SEO

Co czeka branże e-commerce w Europie?

Branża e-commerce jak wiadomo rozwija się na całym świecie bardzo prężnie. A jak ma się w tym całym zestawieniu sama Europa i co czeka ów branżę? Na pewno branże czeka ciągły wzrost bo jak widać po statystykach prowadzonych przez firmy zajmujące się badaniami rynku wzrasta i liczba urządzeń mobilnych i sami zainteresowani coraz chętniej korzystają z możliwości zakupowych przez sieć Internet. W niniejszym artykule postaramy się poruszyć wspomniane kwestie, które mamy nadzieję zainteresują Was równie bardzo jak i opracowania tyczące się zagadnień związanych czysto z SEO i SEM, zapraszamy do lektury!

 

Podstawy


 

Tradycyjne formy sprzedaży na pewno nie przestaną istnieć, a dowodzą tego jasne badania i oczywista konieczności istnienia relacji międzyludzkich i przepływu towarów. Na co jednak warto jest zwrócić uwagę jeśli chodzi o istniejące formy sprzedaży przez Internet i nie tylko? Na kilka kwestii, wymieńmy je zatem:


 

  • Promocje krótkoterminowe – to co stało się modne w USA przyszło też do Polski i Europy, mowa jest tutaj o sprzedaży krótkoterminowej, czyli chodzi tutaj o sprzedaże po specjalnie niskich cenach – tego typu akcje przybierają formę „mini świąt laickich” oraz tradycyjne wyprzedaże posezonowe;

  • Bezpłatna przesyłka – jak się okazuje i pokazują to jasno badania przeprowadzone przez Dynamic Actions Retail Index (dynamicaction.com/the-dynamicaction-retail-index-2018-year-in-review-and-2019-outlook/) ludzie częściej i chętniej kupują też w sklepach gdzie oferowana jest darmowa przesyłka towarów;

  • Zwroty – jak się okazuje bardzo ważne okazuje się też możliwość przetestowania produktów z możliwością ich zwrotu bez poniesienia żadnych kosztów – tego typu opcja zwiększa szansę sprzedaży danego towaru jak się okazuje w praktyce.


 

Podsumowanie

 

 

Jak widać powyższe cechy mówiące o tym jak zachowują się przeciętni konsumenci usług e-commerce wskazuje na jedną zasadniczą sprawę – ludzie przyzwyczajają się mocno do krótkoterminowych szans zakupowych – czyli promocji, które w sposób szczególny przyciągają ich do sklepów aby nabywali upragnione produkty po zaniżonych cenach i najlepiej jeszcze za darmo. Co z tego może wynikać dla branży e-commerce w Europie, a zatem i w Polsce? Zapewne nic to w sposób szczególny nie zmieni, poza faktem tego, że firmy będą musiały zwiększyć naklady na reklamę, która w sposób skuteczny zachęci do tego aby korzystać z ów promocji. Praktyka może oczywiście pokazać coś innego, dlatego ocenę sytuacji na pewno trzeba będzie na bieżąco śledzić obserwując zachowania konsumentów – a tą sprawą już zajmują się odpowiednio przygotowani do tego specjaliści z dziedziny badania zachowań konsumentów.


Głosów: 4.3/10 (30 Głosujących)


Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor