Dobry SEOwiec według Google to taki, który jest w stanie wynieść witrynę na wyżyny jej możliwości. Pomoże poprzez swoje magiczne działania uzyskać stronie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak możemy rozpoznać profesjonalną agencję SEO?
SEO to proces długofalowy
Każdy profesjonalny SEOwiec nie będzie zapewniał klienta, że uda mu się wypromować stronę w ciągu kilku dni. To jest wręcz niemożliwe. Działania SEO muszą trwać długo, aby przyniosły spodziewane rezultaty. Zazwyczaj potrzeba od 4 miesięcy do nawet roku, aby móc wdrożyć na stronie poprawki i odnotować potencjalne korzyści z wprowadzonych ulepszeń. Zawsze działaniach SEO należy również mierzyć siły na zamiary. Skuteczne działania SEO na pewno pomogą wydobyć z witryny maksymalny potencjał.
Rozmowa z agencją
Wiele osób obawia się, że agencja SEO będzie chciała wykorzystać niewiedzę klienta. Będzie wmawiała, że wszystko idzie w dobrym kierunku, a tymczasem nic na stronie nie będzie działo się ku lepszemu. Najlepszym rozwiązaniem jest przeprowadzenie rozmowy z agencją i ustalenie paru zasad. Podstawą jest to, aby SEOwiec informował klienta o wprowadzanych ulepszeniach i aby potrafił te działania odpowiednio uargumentować. Jeżeli przedstawiciel agencji SEO nie będzie w stanie w zrozumiały sposób wyjaśnić klientowi dlaczego właśnie na takie rozwiązanie postawił, od razu powinna się nam zapalić czerwona lampka. Nie jest to profesjonalne podejście.
4 kroki do wybrania odpowiedniej agencji SEO
Jaka jest recepta na wybór dobrej agencji SEO? Zwracanie uwagi przede wszystkim na profesjonalizm osób, z którymi będziemy współpracowali.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)