SEO

TrustFlow, Citation Flow, DA, co i jak...

Jak wiadomo różnego rodzaju czynniki rankingowe napędzają nie tylko współczesny internet, ale także wskazują wytyczne działania w różnych społecznościach poza siecią. Nie jest trudno domyśleć się, że są one pochodną spisanych praw, które stanowią podstawę funkcjonowania współczesnych społeczeństw w wielu krajach. Jeśli chodzi o Internet również i różnego rodzaju czynniki związane z życiem samych domen internetowych są odpowiedzialne za to jak się postrzegane i dlatego też warto im trochę czasu poświęcić. Dla tych, którzy nie znają się wcale na tym zagadnieniu artykuł na pewno będzie czymś przydatnym, Ci zaś którzy są biegli w temacie mogą potraktować tę kwestię jako swoiste przypomnienie zagadnienia albo mogą poświęcić czas na lekturę innych naszych artykułów.

 

Sitepromotor DA

Czynniki rankingowe domen internetowych

 

Jak już wspomnieliśmy różnego rodzaju czynniki odgrywają istotną rolę w życiu domen internetowych, jest to skutkiem tego, że coraz to nowe strategie marketingowe narzucają na użytkownikach sieci konieczność interakcji i doszkalania się w związku z nowo powstałymi technologiami. Nowe strategie z kolei narzucają konieczność wdrożenia odpowiedniego słownictwa z tym związanego. Wspomniane w temacie naszego artykułu pojęcia zostaną zatem przez nas rozpisane:

 

  • Trust Flow – jest to współczynnik, który wskazuje na to, czy wartościowe domeny linkują do tej konkretnej domeny, której tyczy się wskaźnik. Jest to jeden z dwóch czynników, który świadczy o jakości domeny, dlatego im wyższy tym lepiej oczywiście. Jeśli poziom jest odpowiednio wysoki świadczy to o tym, że treści publikowane na stronach kierujących do naszej strony są wysokiej jakości. Ten serwis jest określany przez Majestic (dawniejsze Majestic SEO);

  • Citation Flow – ten współczynnik tyczy się wszystkich linków przychodzących, czyli, bada on jak już wspomnieliśmy od strony jakości wszelkie zasoby kierujące na domenę docelową (też via Majestic);

  • Autorytet domeny (DA) – jest to wskaźnik jakości danej domeny oraz wszystkich powiązanych z nią domen. Ten współczynnik określa z kolei serwis MOZ. Tutaj skala jest od 1 do 100 i oparte jest to wszystko o analizie ok. 150 czynników wewnętrznych, wszak jak wiadomo najważniejsze co jest brane pod uwagę to jakość linków;

  • Page Rank – ten wskaźnik przez długi czas odgrywał istotną rolę niemniej jednak już od jakiegoś czasu nie jest oficjalnie prezentowany i nie da się nim kierować podczas analiz jakości stron, wskaźnik posiadał jakość od 0 do 10, z tym że największe noty posiadały takie serwisy jak NASA, Google, Apple.

 

 

 

Podsumowanie

 

Jak wiadomo współczynniki określające jakość treści na stronach oraz tego jakie inne domeny do nich linkują niewątpliwie są bardzo pomocnym źródłem pozwalającym określić efekt marketingowy dla całej domeny. Niegdyś sprawa była prostsza ponieważ był tylko i wyłącznie PageRank, dziś jak widać samo Google wyłączyło oficjalnie ten faktor a przyjęło się w sieci kilka innych możliwych opcji na to aby szacować jakość domeny.

Jak wiadomo aktualnie pozycjonowanie jest na tyle skomplikowane, że nie wystarczy tylko i wyłącznie pozyskiwać linki dobrej jakości (chociaż stanowią one bardzo ważny czynnik), ale ubogacać treść strony, kierować się wszystkimi wytycznymi jeśli chodzi o jakość budowy strony (W3C), prowadzić szeroko pojętą działalność dopełniającą działalność na serwisie głównym (mowa tutaj jest o social media), współpracować też z odpowiednimi specami od copywritingu, content i influence marketingu i takie działania łącznie mogą dać odpowiednio dobrą konwersję i jak wiadomo wysokie nowy jeśli chodzi o Trust Flow i Domain Authority.

Życzymy wszystkim udanych prac nad swoimi serwisami i dużo cierpliwości, bo tego na pewno nie powinno zabraknąć osobom, które pragną osiągnąć marketingowy sukces w Internecie!

Sitepromotor Citation Flow Sitepromotor TrustFlow Sitepromotor Citation Flow Sitepromotor DA Sitepromotor TrustFlow Sitepromotor TrustFlow Sitepromotor DA
Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy. Sitepromotor Citation Flow

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

Sitepromotor DA SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Sitepromotor DA Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Sitepromotor DA Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Sitepromotor DA Uniwersytet Wrocławski Sitepromotor Citation Flow Politechnika Wrocławska Sitepromotor DA WP money Sitepromotor TrustFlow Dospel Sitepromotor TrustFlow Magellan Sitepromotor Citation Flow Dolnośląska Szkoła Wyższa Sitepromotor DA Castrol Sitepromotor DA eGospodarka Sitepromotor TrustFlow OEX

Referencje

Sitepromotor Citation FlowSitepromotor Citation FlowSitepromotor Citation FlowSitepromotor Citation FlowSitepromotor Citation Flow

Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor TrustFlow Sitepromotor