SEO

Smart Display Campaign

Jak wiadomo reklama dźwignią handlu, dlatego też i w Internecie bez tego nie obejdzie się praktycznie nikt kto pragnie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Obecnie jest mnóstwo możliwości jeśli chodzi o promowanie usług w Internecie, jedną z nich jest SDC – smart display campaign – która w założeniu ma przynosić szybko nowe konwersje poprzez różne zautomatyzowane działania reklamowe. Czym się charakteryzuje Smart Display Campaign, o tym postaramy się dziś Wam napisać, zapraszamy do lektury!

 

Kampania w sieci reklamowej

 

Na czym opiera się kampania reklamowa oparta o te zasady? Oto kilka ważnych aspektów:

  1. Automatyczne tworzenie reklam – dodając gotowe obrazki, nagłówki i logo system sam tworzy gotowe kroje reklam;

  2. Automatyczne określanie stawek – w tym aspekcie samemu ustala się CPA, natomiast system stara się dostarczyć jak najwięcej konwersji;

  3. Automatyczne kierowanie – polega na tym, że system Google Ads sam wybiera użytkowników oraz miejsca, w których ma być wyświetlona reklama. System tak dobiera miejsca i ludzi, aby konwersja była najbardziej prawdopodobna.

 

Aby tego typu kampania mogła być uruchomiona trzeba mieć uruchomione śledzenie konwersji oraz mieć w ostatnich 30 dniach przynajmniej 50 konwersji w sieci reklamowej i 100 w sieci wyszukiwania.

 

Cechy

 

Jak wiadomo każda kampania ma swoje plusy i minusy, trzeba przyznać, iż jeśli chodzi o kampanię optymalizowaną i kierowaną to Google pozwala nam na wybór lokalizacji, celu i miejsca. System umożliwia też płacenie za konwersje niźli za kliknięcia, podobnież można dodać plik danych do kampanii inteligentnej aby wyświetlać nowe produkty – jest to tak zwana reklama dynamiczna. Ostatnia opcja jest o tyle dobra, że pozwala na to aby wyświetlić taki produkt, który będzie maksymalnie korzystny jeśli chodzi o konwersję.

Co jeszcze warto wspomnieć – z racji tego, że kampania taka potrzebuje czasu, trzeba niewątpliwie pamiętać o tym, że wymagana jest duża cierpliwość, aby system sam dobrał odpowiednie parametry wyświetlania. Co jeszcze warto wziąć pod uwagę? Oto poniższe wskazówki:

 

  • SDC należy wybierać jeśli chce się przeprowadzać kampanię długoterminowe, krótsze akcje nie są zalecane;

  • Budżet dzienny powinien być 10 – krotnie wyższy od tego, który jest ustalony na kampanię inteligentną;

  • Docelowe CPA powinno być maksymalnie realne do osiągnięcia, wymagane jest zatem aby ją niejako wysublimować na podstawie wcześniej przeprowadzonych kampanii.

 

 

Podsumowanie
 

Nie da się ukryć, iż kampanie inteligentne z racji swojego charakteru i czasowości mogą w przyszłości przynieść nie jednej osobie wiele korzyści. Niewątpliwie Google nie próżnuje i ciągle stara wzbogacać ów narzędzie marketingu internetowego o coraz to lepsze rozwiązania, dlatego zachęcamy każdego aby w najbliższym czasie postarał się o to, aby wdrożyć u siebie takie rozwiązanie.

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor