SEO

Ciekawe pomysły na działania content marketingowe

Content marketing zyaskuje ciąlge na popularności, nie da się ukryć, że dla niektóych jest on wyznacznikiem sukcesu osiąganego przez różne osoby właśnie na falach Internetu. Coraz więcej osób korzysta zatem z usług firm, które specjalizują się właśnie w tego typu działalności. Niewątpliwie tego typu działania nie należą do najtańszych, ponieważ angażują mnóstwo osób do szeregu działań, które nie dość że bardzo rozległem to jeszcze zajmują sporo czasu.

 

W niniejszym opracowaniu postaramy się Wam wskazać te działania, które mogą okazać się być bardzo przydatne i w efekcie pozwolą nie jednej osobie osiągnąć spory sukces online. Zapraszamy do lektury!

 

Subiektywne topowe działania content marketingowe

 

Co prawda nie mamy dla Was złotej zasady jak sobie dobrze wypromować stronę i jakimi super metodami NA PEWNO osiągniesz sukces, ale możemy wskazać Ci czym jest content marketing dobrze postrzegany – bo tym, że jest dostarczaniem dobrze dobranej treści marketingowej pod konkretne cele i działania sprzedażowe to już wiesz na pewno – i jakimi metodami BYĆ MOŻE na pewno gorliwie pracując osiągniesz sukces, sukces który jest coraz ciężej osiągnąć ponieważ oczekiwania klientów ciągle rosną. Dlatego pamiętaj przede wszystkim o jednej prostej zasadzie – dostarczaj treści na swojego bloga, które są interesujące i będą czytelnicy chętnie na niego wracali.

Listę naszego zestawienia ustalamy według tego co naszym zdaniem jest najistotniejsze i postaramy się każdą formę działań pokrótce opisać:

 

  1. Mobile przyjazność – przede wszystkim pamiętaj o tym aby dostosować swoją stronę do rozwiązań mobilnych, piszemy o tym krótko, ale jest to tylko przypomnienie danych, które już wcześniej opisaliśmy w nie jednej publikacji na łamach bloga;

  2. Zaangażowanie użytkowników – świetnym rozwiązaniem na to, aby zmobilizować swoją społeczność do zaangażowania na rzecz naszego bloga/serwisu jest organizowanie różnych konkursów odnośnie napisania jakiejś pracy/tekstu, który będzie po pierwsze nagrodzony jakimś prezentem, a po wtóre będzie opublikowany na stronie. W tym momencie uzyska się podwójną korzyść – darmowe unikalne treści na stronę oraz użytkownicy będą częściej utożsamiać się ze stroną;

  3. Grafiki „kupowalne” - jak się okazuje wiele sklepów online zapomina o tej możliwości, w której zamiast zwykłego linka w sklepie dodaje się miniaturki zdjęć klikalnych. Tego typu proste manewry jak się okazuje zwiększają decyzje sprzedażowe;

  4. Poradniki – bardzo fajnym sposobem na zgromadzenie na stronie wielu użytkowników, którzy będą chętnie wracać po nowe treści i dodatkowo jeszcze reklamować strony są poradniki zawierające dogłębną analizę zagadnienia, którego dotyczą. Pamiętaj o tym, aby będąc specjalistą w swojej dziedzinie zaprezentować swoim odbiorcom i treści w postaci poradników, publikowanych również w formie pdf'ów;

  5. Zainteresowania użytkowników – przeprowadzasz badanie pod kątem tego, czego oczekują użytkownicy i o czym by chcieli poczytać? Jeśli nie, to źle, powinieneś nadrobić ten brak i postarać się w ramach ankietowania online zebrać niezbędne informacje na ten temat;

  6. Wrażenia wizualne – warto jest pamiętać o tym aby odpowiednio każdą treść na stronie „ubrać” w grafikę, jak się okazuje coraz większe odgrywa to znaczenie, ot chociażby prosta forma obrazowania treści w formie wykresów graficznych albo tworzenie infografik może na to pozwolić;

  7. Filmy – nie da się ukryć, że YouTube aż tętni życiem, jest to druga co do popularności wyszukiwarka na świecie (nawiasem pisząc, też jest własnością lidera – Google), warto wykorzystać ten fakt i swoje treści również publikować przez YouTube, Vimeo i inne tego typu platformy publikacji filmów. Dlatego nie zapomnij o tym aby zdecydowanie postarać się też i produkty oraz usługi reklamować w ten sposób – przykładem są np. filmy instruktażowe przedstawiające jak malować ściany pokoju;

  8. Oryginalność – to jest sprawa oczywista, ale warto o niej przypomnieć – dużo firm umieszcza na swoich stronach opisy produktów, które wyglądają praktycznie jakby szyte z jednego „kroju”, natomiast Ty powinieneś się czymś wyróżnić – może wprowadzić w opisach element zabawnych tekstów? Przemyśl to i zaryzykuj;

  9. Odpowiedzialność społeczna – nawet nie zdajesz sobie sprawę, że firmy, które angażują się w działania społeczne – jak pokazują zresztą badania – coraz chętniej są wybierane przez klientów, którzy mają świadomość, że właśnie w ten sposób są w stanie pomóc innym osobom pośrednio, wykorzystaj ten fakt;

  10. Promocja przez celebrytów – nie da się ukryć, że tego typu działania mogą się kojarzyć z influence marketingiem w formie mega, niemniej jednak nie o to tutaj chodzi, trzeba pamiętać o tym, że promocja przez celebrytów znanych produktów zdecydowanie wpłynie na decyzje sprzedażowe, warto o tym pamiętać umieszczając interesujące zdjęcia tychże na swojej stronie – i dbając oczywiście o ich zdjęcia.

 

 

 

Podsumowanie

 

Nie da się ukryć, iż działania content marketingowe są bardzo obszerne i wymagać mogą niejednokrotnie wielu zabiegów merytoryczno-technicznych, których efektem będzie wzrost konwersji ze strony.

W dzisiejszym artykule przedstawiliśmy Wam propozycje, które naszym zdaniem powinniście koniecznie u siebie spróbować aby jeszcze bardziej efektywnie wykonywać swoje czynności z zakresu content marketingu. Życzymy wszystkim sukcesów!

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor