SEO

Google Ads, czyli co i jak w kilku krokach

Jak wiadomo tworzenie stron w sieci jest zajęciem bardzo pasjonującym. Jak wiadomo w sieci pojawiają się strony zarówno for profit jak i non-for-profit. Te pierwsze nie da się ukryć są jak wiadomo z konieczności tworzone tak aby miały możliwość przynosić odpowiednią ilość konwersji . Dodatkowo jak wiadomo aby wszystko było dobrze promowane trzeba by odpowiednio różnymi metodami promować, bo jak wiadomo na marketing internetowy składa się mnóstwo opcji: pozycjonowanie właściwe, optymalizacja treści, influencer marketing, content marketing, amplifying oraz reklamy kontekstowe, do których należy m.in. Google Ads, niegdysiejsze Google Adwords. O co chodzi w Google Ads? Postaramy się o tym dziś napisać w kilku krokach, zapraszamy do lektury!

 

Korzyści
 

Jak wiadomo podstawową korzyścią jaka jest związana z prowadzeniem kampanii Ads Google jest szybkość działania. Nie da się ukryć, iż możliwość wdrożenia reklam od chwili skonfigurowania jest podstawowym ogromnym plusem. Jeśli ktoś orientuje się w temacie powinien błyskawicznie poradzić sobie z tym zagadnieniem i nie będzie miał z tym problemów.

Dużym minusem może być fakt tego, że za realne kliknięcia pod bardziej oblegane frazy i słowa, można płacić naprawdę spore kwoty. Plusem ogromnym jest też możliwość precyzyjnego kierowania reklam do odpowiednich odbiorców i możliwość sterowania praktycznie całym mechanizmem czasowo-przestrzennym jeśli chodzi właśnie o wyświetlające się reklamy.

 

 

Co i jak w praktyce

 

No dobrze, warto było by się jednak przyjrzeć bardziej naszym reklamom w sieci Google Ads. Na samym początku może odpowiedzmy sobie na pytanie: Jakie są możliwości jeśli chodzi o wyświetlające się reklamy? Na samym początku warto napisać, że ów linki sponsorowane mają formę tekstu, dlatego istnieje spora możliwość manewrowania nimi.

Zatem:

 

  • Można np. wyświetlać reklamy w wyszukiwarce bezpośrednio,

  • na stronach wydawców (innych stronach, niż Twoja),

  • a także na urządzeniach przenośnych takich jak telefon (tutaj ma się do czynienia z reklamami typu „tylko połączenie”.

  • Ważną opcją są też kampanie eksportowe, które umożliwiają reklamowanie swoich usług w innych krajach niż rodzimy,

  • są też jeszcze stricte reklamy brandowe – reklamujące bezpośrednio Twoją firmę/markę.

  • Nie można też zapomnieć o reklamach dynamicznych DSA – super rozwiązanie na słowa kluczowe pod warunkiem, że strona jest rozbudowana i kampanie są regularnie optymalizowane,

  • No i oczywiście warto jest pamiętać o reklamach produktowych PLA, które dają taką możliwość aby umieszczać reklamy produktów ze zdjęciami, tytułem, ceną i nazwą sklepu ogólnie warto jest wspomnieć, że możliwości konfiguracji są ogromne, a widoczność reklam jest możliwa nawet w Google Grafika, zatem i zasięg odpowiedni. Warto jeszcze tutaj wspomnieć, że jest też możliwość tworzenia inteligentnych kampanii produktowych,

  • A reklamy bannerowe? Owszem też istnieją i dają spore możliwości., dzięki kierowaniu reklam na miejsca docelowe. W panelu Google Ads można tworzyć też elastyczne reklamy displayowe, podobnież jak elastycznie wyświetlają się...

  • reklamy w Gmail, o których warto wspomnieć... no i warto wspomnieć o...;

  • Reklamie remarketingowej – która polega na tym, że jak ktoś już widział Twoją reklamę na jakiejś stronie, to wchodząc na inną stronę ujrzy pewnie taką samą reklamę, chodzi głównie o to, że istnieje niejako kierowanie na te same reklamy jeśli wcześniej ktoś widział krój grafiki reklamowej z tej samej firmy. I nie można by zapomnieć o...;

  • Reklamie wideo na YouTube – tutaj jak wiadomo też jest sporo możliwości, dlatego jeśli chcesz mieć możliwość dotarcia do wielu osób na filmach YouTube to koniecznie musisz też używać tego narzędzia. Kolejna sprawa, to konieczność sprawdzania statystyk, tutaj ma się jako możliwości korzystania z YouTube Studio albo Google Ads, tudzież jak wiadomo z YouTube Analytics. Plusem tego rozwiązania jest to, że jest stosunkowo nie drogą reklamą, a warto od razu wspomnieć, iż...;

  • Reklamy promujące aplikacje mobilne – jako kolejne z zestawienia są stosunkowo bardzo proste w konfiguracji i mają za zadanie wypromowanie Twojej aplikacji mobilnej w wyszukiwarce, sieci reklamowej albo na YouTube.

 

 

Podsumowanie

 

Jak widzisz współczesne Google Ads daje ogromne możliwości i sprawne poruszanie się w nim na pewno może sporo wymagać czasu i na pewno bez odpowiednich kompetencji się nie obejdzie. Dlatego jeśli nie jesteś obeznany w temacie na pewno powinieneś korzystać z usług doświadczonych agenci reklamowych, które specjalizują się też w kampaniach Ads (Adwords). Jeśli masz takie problemy możesz też zawsze odezwać się do firmy takiej jak Sitepromotor, na pewno będą mogli Ci w tym pomóc!

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor