadzący swoje serwisy internetowe. Również Ci, którzy nie wybrzydzają w formie przekazu i czytają często długie artykuły i opracowania na stronach specjalistów poszczególnych dziedzin niewątpliwie doceniają szybsze i trafniejsze opracowania graficzne w postaci infografik, które przecież doskonale sprawdzają się jako forma powtórki materiału.

Warto jest czytelniku abyś zainteresował się tego typu formą promocji twojej strony, która nie tylko ubogaci jej zasób, ale w sposób oryginalny zdywersyfikuje treści, które posiadasz w swoim serwisie i pozwoli zwiększyć ruch jak i przedłużyć czas przebywania osób pozostających na stronie.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor