SEO

Na co uważać podczas prac SEO aby nie utopić domeny?

Jak wiadomo pozycjonowanie jest zajęciem, które nie każdy jest w stanie ogarnąć od strony technicznej i merytorycznej. Co do pierwszego na pewno problemów z tym nie powinni mieć webmasterzy – czyli takie osoby, które teoretycznie na co dzień mają do czynienia z tym zagadnieniem. I można by na tym poprzestać, bo właśnie chodzi tutaj o teorię, która często mocno różni się od praktyki i niekoniecznie webmaster zna się na SEO, co też widać potem po mizernych efektach ich zmian w wyglądzie strony, a efektami w indeksie wyszukiwarki. O czym mówimy? O dokonaniu niezamierzonych błędnych zmian, które mają ogromne znaczenie na bytność domeny w indeksie. Jeśli jesteś zainteresowany zapraszamy do lektury!

 

Zmiana domeny
 

Często istnieje taka sytuacja, która wymaga od webmastera dokonania zmiany w postaci przeniesienia serwisu z domeny A na domenę B, i w sumie nic dziwnego bo przecież ludzie zmieniają adresy stron, dlatego nie powinno być z tym problemów. A jednak okazuje się, że może to być niestety problem. A o co chodzi? O to, że większość adresów widniejąca na domenie A zostaje w sposób brutalny przekierowane na główny adres domeny B.


 

Zmiana silnika strony


 

Drugą sytuacją, w której może dojść do nie małego zamieszania i w efekcie do spadku wyników w wyszukiwarce, które mogą powodować również mocny spadek wyników, których odzyskanie może potrwać długie miesiące. Praktyka pokazuje, że mnóstwo webmasterów robi w ten sposób i nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji jakie niesie tego typu zabieg.


 

Podsumowanie

 

Nie bez powodu samo Google sugeruje aby zmiany tyczące się kompleksowej wymiany oprogramowania – silnika strony, były dokonywane tylko wtedy gdy wymaga tego dobro serwisu, i podobnież sytuacja ma się ze zmianą adresu domeny, zmiany takie bowiem generują konieczność dokonania przez roboty Google ogromnej pracy w kwestii przeliczenia starych i nowych podstron serwisu, a w czasie może to potrwać.

Warto jest zatem o tym pamiętać i w kwestii tego typu zabiegów konsultować się ze specami od SEO.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor