Jak się okazuje zagadnienia wielkości publikowanych treści, które publikuje się w mediach społecznościowych są aktualnie bardzo ważne, nie da się ukryć, że chodzi tutaj nie tyle o precyzję w dokonywaniu optymalizacji zdjęć pod kątem ich wielkości ze względu na kwestie SEO, tylko o jakość zdjęć jako takich. Z czego to wynika nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, prosta sprawa związana oczywiście z poczuciem estetyki i komfortu odczytywanych treści zarówno na urządzeniach desktopowych, jak i mobilnych.
Rekomendowane formaty to niezwykle ważna i dynamiczna sprawa. W tym artykule postaramy się rozpisać dedykowane warianty, które warto jest mieć na uwadze, aby wybrać najkorzystniejszą opcję dla każdego zdjęcia, które masz zamiar opublikować.
W celu przedstawienia najlepszej opcji warto jest wskazać najważniejsze rozwiązanie, zatem przedstawmy wszystkie możliwości, które – to podkreślmy – są tylko propozycjami samego serwisu a nie nakazem, zatem każdy do woli może sam sobie przygotować grafiki różnych rozmiarów i je u siebie publikować na koncie. Zatem propozycje są następujące:
Tutaj jak wiadomo możliwości główne to albo JPG albo PNG, z tym że warto od razu powiedzieć, że najlepszą opcją jest oczywiście JPEG, który najlepiej radzi sobie z potencjalnymi zabiegami polegającymi na kompresji danych, z kolei gorzej niż PNG radzi sobie z ostrymi krawędziami, podobnież jak się okazuje PNG lepiej radzi sobie z większymi zdjęciami.
Niewątpliwie standardy, które narzuca Facebook pod tym kątem są swojego rodzaju novum, które czasami może przysporzyć problemów. Jak wiadomo bowiem serwis automatycznie dokonuje przycinania np. za długich grafik, przez co załóżmy grafika z elementami tekstu może być czasami przycięta w najmniej spodziewanym momencie i nie przeczyta się wszystkiego do końca co widniało na grafice. Standardami objęte są też jak się okazuje grafiki czysto reklamowe, które przewidują załóżmy publikację grafik, na których tekstu będzie maksymalnie 10-20%.
Nie pozostaje nam nic innego jak tylko zachęcić Was drodzy czytelnicy abyście umiejętnie stosowali powyższe formaty graficzne i mądrze kreowali swoją wirtualną rzeczywistość poprzez wskazane social media. Życzymy powodzenia!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)