W dzisiejszym świecie, gdzie informacji jest coraz więcej i mądre przekazywanie wskazówek w dobrej formie jest w cenie, dużo osób stosuje skrócone opracowania, a te większe wymagające bardziej zaangażowanego wczytania się w treść promuje poprzez wersje w postaci PDF, tak aby na stronach www nie zajmowały zbyt wiele miejsca.
Czy jest to trafne rozwiązanie? Jak się okazuje – tak – i coraz więcej firm docenia walory pracy z formatem PDF, poprzez umieszczanie na swoich stronach właśnie opracowań w takiej formie, aby solidnie budować wizerunek marki i doszkalać swoich klientów. Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia PDF i jak je optymalizować? O tym poniżej!
Tak właśnie, nie jest to nowością i jak się okazuje gigant z Kalifornii już w 2001 roku docenił wartość tego sposobu przekazywania informacji światu i dlatego też bez problemu wszelkiego rodzaju materiały publikowane na stronach www (w wersji niezaszyfrowanej lub chronionej hasłem ma się rozumieć!) są indeksowane w sposób błyskawiczny, jeśli są dobrze zoptymalizowane. Można by zaryzykować stwierdzenie, że nawet lepsze pozycje dla niektórych zapytań można uzyskać jeśli dobrze zoptymalizuje się pliki PDF, niźli uzyskałoby się ten sam efekt w przypadku zwykłych plików HTML.
Wy-listujmy najważniejsze kwestie, na które warto zwrócić uwagę podczas optymalizacji PDF:
Podsumowanie
Niewątpliwie format PDF służy wielu osobom do publikowania większych opracowań, których umieszczenie w prostej postaci na HTML było by bardzo uciążliwe i nie pozwalałoby w przyszłości umieszczać aktualizacji dokumentów w tak wygodny sposób jak daje to format PDF. Każdy kto myśli o prowadzeniu newsletterów, pisaniu książek, poradników lub instrukcji obsługi powinien o tym pamiętać i korzystać z tego najczęściej jak się tylko da, byleby tylko pamiętal o odpowiedniej optymalizacji treści, która pozwoli na osiągnięcie wysokich pozycji w Google.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)