Jak wiadomo prowadzenie własnej strony niesie za sobą konsekwencje w postaci konieczności dokonywania różnego rodzaju poprawek i nieustannego działania w zakresie marketingu internetowego, w skład którego wchodzi oczywiście również pozycjonowanie i optymalizacja. Nie da się ukryć, iż zdarza się raz na jakiś czas konieczność dokonania scalania witryn w jedną albo przeniesienia istniejącej na nowy adres. Jak tego dokonać aby wszystko przebiegło sprawnie? Jak na to zareaguje wyszukiwarka? O tym w poniższym artykule!
Jak wiadomo w życiu chodzi o czas, także i na falach Internetu, dlatego też jeśli masz zamiar scalić ze sobą kilka stron, na pewno nie powinieneś się spieszyć, ponieważ jak wiadomo można popełnić wiele błędów i o czymś zapomnieć. Najbardziej banalną i podstawową kwestią, którą musisz sobie uświadomić jest fakt tego, że warto wiedzieć, iż dla samego Google migracja też zajmie zapewne wiele czasu, a przy tej okazji warto jest wspomnieć o tym, że:
warto jest dokonać poprawek podczas zmian – właśnie dlatego, że jest ku temu sposobność warto jest na tym etapie dokonać ponownej analizy oraz optymalizacji kodu strony oraz starych treści na nowej witrynie;
warto jest znaleźć niszę w branży – a to wszystko po to aby działając w branży, w której jest spora konkurencja jakoś się wybić i dać radę na czołowych pozycjach uzyskać dobre pozycje;
warto jest przyjrzeć się linkom – tak właśnie, należy też pamiętać o tym aby w razie konieczności przygotować plik disavow, dzięki któremu będzie można usunąć strony, do których będą prowadzić niechciane linki (warto jest tutaj pamiętać o stronach błędów 404);
warto wspomnieć o zmianie użytkownikom – niby banał, ale mając możliwość wysłania mailingu do użytkowników obecnych serwisów, warto jest ich poinformować i zasugerować czasową przerwę w działaniu.
Niewątpliwie kwestia scalania witryny w jedną zajmie na pewno nieco czasu, dlatego i warto jest się do tego odpowiednio przygotować, począwszy od kwestii zbudowania odpowiedniego silnika, na którym będzie działała nowa witryna, skończywszy na konieczności dokładnej ponownej optymalizacji treści zawierających się nawet w starych wpisach na stronie.
Warto zatem powtórzyć jeszcze raz – trzeba dokonać wnikliwej analizy treści i optymalizacji, a następnie cierpliwie wykonywać wszystkie czynności techniczne związane z przeniesieniem tychże na nowy adres – tego, że jeśli ktoś się na tym nie zna powinien skorzystać z pomocy profesjonalisty to już nie wspominam.
Niewątpliwie również trzeba liczyć się z tym, że zanim pojawią się pierwsze efekty w postaci zaindeksowania wszystkich podstron nowego serwisu oraz przeliczenie przez algorytm Google „potencjału” nowej witryny, na nowej (tudzież starej domenie) domenie może minąć naprawdę sporo czasu.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)