Marketing

Reklama elastyczna AdWords

Internet daje ogromne możliwości jeśli chodzi o promocję usług, które w niej się znajdują. Jak dobrze pewnie wiecie reklama jest dźwignią handlu dlatego też nie jedna osoba starająca się pozyskać klientów w sieci stara się pozyskiwać tychże właśnie tą drogą. Tutaj jak wiadomo jest mnóstwo możliwości, a całość zagadnienia nazywa się SEM – marketingiem internetowym, wśród jednych z narzędzi jest między innymi reklama kontekstowa AdWords, o której mamy zamiar Wam dziś napisać. Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszamy do lektury!

 

Reklama elastyczna AdWords

Reklama elastyczna – podstawy

 

Jak wiadomo elastyczność to jedna z cech, która czyni jakiś produkt oryginalny i pozwalający na szybkie zmiany w miarę możliwości. Tak też jest i z tą formą reklamy kontekstowej, o której piszemy. Mamy tutaj możliwość dokonania zmian czasowego występowania reklamy, mamy wpływ na to gdzie się wyświetla oraz dostosowania kampanii w zależności jakimi środkami finansowymi dysponujemy.

Wiadomą sprawą jest też to, że mamy możliwość dostosowania rozmiaru, wyglądu i formatu, ponadto można na takiej reklamy prezentować zarówno tekst jak i obrazy, same zaś reklamy są losowane automatycznie.

 

 

Tworzenie i wdrażanie

 

Jak się okazuje stworzenie tego typu reklamy jest banalnie proste – i zapewne jest to sposobem na przyciągnięcie wielu osób, które chcą samodzielnie zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi – ponieważ wystarczy podać tekst reklamy oraz obraz, a całą resztą w zasadzie zajmie się sam AdWords, dostosowując wszystkie elementy. Warto przypomnieć, że pierwotnie reklamami były tylko odpowiedniki statycznie tekstowe, które niestety nie spełniały do końca swojej roli, ponieważ dodatkowa grafika zdecydowanie ma lepsze oddziaływanie na odbiorcę. W każdym razie obecna wersja reklamy przybiera dwie zasadnicze opcje:

  • dynamiczna reklama tekstowa;

  • baner reklamowy natywny.

 

Jak uruchomić taką reklamę? Trzeba oczywiście zalogować się do systemu AdWords (+reklama), a następnie wybrać odpowiednie kroje graficzne, które chce się wgrać, można oczywiście wybrać swoje grafiki, ale też skorzystać z bazy Google. Grafiki mogą przyjmować dwie opcje:

  • prostokąt o rozmiarach 1200 x 628;

  • kwadrat o rozmiarach 1200 x 1200.

 

Jeśli chodzi o grafikę to można też opcjonalnie dodać grafikę. Poza tym oczywiście można dodać tekst, którego długość ma mieć maksymalnie 90 znaków. Niby mało,ale w zupełności wystarcza aby wpisać odpowiedni tekst reklamowy.

 

 

Podsumowanie

 

Niewątpliwie dobra reklama jest zawsze skuteczna, dlatego też korzystanie z możliwości jakie daje elastyczna reklama w AdWords powinna zainteresować każdego kto tylko przez chwilę myślał o tym aby zaistnieć ze swoją stroną w sieci. Prostota zarządzania, elastyczność dopasowania i wiele możliwości ingerencji w każdy etap procesu kampanii reklamowej to bardzo mocne atuty przemawiające za tym aby korzystać z tego typu narzędzi reklamy jak właśnie Google AdWords.

Zachęcamy gorąco do tego aby samodzielnie zgłębiać zagadnienia związane z tym wartościowym narzędziem pracy.

Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor