Marketing pełni ważną rolę w każdej firmie niezależnie od jej wielkości czy branży, w jakiej działa. Dobrze przemyślany i zorganizowany zachęca klientów do robienia zakupów i korzystania z usług serwisu. Rozwiązaniem problemu, jak wyróżnić się z tłumu jest zastosowanie niekonwencjonalnych metod promocji. Jedną z nich jest marketing wirusowy.
Marketing wirusowy, czyli reklama wirusowa to specyficzne działania promocyjne, które ma na celu stworzenie sytuacji, w której klient sam będzie chciał przekazać daną informację, którą pozyskał o sklepie internetowym i znajdujących się w nim produktach. Chodzi tutaj więc o zarażenie klientów reklamą, jak to robi zwykły wirus. Dzięki temu, że poddadzą się takiemu zakażeniu, będą chcieli pokazywać informacje dalej. Dzięki temu, taka reklama sama z siebie będzie zdobywała coraz większą popularność i będzie przynosiła określone profity sklepowi. Nie będzie wtedy konieczne wydawanie dodatkowych pieniędzy na promocję, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Przekazem, jaki puści sklep internetowy w sieć nie musi być żadna treść ani informacja. Często budowana jest po prostu świadomości marki oraz jej utrwalanie u klientów, czyli wywoływanie konkretnych skojarzeń odnoszących się do marki i jej produktów. Bardzo popularne jest na przykład tworzenie zdjęć lub filmików związanych z marką, które będą mogli miedzy sobą rozsyłać internauci. Najbardziej popularne jest właśnie tworzenie filmików, które jedynie w pewnej części nawiązują do działania sklepu internetowego. Przedstawiają zabawne lub wzruszające historie, które są w stanie zainteresować internautów.
W marketingu wirusowym bardzo ważny jest także slogan reklamowy. Musi być on łatwy do zapamiętania oraz oryginalny. Slogany, które zyskały dużą popularność bardzo często przechodzą do języka potocznego. Przykładem może być na przykład „No to Frugo” lub „Takie rzeczy tylko w Erze”. Trzeba jednak pamiętać, że sklep internetowy zyska na skorzystaniu z takiego marketingu, jeżeli przekaz będzie kierowany przede wszystkim do ludzi młodych.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)