SEO

11 technik ulepszających SEO techniki

Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Nie da się rozłączyć jednego z drugim, a nawet jak ktoś to zrobi to niestety będzie efekt mizerny, bo strona nie będzie widoczna w wyszukiwarce na tyle na ile powinna. No chyba, że ktoś bazuje na reklamie, która znajduje się w radio, telewizji i ma na to ogromne środki finansowe, to wiadomo wydźwięk będzie odpowiedni. Nie zmienia to jednak faktu, że marketing internetowy zwany ogólnie SEM zakłada używanie wielu narzędzi do tego aby faktycznie móc owocnie wypromować stronę w sieci. W dzisiejszym artykule skupimy się na kilkunastu technikach dzięki, którym Twoje SEO zostanie nieco ulepszone, zapraszamy do lektury!

 

Podstawy
 

Jak wiadomo technik może być dużo więcej i sporo osób mogłoby tutaj coś od siebie dodać, dlatego proszę nie traktować tego wylistowania jako katalogu zamkniętego tylko otwartego – i jakby ktoś miał coś mądrego do dodania może spokojnie o tym napisać i w swoim opracowaniu. Z

naszej strony uważamy, iż Wasze SEO może być znacznie ulepszone jeśli:


 

  1. Poprawicie swoje znaczniki meta TITLE i DESCRIPTION - w swoich opisach stron oraz kampaniach Google, do tego potrzebne są różne aplikacje online, można stosować np. https://ahrefs.com/site-explorer albo Google Keyword Planner do ogólnego rozeznania się w temacie itp., itd.;

  2. Poprawicie strukturę linkowania wewnętrznego - które zdecydowanie może polepszyć SEO i widoczność dla potencjalnego Kowalskiego tych części, na które powinien zajrzeć;

  3. Poprawicie niedziałające podstrony - w ramach swoje serwisu i coś z nimi zrobicie: 301 przekierowanie, wstawienie strony „wizytówki” w miejsce tej www, wstawienie nowej treści. Jak wiadomo utrata takich stron, które były wartościowe, a niestety teraz widnieją jako 404 powoduje ogólnie spadek wartości strony głównej – warto o tym pamiętać;

  4. MiddleMan Post – metoda ta zakłada utworzenie podstron (z bogatą treścią, np. z artykułem tematycznym na blogu), które będą kierowały na strony, które będą przynosiły jakieś konkretne zyski – są to tak zwane strony „landing pages”, „affiliate pages”, do których będą właśnie kierowały linki z tychże podstron;

  5. Postaw na featured snippets – jak dobrze wiesz, w Google od jakiegoś czasu widnieją niejako wyniki zerowe, które prezentują odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Tego typu rozwiązanie daje ogromne możliwości, które polegają na tym, że jakiś wpis jest na pierwszym miejscu oczywiście – warto zatem postarać się przeszukać nieco takie zasoby, które nie posiadają jeszcze takich wpisów w wyszukiwarce i zaproponować Google swoje propozycje odpowiedzi;

  6. Odświeżaj swoje strony – jak wiadomo treści na stronie mają różną formę, dlatego jeśli okaże się z danych z Google Analytics, że odwiedzalność spada – to są dwie możliwe opcje: a) albo niestety jakość wpisu jest mizerna i odwiedziny są znikome, b) albo spadły podstrony w indeksie i to jest przyczyną tego, że są znikome odwiedziny. Rozwiązanie jak wiadomo jest takie, że nad jednym i drugim można pracować, ale jak wiadomo wiadomości na stronie tak czy siak powinny być aktualizowane aby były dla kogoś interesujące i przydatne;

  7. Dbaj o odpowiednią ilość linków na stronie – jak pokazują badania, okazuje się, że im więcej strona posiada wewnętrznego linkowania tym większa szansa jest na to, że domena sama w sobie będzie miała więcej szans na to aby być wyżej jeśli chodzi o frazy/słowa kluczowe, a to za sprawą tego, że istnieje większa realna szansa, że strony zewnętrzne będą linkowały do którejś z podstron witryny głównej;

  8. Upoluj komentarze/posty/artykuły - wspominające o Twojej witrynie/marce i postaraj się jakoś je podlinkować – zyskasz unikalne źródło darmowych linków. Jak tego dokonać? Korzystaj np. z: https://ahrefs.com/content-explorer

  9. Uzupełnij wiedzę – brzmi dość dziwnie, ale już piszę o co chodzi. Może być tak, że jest na wielu serwisach branżowych opisane jakieś zagadnienie o temacie np. stron 404. Jeśli uda Ci się jeszcze coś w tym temacie dodać, ulepszyć wiedzę innych, na pewno powinieneś o tym napisać i się promować, spokojnie zyskasz wielu czytelników;

  10. Znajdź martwe linki wskazujące na Twoją stronę na stronach innych – tutaj prosta sprawa musisz komuś o tym napisać, zasugerować rozwiązanie i wskazać co można z tym fantem zrobić. Jak tego dokonać? Możesz tędy: https://ahrefs.com/site-explorer „best by links”;

  11. Pixsy – tworzysz grafiki i nie udostępniasz ich jako free for commercial use? Możesz zawsze przebadać sieć pod kątem nadużyć z tym związanych i poprosić tych, którzy naruszyli prawa autorskie do tego aby zamieścili odnośniki do Twojej strony jako źródła pochodzenia. Jak poszukać takich stron? Np. w serwisie pixsy.com


 


 

Podsumowanie

 

 

Nie da się ukryć, iż próba wdrożenia powyższych technik powinna nie jednej osobie pomóc w tym aby na spokojnie mogli zyskać większą jakość linkowania zewnętrznego jak i wewnętrznego. Co za tym idzie ogólne prace porządkowe z tym związane powinny się zdecydowanie przełożyć na korzyść w postaci podwyższenia pozycji ogólnej witryny w indeksie Google. Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki okazały się być pomocne!

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor