Jak wiadomo tworzenie stron internetowych jest bardzo interesującym zajęciem, ale jeszcze ważniejszą kwestią jest sprawa SEO i ogólnie rzecz biorąc marketingu internetowego, który skupiać się ma na odpowiedniej promocji zasobów witryn internetowych. UX, UI, linki tematyczne, wyszukiwanie głosowe, bezpieczne przesyłanie danych, o tym wszystkim warto jest pamiętać w tym i nadchodzącym roku. O tym zaś jakie propozycje nakazują nam brać pod uwagę przede wszystkim wiodący na rynku eksperci SEO postaramy się napisać w dzisiejszym artykule, zapraszamy do lektury!
W poniższej liście wskazujemy tylko najważniejsze czynniki jakie wskazują najnowsze wytyczne:
User experience – jak wiadomo jest to niejako sztuka umiejętnego planowania treści na stronie, dzięki której zasoby na niej zgromadzone są łatwe w odbiorze dla potencjalnego Kowalskiego, który na niej przebywa. Dzięki odpowiedniemu UX nawigacja na stronie jest prosta i łatwa, dlatego też użytkownik chętnie na nią wraca, bo na świadomość prostoty użytkowania. Jeśli chodzi o prawidłowy UX, to ogromne znaczenie ma tutaj Page Speed – prędkość ładowania strony, który jest też właśnie efektem prawidłowo opracowanego UX. Trend, który jest narzucany na 2019 jest oczywistą kontynuacją już istniejącego, który jednak jest mocno przypominany;
Linki z działań content marketingowych – nie da się ukryć, iż tego typu działania stanowią kluczową rolę jeśli chodzi o kwestie SEO, pozyskiwanie dobrego zaplecza linków zawsze stanowiło ogromne znaczenie w pozycjonowaniu, ale zdecydowanie jeśli chodzi o tę kwestię to trzeba jasno powiedzieć, że na 2019 rok eksperci sugerują mocno skupić się na pozyskiwanie linków od blogerów, którzy prowadzą pokrewne tematycznie blogi;
Bezpieczne przesyłanie danych na serwer – jak wiadomo bezpieczeństwo w tej branży ma ogromne znaczenie, w szczególności jeśli chodzi o sklepy internetowe – tutaj jak wiadomo od lipca 2018 roku wyraźnie Google kara te witryny, które nie posiadają bezpiecznego protokołu SSL poprzez oznaczenie witryny jako niebezpieczna. Osoby, które jeszcze nie zabezpieczyły swoich witryn powinny uczynić to czym prędzej aby potencjalni internauci nie rezygnowali z zakupów w ich sklepach oraz aby sama wyszukiwarka nie obniżała ich pozycji;
Wyszukiwanie głosowe – co prawda jeszcze mało rozpowszechnione na polskim rynku i ogólnie na świecie, niemniej jednak w niedalekiej przyszłości może stanowić ogromne możliwości nie tylko w branży e-sklepów, ale również w szerszym ujęciu. Odpowiednie dostosowanie bazy z odpowiedziami na zadawane pytania w formie naturalnej powinno przynosić spodziewane efekty w postaci uzyskania pożądanych wyników na stronie. Ważną kwestią jest też także sprawa wyników zerowych w Google, zwanych reach snippets, które stanowią niejako szybkie odpowiedzi sugerowane przez samą wyszukiwarkę na samej górze jej wyników.
Niewątpliwie nowe trendy, które będą obowiązywać w nowym 2019 roku będą na bieżąco korygowane przez sam rynek, ale niektóre wskazówki tutaj zalecane stanowić powinny dla Was motywację do tego aby już dziś pomyśleć nad poprawkami nad swoimi serwisami internetowymi. Warto jest wspomnieć, iż najważniejsze mimo wszystko pozostanie też kwestia samej wartości merytorycznej samych witryn jakimi będziecie zarządzali i sklepami internetowymi, które przecież muszą posiadać odpowiednie zaplecze z produktami i dobrą ofertę. Mamy nadzieję, że artykuł okazał się być chociaż trochę przydatny!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)