SEO

Kilka porad dla content marketerów

Jak wiadomo tworzenie długofalowych kampanii marketingowych leży w gestii specjalistów z dziedziny content marketingu, niemniej jednak jak się okazuje nie zawsze są oni przygotowani do tego aby sprawnie i skutecznie w ramach przygotowywanych treści umieć wszystko dostosować pod kątem SEO. Nie da się ukryć, iż warto dlatego poświęcić nieco więcej uwagi tym, którzy pragną tworzyć dobry content marketing, dlatego też przygotowaliśmy to krótkie opracowanie, w którym przedstawimy kilka porad związanych z tworzeniem odpowiednich treści pod kątem SEO, zapraszamy do lektury!

 

Top 5 porad dla content marketingowców

 

Jak wiadomo tworzenie stron jest zajęciem pasjonującym i sporo firm, które się tym zajmują zatrudniają ludzi, którzy naprawdę robia to z pasją, podobnież kwestia ma się z osobami, które zajmują się typowym pisaniem tekstów pod SEO oraz content marketingowcami. Celowo wprowadziliśmy podział, aby uświadomić że teksty SEO nie zawsze są tożsame z tekstami content marketingowymi, ponieważ nie rzadko są niższej jakości (choć nie zawsze jest to prawdą i nie można też takimi kategoriami myśleć, ponieważ można by kogoś urazić). Nie zmienia faktu jednak kwestia tego, iż niezależnie jakie teksty są od strony merytorycznej, często brakuje im formatowania pod kątem SEO.

Na co zatem powinniśmy zwrócić uwagę podczas pisania takich tekstów? Oto kilka wskazówek:

 

  1. Pamiętaj o optymalizacji strony – jak wiadomo optymalizacja to nie tylko teksty, ale też grafiki, filmy wideo, odnośniki, meta, title i całość danych strony, które powinny być dopracowane zgodnie z wytycznymi Google dla webmasterów, dlatego też warto jest pamiętać o dogłębnej analizie strony, aby była dobrze dopracowana do różnego rodzaju przeglądarek oraz mobilności, bo jak wiadomo jest to czynnik kluczowy jeśli chodzi o współczesne standardy;

  2. Zwróć uwagę na słowa kluczowe – jak wiadomo dopasowanie słów kluczowych do tego co się pisze w treści jest bardzo ważne i warto jest korzystać z narzędzi, którymi sprawdzi się https://adwords.google.com/KeywordPlanner#search słowa kluczowe oraz trendy – tutaj mamy do dyspozycji z Google Trends;

  3. Monitoring widoczności - warto jest też pamiętać o tym aby co jakiś czas sprawdzić jak widoczne są pod najważniejsze słowa i frazy poszczególne artykuły w sieci pisane pod konkretne tematyki, to ważne szczególnie dlatego ponieważ pozwalają na dokonywanie późniejszych zmian w celu zmiany treści i słów kluczowych;

  4. Odnośniki do strony – jak wiadomo pisaniem artykułów zajmuje się sporo osób i starają się publikować u siebie na blogu, wszak zapominają o tym aby dodatkowo promować ów treści w innych lokalizacjach. Super by było jakby ktoś miał sieć zaprzyjaźnionych serwisów i na nich pisał artykuły i podpisywał się swoim imieniem i nazwiskiem albo brandem oraz dodawał pod nim linka, ale równie dobrze może to robić na social media i tam dawać skróty newsów, a do reszty dawać linka do przeczytania.

 

Podsumowanie

 

Niewątpliwie pisanie tekstów dobrych merytorycznie jest bardzo ważne, wszak nie mniej ważne jest również dopracowanie ich z punktu widzenia SEO, ponieważ współczesne kryteria oceniania witryn są pod tym kątem bardzo wyśrubowane. Dlatego ważne jest aby za wczasu dokonywać analiz witryn i w czasie pisania tekstów starać się optymalizować na bieżąco treści tak, aby spełniały wszystkie wymogi z tym związane. W niniejszym artykule wskazaliśmy Wam tylko najważniejsze porady, które powinny Wam w tym pomóc, życzymy sukcesów.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor