SEO

Strategia budowania linków pod sklep internetowy

Jak wiadomo linkowanie jest jednym z faktorów, które Google bierze najczęściej pod uwagę podczas budowania punktacji o witrynie, która w efekcie będzie umiejscowiona w jakimś miejscu indeksu. Jak pokazują badania jest to jeden z trzech najważniejszych czynników, który jest brany pod uwagę i nie da się ukryć warto jest poświęcić sporo uwagi budowaniu zaplecza linkowego, bo bez tego nie da się uplasować na topowych pozycjach w top3 Google, no chyba że frazy są słabe i nie ma z nimi żadnego problemu jeśli chodzi o pozycjonowanie i można to zrobić tylko i wyłącznie przez samą optymalizację strony. W praktyce jest to bardzo rzadka praktyka, dlatego warto jest się nad tym zastanowić i wziąć pod uwagę konieczność zaplanowania strategii budowania linków. W dzisiejszym artykule napiszemy Wam jaką strategię obrać jeśli chodzi o budowanie linków pod sklep internetowy.

 

Podstawy

 

Jeśli chodzi o podstawowe techniki link buildingu, to sporo na ten temat tradycyjnie już napisano na naszym blogu, którego dzielnie prowadzi pasjonata SEO i SEM. Zatem jeśli jesteście w stanie przebrnąć przez zasoby naszego bloga zapraszamy do pogłębionej lektury. W tym opracowaniu postaramy się tylko wskazać jakimi oryginalnymi metodami można próbować wypozycjonować swój sklep internetowy. Jeśli zatem chodzi o oryginalne metody na pozyskiwanie linków, to można zastosować między innymi takie metody jak:
 

  • Promocja fikcyjnych produktów i oryginalne opisy – jak się okazuje i nieco śmiechu nie zaszkodzi, a chodzi konkretnie o fakt tego, że można promować produkty, które są zabawne i są dość niecodzienną propozycją, która może zapewnić w serwisach społecznościowych sporą liczbę poleceń. Można również zaangażować się w stworzenie oryginalnych opisów do produktów, dzięki którym pozyska się sporą publikę, która uśmiechnięta również będzie polecać dalej ów opis produktu;

  • Infografiki – jak wiadomo opisy bywają bardzo przydatne jeśli chodzi o konieczność złożenia w całość produktów docelowych. Tak też jest i w przypadku rozwiązań, które składające się z mniejszych elementów trzeba poskręcać w całość. Często bywa tak, że ludzie nie potrafią samodzielnie tego wykonać, a niekoniecznie długie opisy są im przyjazne. Co wtedy można zrobić? Można przygotować oczywiście infografikę, która będzie zawierała całość opisu w przystępny sposób, można też przygotować dodatkowe opracowanie, które pozwoli na do-edukowanie się w jakiejś dziedzinie życia i takie opracowanie będzie bardzo chętnie promowane dalej przez inne osoby właśnie w ramach serwisów społecznościowych;

  • Blog profesjonalisty – jak wiadomo ludzie lubią współpracować z profesjonalistami, dlatego też warto jest uśmiadomić sobie, że nawet sklep internetowy powinien posiadać bloga, którego będzie prowadzić jakiś ekspert z dziedziny, którą traktuje sklep. Z tego też względu warto przypomnieć znów konieczność współpracy z influencer marketingowcami w tym zakresie;

  • Content marketing – nie trzeba chyba nikomu przypominać, że treść na stronie nadal jest najważniejszym czynnikiem spośród tych, które są aktualnie brane pod uwagę podczas budowania rankingu pozycji w google. Treści powinny na pewno zawierać aktualne wiadomości, być bogate w dodatkowe sprawy takie jak zdjęcia, grafiki, wideo, ponadto powinny być wartościowe co jest akurat oczywiste, ale niestety zdarzają się osoby, które piszą czasami dużo w tej wielości jest mało konkretów;

  • Przeszukanie konkurencji – jest taka możliwość aby dokonać dogłębnej analizy... swojej konkurencji, która prowadzi swoje sklepy, w programach typu Ahrefs albo Majestic, a to wszystko po to aby spróbować przeanalizować ich zaplecze linków. A po co? Po to aby znaleźć takie strony, na których też możesz się zarejestrować i opublikować swoje wpisy chociażby. Jak wiadomo każda metoda na zdobycie linka z witryny, która ma jakąś wartość może być przydatna, dlatego też warto jest móc z tego korzystać.

 

Podsumowanie

 

Jak wiadomo tworzenie odpowiedniej strategii budowania linków na stronie może przynieść wymierne korzyści w postaci uzyskania odpowiedniego profilu linków, dzięki którym pozycja strony poszybuje w górę. Nie da się ukryć, iż zajęcie to jest bardzo czasochłonne i wymagać może ciągłego zaangażowania, dlatego jeśli samodzielnie nie masz na to czasu, powinieneś koniecznie skorzystać z usług profesjonalistów.

Pamiętaj, że odpowiednio przeprowadzana strategia budowania linków przyczyni się do ogromnego wzrostu Twojej pozycji w sieci i w efekcie pozwoli Ci w przyszłości uzyskać odpowiednią konwersję z poniesionych na nią wydatków.

 

Wyślij artykuł znajomemu »

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor