SEO

Kolejna aktualizacja danych strukturalnych :

Jak widać Google nie próżnuje i nie dość, że niedawno miało miejsce kolejne aktualizowanie algorytmu Google, to jeszcze... dodatkowo dodano 1 maja kolejną aktualizację w kwestii danych strukturalnych. Podczas gdy u nas w kraju katolickim większość społeczeństwa świętowała Święto św. Józefa Robotnika, to Amerykanie doszli do wniosku, że u nich w Google zaktualizują zmiany tyczące się kwestii kulinarnej, tak właśnie, bo właśnie tego tyczyła się kolejna zmiana w kwestii aktualizacji danych strukturalnych.

 

            Jesteś ciekaw czego się tyczy? Zapraszamy do lektury!

Najważniejsze kwestie

            Jak się okazuje najważniejsze co z tej aktualizacji wynika to fakt tego, że warto jest dostosowywać swoje witryny z tą tematyką związane pod kątem wyszukiwania głosowego, bo właśnie nad tym „bajerem” ostatnimi czasy Google najbardziej pracuje, a to wszystko dlatego ponieważ coraz większa jest liczba wyszukiwań z urządzeń mobilnych, które jak wiadomo są nie tylko coraz liczniejsze, ale i sami użytkownicy bardziej liczą na tego typu usługę, aby coraz sprawniej lokalizować lokale gastronomiczne najbliższe ich aktualnego położenia.

            Co za tym idzie Google coraz intensywniej nad tym pracuje i będzie nadal pewnie pracowało. Ale do rzeczy, jakie najważniejsze kwestie w tym temacie Google nam zaserwowało jako główny „barman Internetu”?  Oto one:

 

  1. Kategoria – wskazanie rodzaju posiłku, danie główne, czy też może jakiś deser;
  2. Wideo – ten wskaźnik pokazuje, jak bardzo Google nadal zaczyna stawiać na publikację filmów;
  3. Kuchnia – wyszczególnienie jaki to jest rodzaj kuchni, śródziemnomorka, polska, czy też tajska itp.;
  4. Słowa kluczowe – z racji tego, że przez różnego rodzaju nadużycia ten współczynnik był ostatnimi czasy bardzo marginalizowany, tym bardziej dziwi niejako jego powrót „do łask”.

 

Podsumowanie

 

            Niewątpliwie wprowadzenie tych zmian ma na razie największe znaczenie dla rynku amerykańskiego, na którym urządzenia mobilne i wyszukiwanie głosowe są już na dobre wdrożone, u nas w Polsce z racji jeszcze niepełnej integracji w wyszukiwarce i ograniczeniach rynku mobilnego są jeszcze raczkujące. Niemniej jednak sam fakt wpływu na indeksację i jakość klasycznego wyszukiwania ma ogromne znaczenie to, czy się te zmiany wprowadzi czy też nie, a w niedalekiej zapewne przyszłości i dla rynku wyszukiwań głosowych. Warto jest to mieć na względzie i już dziś wdrożyć zmianę na swojej stronie kulinarnej.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor