Podobnie jak w innych dziedzinach, tak też w branży projektowania stron wiele rzeczy zmienia się bardzo dynamicznie. Jest oczywistym, że strona internetowa jest wizytówką naszej firmy, a więc chcielibyśmy, aby podążała za trendami modowymi na rynku... Wszak, "jak cię widzą, tak cię piszą".
Jeszcze do niedawna stosowane rozwiązania, typu choćby animacje we flashu, używane do tworzenia animacji zapierających dech w piersiach, odeszły już do lamusa. Obecnie film i obraz są dominującą tendencją zarówno na blogach internetowych, jak też w mediach społecznościowych. No właśnie, jakie jeszcze są tendencje w 2017 roku w zakresie tworzenia stron?
No dobrze, zasadniczo to tyle z nowości, które udało nam się podpatrzeć, wyczytać lub znaleźć. Dla niektórych mogą wydać się nieco trywialne, ale w praktyce, jak się okazuje, te czynniki mody mają duży wpływ na odbiór strony. Czynniki takie jak ład, skład, intuicyjność, ale i NOWOCZESNOŚĆ strony wpływają bowiem na to, czy internauta pozostanie u nas na stronie nieco dłużej, czy też szybko ucieknie po 2-5 sekundach. Warto więc obserwować trendy, które przychodzą do nas zazwyczaj z USA, Chin czy Japonii i wdrażać czasem nowości u siebie.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)