Jak wiadomo reklama w Internecie jest dość kosztownym przedsięwzięciem, jeśli ktoś oczywiście myśli o tym, aby była ona długofalowo skuteczna i przyniosła odpowiednią konwersję (czyt. zwrotów poniesionych kosztów). Powszechnie przyjęło się, że najważniejszą opcją jest pozycjonowanie strony, ponieważ daje ono najbardziej korzystne efekty, ale jak się okazuje nie zawsze jedno i drugie rozwiązanie jest tak samo korzystne z punktu widzenia korzyści marketingowych. Co zatem wybrać? Postaramy Ci się ułatwić zadanie i przeanalizować dla Ciebie to zagadnienie, zapraszamy do lektury!
Jak wiesz w wynikach wyszukiwarki występuje teraz kilka możliwości, na samym początku (czasami) pojawiają się wyniki właściwe dla Google Shopping, czyli przedstawiające informacje z ofertami handlowymi z systemów sprzedażowych na sieci, potem znajdują się właśnie PPC z reklamami kontekstowymi AdWords, a na samym końcu wyniki organiczne, czyli naturalne, których pozycja jest właśnie wynikiem w dużej mierze działań pozycjonerów, którzy walczą o topowe pozycje.
Na co warto jeszcze zwrócić uwagę jeśli chodzi o różnice między jedną i drugą usługą? Poniżej opcje:
To jaką formę promocji wybrać ciężko jednoznacznie odpowiedzieć, obie bowiem formy mogą być bardziej korzystnym rozwiązaniem dla każdej branży, jednakże trzeba stanowczo powiedzieć, że w różnym stopniu.
Jeśli chodzi o reklamy AdWords to warto jest powiedzieć, że tego typu usługę powinni wybierać, Ci którzy: a) chcą promować sezonowe produkty i usługi, b) często zmieniają słowa kluczowe, c) frazy, na które chcą się promować są bardzo oblegane w SEO generycznym, d) chcą docierać do konkretnie sprecyzowanej grupy docelowej, e) mają określony budżet, który mogą monitorować najbardziej przez system kontekstowy.
Jeśli chodzi o pozycjonowanie to warto powiedzieć, że tą usługę z kolei powinni wybierać głównie, Ci którzy: a) chcą zwiększać widoczność w wynikach generycznych, b) posiadają do promocji frazy w większości stałe, które nie są narażone na sezonowe zmiany, c) chcą widnieć w wynikach naturalnych Google na wysokich pozycjach.
Tyle w temacie, o którym pragnęliśmy dziś Wam napisać, mamy nadzieję, że nasz artykuł przyda się w dokonaniu właściwych decyzji odnośnie obrania odpowiedniej promocji w Internecie dla waszych stron!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)