Jak wiadomo nie od dziś, najlepiej prezentują się te wpisy, które prócz odpowiedniej merytorycznie poprawnej treści zawierają również mądrze poukładane elementy graficzne wzbogacone w odpowiednie fragmenty infografik i nie tylko. Jak wiadomo nie od dziś również i specjaliści od grafiki, handlu i programowania dostrzegli taką prawidłowość i... stworzyli aplikację, która idealnie odpowiada potrzebom rynku i umożliwia doskonałą formę wyświetlania odnośników i zapowiedzi newsów w portalach społecznościowych.
Co prawda pierwotnie rozwiązanie przygotowane przez programistów Facebooka miało służyć jedynie usprawnieniu publikacji treści i linków z serwisów zewnętrznych na portalu to aktualnie narzędzie to stało się niejako nieodłącznym elementem działania wielu webmasterów, redaktorów i administratorów, którzy mogą spokojnie opanować kwestie graficzne na różnych serwisach społecznościowych takich jak np. Google+, Facebook, Pinerest, Twitter. Rozwiązanie to miało poprawić działanie na serwisach społecznościowych, wszak okazało się z czasem doskonałym narzędziem do optymalizacji ruchu na stronie. W jaki sposób działa to narzędzie? Przede wszystkim narzędzie to pozwala na:
Jak zaimplementować OG na swojej stronie? Oczywiście trzeba dodać specjalne meta tagi na stronie i wyglądają one w podstawowej wersji mniej więcej tak:
<meta property=”og:title” content=”Nazwa jakiegoś filmu” />
<meta property=”og:type” content=”video.movie” />
<meta property=”og:image” content=”http://zrodlodominiaturkizfilmu.jpg” />
<meta property=”og:image:width” content=”800″ />
<meta property=”og:image:height” content=”1200″ />
<meta property=”og:url” content=”http://www.sciezkadostepudozrodla.pl” />
<meta property=”og:description” content=”Opis filmu.” />
Oczywiście jest to wersja podstawowa, którą można rozbudować. Dla osób, które nie bardzo rozumieją kwestie kodu są dostępne gotowe wtyczki do różnych cmsów, tak np. Wordpress posiada wtyczkę o nazwie Yoast, ale jak wiadomo wtyczek jest dużo więcej i każdy może wybrać coś dla własnego systemu zarządzania treścią, no chyba że posiada własne oprogramowanie to w tym przypadku należy samodzielnie za-implementować zmianę w kodzie strony. Oczywiście wiele serwisów społecznościowych pomaga nam w tym aby poprawnie zaimplementować zmiany na stronie i tak np. na Twitter jest taka informacja tutaj: https://dev.twitter.com/docs/cards/getting-started#open-graph . Warto przeszukać zasoby serwisów społecznościowych pod tym kątem, aby móc poradzić sobie z tym sprawnie.
Niewątpliwie wiele osób zastanawia się nad tym, aby maksymalnie sprawnie prowadzić swoje kampanie internetowe i reklamować się na sersisach społecznościowych. Mając na uwadze to, że w ostatnim roku miał miejsce drastyczny spadek zasięgu Facebook w ostatnim roku – nie wiedzieć czemu, bo ludzie w sumie nadal masowo korzystają z tego medium – to warto jest wykorzystać tę dodatkową wtyczkę, która umożliwi nam na pobudzenie aktywności na naszym kanale przekazu w serwisie społecznościowym. Masz z tym problem? Może warto już dziś zainteresować się tym rozwiązaniem i zająć się przebudową swoich kanałów informacji? Naprawdę warto! Życzymy powodzenia!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)