Zapewne wielu z Was codziennie analizuje różnego rodzaju strony i dobrze wie, że są wersje mobilne, desktopowe, strony bazujące na http, https, posiadają one różnego rodzaju dodatki związane z funkcjonowaniem strony i zapewne nie jedną wtyczkę, której funkcjonalność ma jakoś usprawnić działanie serwisu i polepszyć intuicyjność dla użytkowników odwiedzających stronę.
A jak jest z usługami w Google Search Console? Te również są grupowane i o nich właśnie dziś postaramy się Wam w miarę syntetycznie napisać, abyście się nieco doszkolili.
Na samym początku warto jest powiedzieć, że dla tych którzy pragną osobiście doczytać u źródła kwestie techniczne oczywiście Google przygotowało opracowanie, które powinniście w zasadzie sobie też doczytać. Na dobry początek warto tylko napisać, że można zgrupować do 200 stron i aplikacji, natomiast nie można grupować wcześniej stworzonych zestawów usług.
Ok, skoro znamy już podstawy to przejdźmy dalej, postaramy się wszystko rozpisać w punktach:
po pierwsze należy utworzyć nowy zestaw, w którym zaznacza się te usługi, które mają być zgrupowane;
teraz możemy korzystać z raportów w ramach zestawów, a są nimi: a) kierowanie międzynarodowe, b) przyspieszone strony mobilne, c) obsługa na urządzeniach mobilnych, d) analityka wyszukiwania, e) rich cards, czyli karty informacyjne, f) zablokowane zasoby. Z ważnych informacji trzeba wspomnieć, że ów raporty nie pojawią się od razu, potrzeba Google'owi kilku dni aby pojawiły się pierwsze raporty.
Zdawać by się mogło, iż więcej dziś napiszemy, ale to już tyle :) Jak zapewne zauważysz, grupowanie jest nowością, która może naprawdę usprawnić Ci przeglądanie różnego rodzaju informacji - które w gąszczu raportów dla wielu serwisów (które jako profesjonalista pewnie prowadzisz) – zapewne będziesz musiał analizować.
Sam fakt istnienia możliwości grupowania uslug nie pozbawia Cię oczywiście opcji przeglądania tychże informacji indywidualnie i powinieneś zdecydowanie co jakiś czas analizować strony w ten sposób gdyż uzyskasz w ten sposób informacji i raportów związanych z mikrodanymi, niepoprawną strukturą znaczników, czy też indeksacją strony.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)